Administratief medewerker
€2400 - €3200 per maand
Zwijndrecht32 - 40 uur
MBO
Ben jij een administratieve duizendpoot en staat klantgerichtheid bij jou voorop? Dan is deze functie misschien wel voor jou weggelegd!
Wat ga jij doen?
Binnen deze functie heb jij zowel intern contact met collega's van verschillende afdelingen, als extern contact met klanten. Jouw werkzaamheden zijn:
- Te woord staan van klanten en leveranciers;
- Beheren van de mailboxen en agenda voor vergaderruimtes;
- Facturen registreren en inboeken;
- Financiële mutaties verwerken;
- Debiteuren en crediteuren administratie;
- Bedieningsvoorschriften aanmaken, wijzigen, doorvoeren en versturen naar de klant;
- Factureringstaken, maken en verzenden van verkooporders;
- Collega's assisteren op basis van administratieve vraagstukken.
Onze opdrachtgever is een toonaangevend bedrijf dat zich bezighoudt met de ontwikkeling, productie, installatie, reparatie en onderhoud van diesel- en elektromotoren aangedreven pompsets voor brandblusinstallaties. Hoewel zij in Nederland zijn begonnen, zijn zij met meer dan 110 jaar ervaring gegroeid tot een internationale organisatie. Met een focus op brandveiligheid leveren ze deze oplossingen aan klanten in heel Europa. Vanuit hun hoofdkantoor in Zwijndrecht houden zij het hele proces in eigen beheer, inclusief ontwerp, testen, installatie en service. Hun renovatie-afdeling zorgt ervoor dat installaties maximaal blijven presteren, zelfs na veroudering.
Wie ben jij?
Jij komt in aanmerking voor deze functie als jij:
- MBO denk- en werkniveau hebt;
- Verstand hebt van boekhoudkunde;
- Beschikbaar bent tussen de 32 en 40 uur per week;
- Een Proactieve en flexibele instelling hebt;
- Nauwkeurig en efficiënt werkt;
- Nederlands en Engels zowel spreekt als schrijft;
- Ervaring hebt met accountview (ISAH is een pré).
- Een functie met veel afwisseling bij een stabiel en groeiend bedrijf;
- Gezellig administratief team van 6 collega's;
- Startsalaris tussen de €2400,- en €3200,- bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek;
- Ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
- Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals pensioenregeling en 27 vakantiedagen + 13 ADV-dagen.
Meld je nu aan!
Direct contact?
Jasper Oussoren
Junior accountmanagerTel:
Mobiel:
E-mail:
Hoe ziet jouw werkdag eruit?
4.8 / 5 sterren(34 reviews)
E B
5Ik kwam op deze uitzendbureau doordat Jasper die daar werkt me heeft benaderd,
Jasper heeft mijn sterke en zwakkere punten in kaart gebracht en dat gepresenteerd aan diverse bedrijven.
Ondanks we nog bezig zijn met vinden van de juiste werkgever, erg prettig contact gehad en alles vlug opnieuw opgepakt wanneer een werkgever niet verder wou meestal binnen een 3 dagen of minder al een nieuwe sollicitatie mogelijkheid om te proberen.
Tot nu toe dik tevreden
Mükerrem Denizli
5Bij inschrijving heeft Quinty me gelijk uitgenodigd voor 'n persoonlijk gesprek wat ik heel fijn vond. Ze is blijven zoeken en nu werk ik bij een hele leuk kantoor met fijne mensen. Quinty bleef volhouden met zoeken naar een baan en als 't tot een sollicitatie kwam bleef ze aandacht geven door succes te wensen op die dag en navraag te doen als het voorbij was. Bedankt voor alle moeite Quinty!
Janao Saluna
5Zeer goed geholpen door Quinty. Heel erg vriendelijk en bij elk gesprek die ik had werd mij succes gewenst. Er was genoeg contact en het voelde niet pusherig zoals bij sommige andere recruiters.
Vacatures in Administratief / Secretarieel
Backoffice medewerker uitzendbranche
€2800 - €3300 per maandWaalwijk
32 - 40 uur
MBO/HBO
Financiëel administratief medewerker
Heinenoord36 - 40 uur
MBO
Logistiek Administratief Medewerker
Heinenoord36 - 40 uur
MBO
Administratief medewerker
€1400 - €1700 per maandHardinxveld-Giessendam
24 uur
Vmbo
Alle nieuwe vacatures op een rijtje
Schrijf je in voor kennis & inspiratie
meer...Naar vacature
Meer vacatures van Doen Personeel