Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Junior onderzoeker

Feeddex - Twisk - 08-09-2021 Naar vacature  

Ben je enthousiast geworden over de functie?
Stuur jouw cv en motivatie op of neem direct contact op met Erik Twisk: 023 21 23 800

Functieomschrijving

Als junior onderzoeker bij Feeddex ben je het dagelijkse aanspreekpunt van onze opdrachtgevers en ondersteun je de Client Service Manager die verantwoordelijk is voor de klant. Je houdt je bezig met het opzetten van klantfeedbackprocessen bij de klant. Je houdt in de gaten of alle processen goed lopen. Je helpt klanten met hun vragen. Je maakt analyses en presentaties.

De taken omvatten onder andere:

⚫ Inregelen enquêteproces;
⚫ Wijzigingen doorvoeren;
⚫ Voortgang bewaken;
⚫ Analyse van onderzoeksresultaten;
⚫ Voorbereiding presentaties;
⚫ Klantenvragen beantwoorden.

Functie-eisen:

⚫ Een relevante WO of HBO+-opleiding heeft afgerond (bijvoorbeeld psychologie, marketing, communicatie, bedrijfskunde, commerciële economie);
⚫ Enthousiast en energiek;
⚫ Analytische vaardigheden (m.n. statistiek) en affiniteit met ICT;
⚫ Een klantgerichte instelling;
⚫ Mee kunnen denken onze opdrachtgevers om de tevredenheid van hun klanten te verhogen;
⚫ MS Office, SPSS.

Wat bieden wij

⚫ Persoonlijke en inhoudelijke ontwikkeling;
⚫ Een marktconform salaris (gebaseerd op leeftijd, ervaring en opleiding);
⚫ Een bedrijf met een platte organisatiestructuur en korte lijnen;
⚫ Bovenal fijne collega’s en een prettige werksfeer;
Parttime uren: 32 per week
Soort dienstverband: Fulltime, Parttime, Onbepaalde tijd
Salaris: €2.300,00 - €2.800,00 per maand

Aanvullende betalingen:
Bonusregeling
Vakantiegeld

Arbeidsvoorwaarden:
Reiskostenvergoeding
Telefoonplan

Over Feeddex

Feeddex heeft de laatste jaren een sterke groei doorgemaakt. Feeddex biedt een full service concept om de klanttevredenheid van organisaties structureel te verbeteren. Door op continu basis klantfeedback, klantinzicht en klantinteractie te faciliteren zorgen wij ervoor dat bedrijven in staat zijn om hun klantrelaties en Customer Experience te optimaliseren. Met als uiteindelijk doel, betere (financiële) resultaten en het behalen van commerciële en strategische doelen. Met behulp van online tools en een eigen webapplicatie richten we de feedbackprocessen in en helpen onze opdrachtgevers bij inbedding en verbetermanagement.

Feeddex is een Nederlands bedrijf en gevestigd in Haarlem. Wij werken voor aansprekende nationale en internationale opdrachtgevers in diverse sectoren.

meer...



Meer vacatures van Feeddex