Inloggen - Registreer  

Wat ga je doen

Van Loon Group - Best - 16-03-2024 Naar vacature  

Jij bent dé grote ontzorger en het eerste gezicht voor Van Loon Best. Je neemt servicegericht administratief werk uit handen van de managers en HR-collega’s op locatie.

Er is een diversiteit aan werkzaamheden: agendabeheer, administratieve taken, organiseren van meetings en faciliterende werkzaamheden. Jij weet het hoofd koel te houden in onze dagelijkse hectiek. Je bouwt mee aan de gastvrijheid en het verder professionaliseren van de organisatie.

  • Je verwelkomt collega’s, opent de poort voor gasten en relaties, schrijft ze in en wijst ze de weg;
  • Je bent bezig met administratieve en organisatorische ondersteuning voor de managers en HR- collega’s in Best;
  • Je neemt telefoon aan en verbindt deze door of maakt terugbelnotities;
  • Je verzorgt de afhandeling en verwerking van binnenkomende en uitgaande informatie;
  • Je beheert de agenda’s van a-z, waarbij je onder andere interne bijeenkomsten plant & organiseert en zorgt er ook voor dat de locaties en faciliteiten geregeld zijn;

Wat verwachten we van jou?

  • Mbo+ werk- en denkniveau;
  • Minimaal 5 jaar –relevante werkervaring;
  • Uitstekende kennis van Microsoft office applicaties;
  • Communicatief sterk met beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Flexibele beschikbaarheid bij voorkeur 3 dagen van 4 uur en extra uren tijdens afwezigheid van collega's.

Wat kun je van ons verwachten?

  • Een functie voor 12 uur op dinsdagmiddag, woensdag en donderdag en extra uren in vakanties;
  • We starten met een tijdelijk contract en als het ons beiden bevalt, dan zetten we dat zo snel mogelijk om naar een vast contract;
  • Het salaris is afhankelijk van kennis en ervaring en maximaal €3.458,36 per maand op basis van 38 uur;
  • Je krijgt 25 vakantiedagen per jaar, met mogelijkheid tot het bijkopen van extra vakantiedagen op basis van 38 uur;
  • Reiskostenregeling volgens Slagers CAO;
  • Goede pensioenvoorziening en een bijdrage aan je bedrijf-fitnes abonnement.

Mis deze kans niet en reageer direct!

acquisitie nav deze vacature wordt niet op prijs gesteld

Hoe ziet het sollicitatieproces er uit?

Stap 1 Kennismaking

Na jouw sollicitatie neemt een van onze recruiters contact met je op voor een informele kennismaking. Via een telefonisch gesprek is er een eerste wederzijdse kennismaking. Wij leren jou beter kennen en jij kunt ons verdiepende vragen stellen over ons bedrijf en de functie. Afhankelijk van de functie kan een assessment onderdeel zijn van de sollicitatieprocedure.

Stap 2 Eerste gesprek

Na deze kennismaking volgt er een gesprek op locatie, dit gesprek vindt in ieder geval plaats met jouw toekomstige leidinggevende. Daarnaast sluit er vaak een collega van recruitment/HR aan of één van jouw toekomstige collega’s.

Stap 3 Rondleiding

Zijn wij na het eerste gesprek overtuigd en ben jij na dit gesprek nog steeds enthousiast? Dan nodigen we je graag uit voor een rondleiding op locatie. Jouw toekomstige leidinggevende laat je de toekomstige werkplek zien en neemt je mee in productie zodat je hier ook een beeld van krijgt.

Stap 4 Eindgesprek

Direct na de rondleiding volgt het eindgesprek, hierbij spreek je met verschillende collega’s om een goed beeld te krijgen van de organisatie en cultuur op de werkvloer.

Stap 5 Arbeidsvoorwaardenvoorstel

Zijn wij en jij nog steeds overtuigd? Dan doen we je een arbeidsvoorwaardenvoorstel. Ga je hiermee akkoord dan schudden we elkaar de hand en heten we jou van harte welkom als onze nieuwe collega!

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Van Loon Group