Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Klantenservice Medewerker Budget Thuis ( 12,25)

Vanad Engage - Capelle aan den IJssel - 07-01-2022 Naar vacature  

Klantenservice Medewerker Budget Thuis (€12,25)
Aantal uren per week 24-40
Opleidingsniveau
Standplaats
Capelle aan den IJssel
,
Rotterdam
Type vacature
Service

Contactpersoon

Liesbeth
010 288 1600
Budget Thuis levert energie- en telecomdiensten. Gewoon een goed advies voor iedereen, en dan alle service onder één “online” dak! Ben jij administratief sterk en lever jij graag uitmuntende service? Word jij onze nieuwe Klantenservice Medewerker op de alles-in-een afdeling? Reageer dan snel!

Wat jij doet? 

Als klantenservice medewerker van Budget Thuis sta jij verschillende klanten te woord via de telefoon en e-mail . Jij werkt op de alles-in-één afdeling. Klanten die het alles-in-één pakket thuis hebben die komen bij jou terecht! Vragen over wifi wat niet werkt, televisies zonder ontvangst? Jij weet precies wat er moet gebeuren om alles weer aan de praat te krijgen. Even uitleggen hoe je een router of modem moet resetten? Appeltje eitje! Om de klant optimale service te verlenen, check jij of het abonnement nog past en informeer jij de klant over onze combikorting die je ontvangt als ze ook lid worden van Budget Energie en/of Budget Mobiel.

Budget thuis staat voor blije en loyale klanten, hierin maak jij het verschil! Jij zorgt er voor dat onze klanten zich langer aan ons binden door meerdere producten van ons af te nemen!

Dit staat jou te wachten! 

  • Je wordt onderdeel van een splinternieuw team;
  • Een uitgebreide training waarin je wordt klaargestoomd om de klanten fantastisch te helpen;
  • Een toekomst als expert alles-in-één producten;
  • Jij voert de gesprekken op jouw manier! Kom je er niet uit? Dan is er altijd een collega om jou te helpen
  • Je bent fulltime of parttime beschikbaar (24-40 uur);
  • Werktijden maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 19:30 en op zaterdag van 09:00 tot 17:30;
W
at
 bieden wij?
  • Uiteraard verdien je hier ook nog geld mee! € 12,25 bruto per uur. Excl. 8% vakantiegeld.
  • 7 maanden contract met 1 maand proeftijd. Daarna uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd;
  • Vaste uren op je contract, dus sowieso garantie voor werk;
  • Je kunt werken in shifts van minimaal 4 uur en bent in control over jouw rooster;
  • Thuiswerken doe jij graag, ongeveer de helft van de tijd ben je nog op kantoor omdat het natuurlijk ook tof is je collega’s in het echt te ontmoeten;
  • VANAD Group biedt meer dan 130 online trainingen aan via GoodHabitz. Voor iedereen gratis toegankelijk;
  • Recht op reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer;
  • Thuiswerkvergoeding, ook als je maar deels vanuit huis werkt;
  • Doorgroeimogelijkheden!
  • Meld je je niet ziek? Dan krijg je extra vakantiedagen;
  • Wil je een keer extra geld verdienen? Je overuren krijg je elk kwartaal netjes uitbetaald;

Wat neem jij mee?

 
  • Je vind het een uitdaging om de verschillende klanten zo goed mogelijk te helpen. Heeft een klant storing? Dan zorg jij dat je de klant zo goed mogelijk informeert en helpt!
  • Een beetje technische kennis is fijn! De rest gaan wij jou leren!
  • Ervaring in de klantcontact of dit nu klantenservice, retail of horeca is maakt niet uit!
  • Je bent het gewend om met verschillende systemen te werken en schakelt makkelijk om;

Wie zijn wij? 

VANAD Engage is een facilitair engagementcenter en onderdeel van VANAD Group. Wij geloven in werknemerstevredenheid en persoonlijke ontwikkeling. De klant staat centraal, maar de ontwikkeling van onze medewerker eveneens. We werken vanuit ons hoofdkantoor in Capelle a/d IJssel maar tijdens Corona is het natuurlijk ook mogelijk om na de training (deels) thuis te werken.

meer...



Meer vacatures van Vanad Engage