Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker Backoffice (24-28 uur)

Rebonieuws.nl - Bodegraven - 26-05-2023 Naar vacature  

2 weken geleden geplaatst
Heb jij administratieve werkervaring en ben je vaardig in Word en Excel? Ben je daarnaast nauwkeurig en een type dat graag de mouwen opstroopt? Lees dan snel verder!

Wij zijn een gezellige ambitieuze club met IT-professionals. Veelal gespecialiseerd op de vakgebieden Microsoft, Citrix en VMware. Een dienstverband bij ons is gebaseerd op vrijheid, ambitie en vertrouwen.

Wij geloven in modern werkgeverschap en in:
  • Vrijheid
  • Ambitie
  • (Persoonlijke) ontwikkeling
  • Ondernemerschap
  • Zelfredzaamheid
  • Kracht van samen
  • Vertrouwen
De Medewerker Backoffice ondersteunt en faciliteert de organisatie door een juiste en tijdige administratieve verwerking van de processen ten aanzien van verloning en facturering.

Werkzaamheden

  • Het opstellen, laten ondertekenen en bewaken van contracten van (nieuwe) IT-professionals;
  • Het bewaken van de termijnen van contracten en het tijdig informeren van de opdrachtgever en Salesmanagement hierover;
  • Het bewaken en waar nodig bijstellen van salarissen en periodieke verhogingen;
  • Aanpassingen in prijsafspraken die gemaakt zijn in de overeenkomst met de opdrachtgever doorvoeren;
  • Het verwerken van contractafspraken met opdrachtgevers;
  • Het aan- en afmelden van medewerkers bij de ziektekostenverzekeraar en de periodieke controle van verzekerden;
  • Administratieve ondersteuning bij wagenparkbeheer;
  • Tijdige en juiste verwerking van en controle op urendeclaraties en declaraties ten behoeve van de facturatie en verloning;
  • Het inhouden van verkeersboetes op de verloning en de communicatie hierover richting betrokkenen;
  • Het aannemen en beantwoorden van vragen van opdrachtgever en/of kandidaat vragen en/of het doorspelen van deze vragen naar de juiste persoon binnen de organisatie;
  • Verantwoordelijk voor een deel van de financiële administratie (inkoop- en verkoopfacturen);
  • Verwerken ziekmeldingen in het verzuimsysteem en het signaleren van acties conform Wet verbetering Poortwachter;
  • Verantwoordelijk voor het aannemen en eventueel doorzetten van inkomend telefoonverkeer;
  • Signaleren van verbeteringen ten aanzien van processen Backoffice.

Geboden

  • Een leuke functie in een klein, maar dynamisch team bij een ambitieuze en sterk groeiende organisatie;
  • Voldoende mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals 24 vakantiedagen, pensioen via Stipp pensioenfonds, reiskostenvergoeding;
  • Regelmatig leuke en bijzondere bedrijfsuitjes;
  • Rechtstreeks dienstverband bij de opdrachtgever.

Gevraagd

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring;
  • Ervaring binnen de detacherings- of uitzendbranche is een pre;
  • Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je bent nauwkeurig, gedisciplineerd, hebt enig cijfermatig inzicht en kunt goed zelfstandig werken en prioriteiten stellen!
meer...



Meer vacatures van Rebonieuws.nl