Inloggen - Registreer  

Service Adviseur

Autotarget - Assen - 23-04-2024 Naar vacature  

Voor deze vestiging in Assen zijn wij op zoel naar een Service Adviseur.

Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten die komen voor onderhoud of reparatie van hun personen- of bedrijfswagen. Je gaat samenwerken met vier andere Service Adviseurs in een zéér gemotiveerd en dynamisch team. Je wordt ondersteund door een Hoofd Receptie, een Backoffice Service Adviseur én een collega die de telefoon en de mail verzorgt. Kortom jij hebt alle tijd voor onze klanten en kunt op die manier zorgen voor de ultieme klantbeleving. Je bent de verbindende factor tussen de klant en de werkplaats. Je inventariseert de situatie en de wensen van de klant en denkt proactief mee. Vanaf het eerste contact blijf jij verantwoordelijk voor het verdere verloop van het hele traject, denk hierbij aan het inplannen van werkzaamheden, het regelen van een vervangend voertuig, werkorders maken voor de werkplaats, het op de hoogte houden van de klant en het afhandelen van de uiteindelijke facturatie. Een veelzijdige functie waarbij tevreden klanten je allerbelangrijkste doel is.

Wie ben jij?

De functie van Service Adviseur (Front-Office) is een uitdagende en zelfstandige baan. Dus ben jij een ervaren collega die zichzelf in het volgende herkent:

  • Je bent klantgericht en commercieel ingesteld, representatief, en stressbestendig;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B;
  • Je bent betrokken en altijd op zoek naar verbeteringen;
  • Jij hebt empathisch vermogen, je bent betrokken, authentiek en hebt verantwoordelijkheidsgevoel en werkt graag in teamverband.

What's in it for you?

Je komt terecht in een moderne enthousiaste organisatie. Je mag daarbij rekenen op uitstekende arbeidsvoorwaarden, waaronder:
  • Een uitdagende baan met een salaris dat past bij jouw kennis en ervaring;
  • 24 vakantiedagen (en de mogelijkheid om extra dagen bij te kopen);
  • Aansluiting bij een goede pensioenregeling en aanvullende pensioenmogelijkheden;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Verschillende opleidingsmogelijkheden om je te blijven ontwikkelen;
  • Door de indeling van de werkroosters, heb je bij een fulltime dienstverband iedere twee weken één dag vrij;
  • Diverse personeelskortingen

Het bedrijf

De opdrachtgever is een dealerbedrijf met meerdere dealerschappen van bekende volumemerken in zowel personen- als bedrijfswagens. In combinatie met een eigen hypermoderne wasstraat, bedrijfswagenombouw-, verhuur-, shortlease, lease- en schadetak, is deze vooruitstrevende dealer uitgegroeid tot een mobiliteitspartner met 12 vestigingen en ruim 400 medewerkers verspreid over Noord Nederland

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Autotarget
Meer Service Adviseur vacatures