Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Secretariaatsmedewerker P&O
Zoetermeer - 16-08-2022
Naar vacature
Wat kun je verwachten als secretariaatsmedewerker P&O bij gemeente Zoetermeer en wat zijn je hoofdtaken?
- Agendamanagement voor het afdelingshoofd en agendabeheer voor de overige managementleden
- Ondersteunen bij diverse projecten die rechtstreeks onder verantwoordelijkheid vallen van het afdelingshoofd en teammanager Advies & Ondersteuning
- Ondersteunen van het managementteam bij de bedrijfsvoering van de afdeling door middel van verzamelen van gegevens, vragen c.q. opdrachten uitzetten, voortgangsbewaking, controle, signalering, etc.
- Verzorgen van informatievoorziening tussen het afdelingshoofd, managers en medewerkers van de afdeling
- Eerste aanspreekpunt voor in- en externe contacten
- Verzorgen van de correspondentie voor het afdelingshoofd
- Verzorgen van de voorbereiding, verslaglegging en afhandeling van structurele overleggen van het afdelingshoofd, waaronder verschillende afdelingsoverleggen en het wethoudersoverleg
- Coördineren van afdelingsadviezen, registreren en bewaken van de voortgang
- Archiveren van de stukken voor het afdelingshoofd
- Beheer van de Intranetpagina (ENZO) van P&O en het actueel houden van de pagina
- Begeleiden van de leerling-secretaresse P&O
- Registreren van ziek- en herstelmeldingen en houdt managementteam hiervan op de hoogte
- Organiseren van afdelingsactiviteiten
Dit zijn wij
Op de afdeling P&O werken ongeveer 30 enthousiaste en bevlogen medewerkers. De afdeling bestaat uit 2 teams, het team Beleid (met o.a. organisatieadviseurs, juristen, projectleiders en beleidsadviseurs) en het team Advies & Ondersteuning. De 8 P&O-adviseurs maken samen met de HR-servicedesk en 2 recruiters onderdeel uit van het team Advies & Ondersteuning. Het managementteam bestaat uit het afdelingshoofd P&O, teammanager Advies & Ondersteuning en manager Talentenbureau. Met veel enthousiasme houden wij ons dagelijks bezig met het uitvoeren en implementeren van HR-beleid. Als sparringpartner voor zowel de directie, managers en medewerkers willen wij een grote bijdrage leveren aan de ontwikkelingen van de stad en organisatie en de bevlogenheid van medewerkers.Functie-eisen
Dit ben jij
Hartelijk, leergierig en vooruitstrevend. Dit zijn kenmerken die jou passen. Jij bent iemand die graag meedenkt en werk ziet liggen. Je steunt op je ervaring als secretariaatsmedewerker en weet goed wat ervoor nodig is om management te ontzorgen en faciliteren. Je bent een enthousiaste persoonlijkheid, contact leggen met collega’s en andere betrokkenen gaat je makkelijk af. Je draagt graag bij aan een prettige werksfeer en durft ook collega’s aan te spreken wanneer het beter moet en kan. Samen zorgen we voor een goed draaiende afdeling in de beste werkomgeving!Dit neem je mee
- Mbo-4 diploma secretariaatsmedewerker of vergelijkbare opleiding
- Bij voorkeur meerjarige relevante werkervaring
- Brede interesse om met verschillende (standaard) automatiseringssystemen te werken
Goed om te weten
Dit bieden wij
- Een salaris van maximaal €3.018,- per maand bij een fulltime werkweek van 36 uur, afhankelijk van je werkervaring
- Naast je salaris ontvang je 17,05% Individueel Keuzebudget (IKB) dat je naar eigen inzicht kunt besteden (denk aan extra verlof) of volledig uit laten keren. Het IKB bestaat uit: 8% Vakantietoelage, 6,75% Eindejaarsuitkering, 1,5% Levensloopbijdrage en 0,8% bovenwettelijke verlofuren (14,40 uur) Dit komt neer op een maximaal bruto maandsalaris van €3.532,- (per jaar €42.391,-) o.b.v. een 36-urige werkweek
- We bieden een contract voor 1 jaar voor 32 uur per week met uitzicht op een vast dienstverband bij goed functioneren en gelijkblijvende bedrijfsomstandigheden
- Prima arbeidsvoorwaarden, zoals een ABP-pensioen, een reiskostentegemoetkoming, een thuiswerkvergoeding en thuiswerkvoorzieningen, vakantiedagen en verlofregelingen passend bij levensgebeurtenissen
- Flexibiliteit om je werk en werktijden in te delen op een manier die bij jou past
- Een moderne kantooromgeving midden in het stadscentrum van Zoetermeer met faciliteiten als een kolfkamer en gebedsruimte
- Veel mogelijkheden tot het volgen van trainingen en opleidingen
Enthousiast?
Solliciteer via de sollicitatie-knop voor de sluitingsdatum van 28 augustus. De gesprekken zullen plaatsvinden op dinsdag 30 augustus. Interne kandidaten hebben bij gelijke geschiktheid altijd voorrang op externe kandidaten.Profielen
Competentieprofiel
Klikvoor het competentieprofiel.
Functieprofiel
De gemeente Zoetermeer werkt met generieke functiebeschrijvingen. Klikvoor het profiel van de generieke functie.
Ik heb interesse, maar ik heb een vraag over...
meer...Meer vacatures van Zoetermeer