Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Ik zoek personeel

Ervaring - Alphen aan den Rijn - 25-02-2021 Naar vacature  

Als er op dit moment vacatures open staan, dan kunt u hier aangeven voor welke u in aanmerking wilt komen. Het beste is als u zich eerst
volledig inschrijft en dan aangeeft voor welke vacatures u het liefst benaderd zou willen worden.
Onze vacatures kunt u ook vinden op;
Leest u eerst ons
privacy reglement
(zie hiernaast)
, zodat u weet wat er met uw gegevens gebeurt als u zich inschrijft bij ErvaringWerkt.
Helaas hebben wij geen gelegenheid om met iedereen in een persoonlijk intake-gesprek te voeren. Als u reageert op een vacature , of als wij denken dat wij een passende vacature voor u hebben, nemen wij contact met u op en nodigen u uit voor een gesprek.

Management en interim Management

HR adviseur

LOKATIE: Alphen aan den Rijn
Wij zoekten HR adviseurs voor een aantal opdrachtgevers in de regio randstad.
Onze opdrachtgever Trices, zoekt HR professionals om op te nemen in hun zg. 'Trilance'. netwerk om mooie HR opdrachten bij met name (gemeentelijke) overheid te gaan invullen.

De basis van samenwerking tussen Trices en de Trilancers is gebaseerd op het halen en brengen principe. Dit betekent dat beide zoeken naar opdrachten voor zowel de Trilancer als voor Trices medewerkers. Het verdient uiteraard de voorkeur als De Trilancer een goed netwerk heeft en oprecht samen wil werken en er moet een wederzijdse 'klik' zijn tussen Trices en de Trilancer.

Voor de Trilancer zitten de voordelen bij het verbreden van het netwerk, dat de Trilancer een 'thuis' heeft wat wil zeggen een werkplek buiten de opdracht, sociale verbindingen met collega’s, collegiaal sparren en het delen van kennis.

Als je dus enerzijds graag veelzijdige opdrachten vervult en anderzijds betrokken wilt zijn bij een groep van professionals en je als HR adviseur buiten de gebaande paden durft te denken en je bent in staat om overstijgend te denken en integraal naar vraagstukken te kijken. Je kunt beleid maken en bent tevens in staat operationele oplossingen te bewerkstelligen.

Vanwege de veelzijdigheid en soms onvoorspelbaarheid van het werk is een pragmatische en hands-on instelling noodzakelijk. Samenwerken spreekt voor jou voor zich en je hebt interesse in HR (beleids)vraagstukken.

Gestelde eisen

  • Je beschikt over aantoonbaar HBO werk- en denkniveau, in de richting van HRM.
  • Je hebt minimaal 3 jaar recentelijke werkervaring als hr adviseur bij (gemeentelijke) Overheid.
  • Je bent 20 tot 40 uur per week beschikbaar.
  • Je bent flexibel in je reistijd, deze zal maximaal 1,5 uur bedragen.
U zult worden ingezet op project, detach - of ZZP basis.
reaties (moticatie en CV) graag mailen naar; janboerefijn@trices.nl
Minder

Dienstverlening

Verzuimcoordinator/casemanager

LOKATIE: Alphen aan den Rijn
Als flexibele en slagvaardige organisatie boeken wij snel duurzame resultaten voor bedrijven, groot en klein. Van verzuim en re-integratie tot outplacement en PMO.

Deze Alphense Arbo-organisatie is op zoek naar een;

Ervaren

Verzuimcoördinator/casemanager

op MBO+/HBO niveau, voor minimaal 24 uur p/w.

Taken:

  • Overnemen van het dossier van de verzuimconsulenten voor verschillende klanten.
  • Sturen op en ondersteunen bij verbetering van inzetbaarheid van werknemers. Vanuit jouw ervaring weet je hoe je een verzuimende werknemer moet benaderen.
  • Onderhouden van intensief (telefonisch) contact met verzuimende werknemers.Onderhouden van contact met de diverse betrokken partijen als de werkgevers en de betreffende accountmanagers.
  • Zorgdragen voor een correcte verslaglegging om alle stappen van de Wet verbetering poortwachter tijdig en volledig te kunnen volgen.
  • Overleg voeren met de bedrijfsarts en indien nodig inzetten van interventiepartijen voor bijvoorbeeld een arbeidsdeskundig onderzoek of een tweede spoortraject.

Je bent verantwoordelijk voor:

  • Beheren van je eigen dossiers en procesmatig werken conform Wet verbetering poortwachter.
  • Het optimaal benutten van de wettelijke regelingen én het sturen op arbeidsparticipatie, rekening houdend met individuele mogelijkheden en beperkingen.
  • Beperken van het financieel risico voor de klant zonder daarbij het menselijk aspect uit het oog te verliezen.

JE hebt:

  • Een HBO werk- en denkniveau.
  • Bij voorkeur twee tot vier jaar ervaring als Verzuimcoördinator, Casemanager of Verzuimadviseur bij een directe werkgever, arbodienst of ander adviesbureau.
  • Een goede mix in je van mens- en resultaatgerichtheid.
  • Diepgaande kennis van de Wet verbetering poortwachter..
  • Bij voorkeur een post-Hbo Casemanagement of CROV.

