Inloggen - Registreer  

Manager PMO (Programma Management Office)

Olvg - Utrecht - 16-04-2024 Naar vacature  

  • 32-36 uur per week
  • Locatie: Andere locaties
Krijg jij energie van het opzetten en coördineren van processen? Kun je meedenken en ben jij in staat om het overzicht te behouden? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Over de functie

Binnen Zorg bij jou speelt het programma management office (PMO) team een centrale rol, die we nog verder aan het uitbouwen zijn. Op dit moment ondersteunt het PMO team het programma al op organisatorisch, administratief en faciliterend gebied en zijn de eerste werkwijzen en processen ingericht. Het is aan de nieuwe manager om op deze goede basis verder te bouwen. Hierbij moet gedacht worden aan het doorontwikkelen van rapportages die inzicht geven in de resultaten en voortgang van het programma. Daarnaast ook het verder organiseren en borgen van uniformiteit en structuur in de werkwijze en processen van het programma. Tot slot vervul je een rol in de stuurgroepen als degene die het overzicht heeft, signaleert en zorgt draagt voor de voortgang van acties.

Het team groeit de komende periode naar minimaal zeven medewerkers: consultants, een agile coach en praktisch ondersteuners. De manager vormt en coördineert het team, stemt af met stakeholders en bouwt de werkzaamheden verder uit.

Werkomgeving

Zorg bij jou biedt passende hybride zorg: op het juiste moment en op de juiste plaats: thuis als het kan en in het ziekenhuis als het nodig is. Vanuit ons virtuele medisch servicecentrum bieden we zorgdiensten zoals thuismonitoring en houden we een vinger aan de pols bij patiënten thuis.

is een initiatief van
, een samenwerking van zeven topklinische ziekenhuizen. We ontwikkelen dit ook met en voor andere zorgverleners zoals huisartsen, thuiszorgorganisaties, apotheken en andere ziekenhuizen. Daarmee kunnen patiënten van zorgverleners op landelijke schaal gebruik maken van digitale zorg waar en wanneer zij dit nodig hebben.

Functie-eisen

Wat vragen wij van jou?
  • Je hebt een academisch denk- en werkniveau en 5 tot 7 jaar ervaring als bijvoorbeeld programmamanager, consultant of PMO-manager.
  • Je hebt enige leidinggevende ervaring.
  • Ervaring met het werken in een ziekenhuis of andere zorginstelling is een pré.
  • Je kunt nieuwe processen en werkwijzen uitdenken, opzetten en werkbaar maken. Je hebt kennis van en ervaring met LEAN en werken in een Agile omgeving.
  • Je laat ondernemerschap zien, bent oplossingsgericht, kunt omgaan met onzekere uitkomsten en komt tot resultaat.
  • Je werkt zelfstandig en planmatig, je kunt veel ballen in de lucht houden.
  • Je bent organisatiesensitief en een kei in samenwerken.
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Kennis van Azure Devops is een pré.

Wij bieden

Medewerkers van Santeon - Zorg bij jou ontvangen een dienstverband via OLVG, één van de Santeon ziekenhuizen. Op deze functie zijn de arbeidsvoorwaarden conform de cao-ziekenhuizen van toepassing daarnaast bieden wij (op basis van een full time dienstverband van 36 uur per week):

  • Een bruto maandsalaris in FWG-schaal 60-65, afhankelijk van jouw opleiding en ervaring. In juni 2024 volgt een cao-verhoging.
  • Een dienstverband voor de periode van 1 jaar, met zicht op verlenging voor de periode van de duur van het programma tot start 2027.
  • Een eindejaarsuitkering van ruim 8% en vakantiegeld van ruim 8%.
  • 144 uur vakantieverlof en een persoonlijk levensfasebudget van 57 uur verlof.
  • Een goede reiskostenregeling.
  • Een pensioenregeling bij PFZW.
Je werkt hybride, deels thuis en deels op ons kantoor in Utrecht.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Olvg
Meer Manager PMO Programma Management Office vacatures