Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Directiesecretaresse/managementassistente

Carmel - Hengelo - 22-09-2022 Naar vacature  

Wil je werken in het voortgezet onderwijs? Hier vind je alle vacatures van onze scholen. Bij Stichting Carmelcollege zijn 13 scholen aangesloten met 45 locaties verspreid door heel Nederland.

Ben je docent met een eerstegraads of tweedegraads bevoegdheid en op zoek naar een baan met betekenis? Of wil je een baan als leidinggevende of een directiefunctie? Bekijk dan onze onderwijs

. Ook voor onderwijsondersteunend personeel hebben we regelmatig uitdagende banen.
Vacature
Scholengroep Carmel Hengelo - Dienst Bedrijfsvoering

Referentienummer:

5401

Ingangsdatum:

Per direct

Contracttype:

Tijdelijk met uitzicht op vast

Omvang:

0,8 fte

Dienstverband:

Parttime

Salaris:

Maximaal 2.961,- euro bruto per maand bij een volledige baan (schaal 6).

Extra's:

Eindejaarsuitkering, 8% vakantietoeslag, pensioenregeling, reiskostenvergoeding, korting op premie ziektekostenverzekering en diverse andere voordelen.

Scholengroep Carmel Hengelo is op zoek naar een directiesecretaresse/ managementassistente. Ben jij een innovatieve, pro-actieve en enthousiaste secretaresse/managementassistent die houdt van afwisseling en een veranderende omgeving? Wil je jouw kennis en ervaring inzetten voor de Scholengroep Carmel Hengelo? Dan maken wij graag kennis met je!

In verband met het vertrek van één van onze directie secretaresses hebben wij een vacature voor een
directiesecretaresse / managementassistent (0,8 fte).

Jouw taken en verantwoordelijkheden

Samen met de collega secretaresse/managementassistent ben je verantwoordelijk voor het directiesecretariaat en de bijbehorende managementondersteuning van de Scholengroep Carmel Hengelo. Ook verricht je diverse administratieve en ondersteunende taken voor de dienst Bedrijfsvoering.

Een greep uit het uitgebreide takenpakket:
  • Complex agendabeheer via Microsoft Outlook;
  • Planning, organisatie, voorbereiding en uitwerking van vergaderingen;
  • Verrichten van secretariële werkzaamheden zoals het voorbereiden en uitwerken van notities en presentaties;
  • Onderhouden van interne en externe contacten (front office);
  • Opzetten en beheren van het digitale archief;
  • Bijdragen aan de ontwikkeling en professionalisering van het directiesecretariaat en de managementondersteuning.

Jouw profiel

Je beschikt over een MBO opleiding en hebt een afgeronde opleiding voor directiesecretaresse, managementassistent of een vergelijkbare afgeronde opleiding. Je hebt ruime werkervaring op het gebied van managementondersteuning, bij voorkeur binnen het onderwijs of een aanverwante non-profitorganisatie.

Je bent representatief, ambitieus, flexibel en stressbestending. Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift en je kunt omgaan met vertrouwelijke informatie.

Daarnaast beschik je over goede ICT vaardigheden (o.a. Microsoft Outlook, Word, Excel, Powerpoint, Office 365, Teams, OneNote) en kun je anderen hierin ondersteunen.

Jij bent de spin in het web en ziet uitdaging in een veranderende werkomgeving.

Jouw werkplek

Scholengroep Carmel Hengelo is een brede interconfessionele scholengemeenschap voor havo, atheneum, gymnasium en vmbo. Scholengroep Carmel Hengelo wordt gevormd door een zestal scholen voor voortgezet onderwijs: Lyceum de Grundel, Twickel College Hengelo, Twickel College Borne, Twickel College Delden, C.T. Stork College en Avila College. Binnen de scholengroep werken ongeveer 400 medewerkers voor ruim 4.000 leerlingen.

Je maakt deel uit van de dienst Bedrijfsvoering van Scholengroep Carmel Hengelo. Het secretariaat, Bedrijfsvoering en de directie van de Scholengroep Carmel Hengelo zijn gevestigd in de Arcade. In oktober verhuizen wij naar ‘het Huis van het Onderwijs’ aan de Jan Tinbergenstraat 101 in Hengelo. Hierin zijn vier onderwijsbesturen gevestigd.

Ons aanbod

Het betreft een parttime baan 0,8 fte die, bij gebleken geschiktheid, uitzicht biedt op een vast dienstverband. De werkdagen zijn in principe dinsdag t/m vrijdag.

Bij deze uitdagende baan hoort een passende beloning. De arbeidsvoorwaarden zijn overeenkomstig de CAO VO. Afhankelijk van kennis en ervaring ontvangt je een salaris van maximaal 2.961 euro bruto per maand bij een volledige werkweek (schaal 6). Daarnaast ontvang je een eindejaarsuitkering, 8% vakantietoeslag, uitstekende pensioenregeling, reiskostenvergoeding, korting op premie ziektekostenverzekering en diverse andere voordelen.

Nieuwsgierig naar meer?

Meer informatie over onze organisatie vind je op
en
.
Heb je inhoudelijke vragen over de vacature? Evelien Leurs, directeur bedrijfsvoering, beantwoordt ze graag. Zij is te bereiken via telefoonnummer 06 – 45592885.

Solliciteren

Deze mooie vacature staat slechts kort open voor reacties en bij voldoende kandidaten wordt de vacature direct offline gehaald. Reageren is dan niet meer mogelijk. Wij ontvangen jouw sollicitatie dus graag zo spoedig mogelijk!

Wij werven onze nieuwe collega graag zelf, acquisitie stellen wij niet op prijs.
meer...



Meer vacatures van Carmel