JE bent:

  • Empatisch, maakt snel een persoonlijke verbinding.
  • Flexibel en laat je je niet afschrikken door hectiek en werkdruk.
  • Ondernemend, een aanpakker en staat stevig in jouw schoenen.
  • In staat om diverse belangen bij elkaar te brengen en daarin objectief te blijven.
  • Communicatief vaardig en daarbij in staat je aanpak af te stemmen op jouw gesprekspartner.
  • In staat om procesmatig en nauwkeurig te werken.
  • Gestructureerd, kunt snel schakelen en behoudt daarbij het overzicht en de regie.
reacties (CV en Motivatie) graag naar: alphen@ervaringwerkt.nl
Minder

Facilitaire dienstverlening

Schoonmaak medewerker

LOKATIE: Alphen aan den Rijn
Onze klant is een Schoonmaakbedrijf gevestigd in Alphen aan den Rijn. Zij richten zich uitsluitend op de zakelijke markt. Zij doen aan de schoonmaak van Kantoren, winkels, verdiepingen, etc.

Hierin hebben zij verschillende services:
Voor onze klant zijn wij op zoek naar nieuwe collega die het team wil versterken als
schoonmaakmedewerker (voor 16-20 uur pw).
Weet jij wat er nodig is om goed en hygiënisch schoon te maken en kan jij goed samenwerken dan zijn wij op zoek naar jou!

Belangrijkste verantwoordelijkheden/taken:

  • Uitvoeren van schoonmaakwerkzaamheden (kantoren, kantoorgedeelte van bedrijf) volgens het vastliggend programma ten aanzien van soort schoonmaakwerk en frequentie. E.e.a. omvat taken als stofwissen, moppen, schoonmaken van wanden, glasbewassing, sanitair, stofzuigen, reinigen van meubilair e.d.
  • Toepassen van de voorgeschreven werkmethoden. Gebruiken van schoonmaakmiddelen, handgereedschap en meerdere soorten machines volgens de gegeven werkinstructies. Beoordelen van afwijkingen in schoon te maken delen en bepalen/proberen van de meest geëigende behandeling, binnen de bekende/toegestane mogelijkheden.
  • In ordelijke staat houden van de materialen (werkwagen, doeken, werkkast). Uitvoeren van eenvoudige reparaties aan de gebruikte machines.
  • Overleggen over werk en werkuitvoering.
  • Onderhouden van contacten met collega's (informatief).
  • Hanteren van schoonmaak-handgereedschappen. Bedienen van machines.
  • Zorgvuldig uitvoeren van het schoonmaakprogramma.
  • Werktiijden: Tussen 6.00 uur en 16.30 uur. Inplanning in overleg. Het kan voorkomen dat je in de avond of in het weekend moet werken.
Je moet in bezit zijn van minimaal rijbewijs B.
reacties naar;
Minder

Productie

Bakker

LOKATIE: Alphen aan den Rijn
Heb jij een passie voor het bakken van brood of ben jij een broodbakker in hart en nieren? Dan zijn wij opzoek naar jou. Wij zijn namelijk op zoek naar een bakker voor een industriële bakkerij in Alphen aan den Rijn. Lijkt het jou interessant om deze functie met beide handen aan te pakken, solliciteer dan voor deze functie.

Functieomschrijving

Als broodbakker binnen deze industriële bakkerij zorg je ervoor dat grondstoffen worden omgezet tot een product waar jij en de organisatie trots op mogen zijn. Taken die daar bij komen kijken zijn de deegbereiding, het handmatig dopen van brood en het deeg in koppels brengen. Jij zal daarbij controle hebben op het gehele productieproces. Als broodbakker zal je werken op wisselende werktijden, gemiddeld 38 uur per week. Belangrijk voor deze functie is dat je de opleiding brood- en banket hebt afgerond, je geen problemen hebt met werken op wisselende werktijden en je gemotiveerd bent om kwaliteit te leveren.

Onze opdrachtgever is een echt familiebedrijf. Hun Missie is dagverse broodproducten van hoge kwaliteit, elke dag op tijd bij tevreden klanten leveren. Met een historie die meer dan 100 jaar terug gaat is deze industriële bakkerij begonnen als kleine bakkerij. Vanaf de jaren zestig zijn zij al leverancier aan supermarkten. In de jaren tachtig groeide de goede samenwerking met de supermarkten. Er werd in die tijd flink geïnvesteerd om de concurrentie voor te blijven. In de jaren negentig groeide de bakkerij verder, wekelijks werd er rond de 15.000 kg meel verwerkt. Na een overname van een andere bakkerij is er besloten om de twee bakkerijen samen te voegen op één nieuwe locatie, dat logistiek goed bereikbaar moest zijn. De nieuwe bakkerij is in 2006 in gebruik genomen. Met de drie nieuwe productielijnen zijn zij in staat om op een efficiënte manier elke dag vers brood te produceren, wat elke dag vers afgeleverd wordt bij alle afnemers.

Functie-eisen

  • Een afgeronde opleiding brood- en banket;
  • Ervaring in een productie omgeving is een pré;
  • Je hebt een flexibele instelling m.b.t het

werken op wisselende werktijden

;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal.

Wij bieden

  • Een detacheringsovereenkomst voor 38 uur per week;
  • Salaris tussen de €2300,- en €2700,- bruto per maand exclusief toeslagen conform CAO Bakkersbedrijf.
  • Uitzicht op vast dienstverband bij de opdrachtgever;
  • Een gezellige/informele werksfeer in een moderne omgeving.
Minder

Logistiek/Transport

Chauffeurs (parttime en fulltime)

LOKATIE: Alphen aan den Rijn
Onze opdrachtgever is een echt familiebedrijf. Hun Missie is dagverse broodproducten van hoge kwaliteit, elke dag op tijd bij tevreden klanten leveren.

Taken & verantwoordelijkheden:

Als chauffeur bestaan je voornaamste werkzaamheden uit het dagelijks
meer...



Meer vacatures van Ervaring