Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Parttime Manager Service Theresiaplein 8, GX

Albert Heijn - Warmenhuizen - 24-04-2021 Naar vacature  

Past deze baan bij jou?

Minimaal 25 en maximaal 35 uur per week beschikbaar

Wat ga je doen?

Iedere dag opnieuw vullen we bij Albert Heijn met elkaar zo’n 5 miljoen bordjes in Nederland. Dat doen we niet alleen, we werken samen met meer dan 100.000 collega’s: van distributiecentra tot aan homeshopcenters en onze Albert Heijn winkels. Voor het managementteam in de winkel zoeken we een nieuwe collega: de Manager Service. Samen met de Supermarktmanager, de Manager Vers en Manager Operatie vorm je een krachtig managementteam. Jullie zijn het aanspreekpunt voor de shiftleiders en alle andere medewerkers in de winkel.

Wat ga je doen?

Als Manager Service ben je verantwoordelijk voor een vlotte doorstroming bij de kassa en een goede controle bij het zelfscanplein of de Scan&Go. Met jouw scherpe blik probeer je voorraadverschillen terug te dringen en verbeter je voortdurend het werkproces. Bij Albert Heijn gaan namelijk we door het spreekwoordelijke vuur voor onze klanten, zodat zij op elk moment van de dag op een prettige manier boodschappen kunnen doen.

Als je van cijfers houdt ben je op de goede plek: de Manager Service let bijvoorbeeld goed op het gebruik van de AH app en houd alle statistieken in de gaten. Zo zie je precies hoeveel procent van de klanten hun Bonuskaart wel of niet heeft geregistreerd en hoeveel procent van de klanten zelf afrekent via het zelfscanplein. Jij weet als geen ander hoe je het leven van de klant een stukje makkelijker maakt en gebruikt daarbij de nieuwste digitale tools. Als een klant zijn/haar spaarboekje tevoorschijn haalt, sta jij al klaar met de AH app om digitaal sparen uit te leggen. Da’s handig!

Eén sterk team

Als Manager Service ben je continu bezig met misschien wel het belangrijkste onderdeel van je baan; het bouwen van een sterk en hecht team. Je bent een voorbeeld voor de shiftleiders Service en de andere medewerkers. Jij bent niet bang om af en toe een compliment uit te delen of om constructieve feedback te geven of ontvangen. Je leert shiftleiders omgaan met verschillende klantsituaties, coacht hen op gedrag en voert beoordelingsgesprekken. Jouw doel is het creëren van een open en fijne werksfeer waar hard werken samen gaat met veel plezier hebben. Door een duidelijke leiding en jouw positieve instelling weet je collega’s te motiveren. Zo haal je het beste uit jezelf én uit je team. Daarnaast heb je inzicht in de competenties die nodig zijn om het team compleet te maken en de beste resultaten te kunnen behalen. Samen gaan jullie voor maximale klantimpact!

Stukje service naar jou toe:

  • Een uitdagende baan bij de grootste food retailer van Nederland, onderdeel van Ahold Delhaize
  • Een goed salaris
  • Mogelijkheden om trainingen en opleidingen te volgen
  • Ook nog eens veel vrije dagen. Waarvan 25,5 vakantiedagen én 19,5 adv dagen (op basis van fulltime werkverband), waarbij je de laatste ook kan laten uitbetalen
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder vakantiegeld, toeslag op zondag en een goede pensioenregeling
  • Een gouden bonuskaart voor extra korting op je boodschappen (tot €300,- per jaar)
  • Albert Heijn Deals: superdeals van grote merken en korting op bekende pretparken, sport en gaming
  • En als het goed is krijg je er ook een stel héle goede vrienden bij

Wat neem je mee naar de winkel:

  • Een afgeronde opleiding op MBO 4-niveau
  • Kennis van retail en winkelprocessen of andere klantgerichte werkervaring
  • Leiderschapskwaliteiten en analytisch vermogen
  • Affiniteit met technologie en digitale tools
  • Een positieve invloed op een gezellige en open werksfeer
  • Een gezonde dosis energie en veel flexibiliteit
Zie jij jezelf werken in een dynamische wereld waarin je iedere dag van grote toegevoegde waarde bent? Solliciteer dan snel!
Wil je eerst nog wat meer informatie? Bel dan met onze contactpersoon op 0226-392563 of kom even langs in onze winkel.
De functie wordt aangeboden door een zelfstandig ondernemer (franchise winkel). De arbeidsvoorwaarden en het selectieproces kunnen afwijken van die van Albert Heijn BV.

Lees meer

Hoe wordt mijn salaris berekend?

Je uurloon wordt bepaald aan de hand van de CAO. Als je 12 uur of minder werkt per week, ontvang je een all-in uurloon. Dat is het uurloon plus een aantal componenten die ook direct per periode uitbetaald.

Als je 13 uur of meer (maximaal 40) werkt per week, ontvang je eveneens een uurloon aan de hand van de CAO. Bepaalde componenten ontvang je jaarlijks zoals bijvoorbeeld vakantiegeld. Je hebt daarnaast recht op vakantie of adv uren. Tijdens een sollicitatiegesprek leggen we het graag aan je uit.

meer...



Meer vacatures van Albert Heijn