Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Administratief medewerker P&O
Functie omschrijving Administratief medewerker P&O 16-20 uur per week
Voor onze afdeling P&O zijn we op zoek naar een tijdelijke kracht om ons administratief te ondersteunen. Je takkenpakket bestaat uit de volgende taken:- in- en uitstroom van medewerkers
- verwerken van ziekmeldingen
- administratieve ondersteuning van de adviseurs
- verwerken van de verlofaanvragen
- verwerken formulieren en documenten
- declaraties verwerken
Functie eisen Administratief medewerker P&O 16-20 uur per week
FUNCTIE EISEN- MBO/HBO werk- en denkniveau (bij voorkeur HRM)
- Ervaring met Visma HRM
- Uitstekende kennis van de Nederlandse taal
- Uitstekende vaardigheden MS Office, minimaal Outlook en Word
- Flexibel inzetbaar
Het aanbod
Het is een functie voor 16-20 uur per week. In eerste instantie voor 3 maanden, dit kan verlengd worden.De opdrachtgever
Onze opdrachtgever is een woningcorporatie.Welkom bij Delta Recruitment!
Bij ons staan educatie en de ontwikkeling van jou als kandidaat hoog in het vaandel. Wij willen je graag opleidingsmogelijkheden bieden zodat jij jezelf verder kan ontwikkelen en je werk met nóg meer passie kan uitvoeren. Samen kijken wij naar dé opleiding die bij jou past. Omdat wij graag willen investeren in jou als kandidaat, nemen wij de kosten geheel op rekening.meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Delta Recruitment
Meer Administratief medewerker P&O vacatures