Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medior Servicedesk Medewerk(st)er
Ben jij expert in klantencontact en ICT? Dan komt dat goed uit, want wij zijn op zoek naar een (Medior) Servicedesk Medewerker om ons team te komen versterken! Zoek jij een groeiend bedrijf en een leuk team? Vind jij het een uitdaging om klantencontacten goed te laten verlopen en te optimaliseren? Word onderdeel van de CloudExperts van Skysource!
Als Servicedesk Medewerker werk jij samen met de andere probleemoplossers en ben jij een expert in het:
- Reageren op incidenten (vragen/klachten/storingen) vanuit de klant;
- Oplossen van incidenten;
- Uitvoeren van standaard changes;
- Voorstellen van verbeteringstrajecten in overleg met de Senior Servicedesk Medewerker;
- Beheren configuratie-items en autorisaties.
Waarom Skysource?
Nog vragen?
Neem nu contact opmet HR
Daarnaast heb jij:
- MBO werk- en denkniveau;
- 3 jaar relevante ervaring;
- Kennis van Microsoft en/of Azure Active Directory, TopDesk, Microsoft Office365, Windows applicaties, Citrix XenApp en RES PowerFuse;
- Microsoft certificaten zijn een pré;
- ITIL kennis ten behoeve van registratie/beheer incidenten en changes.
Wij bieden jou:
- Een afwisselende baanmet veel zelfstandigheid bij een professionele Cloud Service Provider;
- Een informele en prettige werksfeer met enthousiaste en kundige collega’s;
- Een goed salaris;
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 28 vakantiedagen;
- Goede opleidingsmogelijkheden en aandacht voor persoonlijke ontwikkeling.
Meer vacatures van Skysource