Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Operations Manager Customer Care
Operations Manager Customer Care
Aantal uren per week 32-40
Opleidingsniveau
Standplaats
Capelle aan den IJssel
,
Rotterdam
Type vacature
Management
Contactpersoon
Heb jij van nature én door werkervaring het talent om een klantenservice afdeling naar een hoger niveau te tillen? Ben jij in staat te denken vanuit de opdrachtgever, de vertaling te maken naar een goed werkend klantcontact center én je team hierin te enthousiasmeren en begeleiden? Dan ben jij geknipt voor deze rol!Als Operations Manager ben je verantwoordelijk voor de klantenservice van één of meerdere opdrachtgevers van VANAD. Je bent in staat om mee te denken met de opdrachtgever en de vertaling te maken naar je eigen operatie. Je hebt daarom niet alleen een uitvoerende rol, maar ook nadrukkelijk een adviserende functie op tactisch en strategisch niveau. Je bent bereid de verantwoordelijkheid naar je toe te trekken en een fantastische samenwerking tussen de verschillende collega’s te realiseren. Hiermee weet je de te nemen acties in een werkbaar plan te gieten en je houdt je in de uitvoering doorgaans strak aan dit plan. Jij vervult als vanzelfsprekend de rol van sparring partner!
Wat bied jij?
- Je bent ervaren in het opbouwen van lange termijn klantrelaties, met het oog op de doelstellingen van de opdrachtgever, op de ontwikkelingen in de markt en de superpowers van VANAD Engage. Jij weet mensen aan elkaar te verbinden en nieuwe mogelijkheden te creëren.
- Je bent proactief in het aandragen van tips en advies voor het behalen van een betere performance op het project, je bent gericht op de voortgang van de werkzaamheden (planmatig) en het leveren van het afgesproken resultaat;
- Je denkt van nature in oplossingen, bent doelgericht, resultaatgericht, efficiënt en je beschikt over een sterk analytisch vermogen;
- Je beschikt over leidinggevende capaciteiten, met succesvolle resultaten in het binden en ontwikkelen van medewerkers en teams binnen een klantenservice omgeving;
- Als echte teamspeler kun je met sensitiviteit verschillende denkwijzen overbruggen;
- Je beschikt over overtuigingskracht, een winnaarsmentaliteit!;
- Ook weet je bij voordoende problemen afstand te nemen, boven de materie te staan en zaken in breder perspectief te plaatsen;
- Je brengt innovatie moeiteloos in de operatie.
Wat bieden wij?
- Ruimte voor ondernemerschap! Jij bent baas van de klantenservice en met jouw ervaring weet jij met jouw team successen te behalen;
- Salaris afhankelijk van opleiding en werkervaring tussen de € 3.000 en 4.000,- bruto per maand o.b.v. 40 uur;
- Een enthousiast team van teamleiders en medewerkers met wie jij samen mag werken;
- Een opdrachtgever die zich met jouw hulp op de beste manier wil positioneren in de markt als het om customer care gaat;
- Doorgroeimogelijkheden en ontwikkeling middels een opleidingsbudget;
- Alles wat je nodig hebt om jouw functie zo goed als mogelijk uit te voeren, zoals een laptop en telefoon;
Wie zijn wij?
VANAD Engage is partner in customer experience en customer contact. Voor een groot aantal opdrachtgevers, zijn wij dé partner voor het uitvoeren én optimaliseren van klantcontact. Zo doen we voor de Bijenkorf de volledige klantenservice in binnen- en buitenland, ondersteunen we de klanten van Greenwheels en kunnen reizigers van Transavia bij ons terecht voor een booking of extra informatie over hun reis. We doen dit voor meer dan 30 toonaangevende bedrijven in Nederland, allemaal opdrachtgevers die hetzelfde beeld hebben over partnership en samen groeien. We werken vanuit drie gemeenschappelijke uitgangspunten, die onze unieke garantie tot succes zijn: passie voor klantcontact, oprechte aandacht voor mensen en een eigen focus op technologische ontwikkelingen.Functie eisen
- Standplaats: Capelle aan den IJssel
- Je bent in bezit van minimaal een HBO diploma op het gebied van bedrijfskunde, bedrijfseconomie en/of bedrijfscommunicatie;
- Je bent een supertalentvolle teamleider (of projectleider) met ambitie en 2-4 jaar werkervaring in een klantcontactomgeving, of je bent al operations manager geweest;
- Je hebt ervaring in de op- en uitbouw van een omnichannel werkomgeving;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift is een must;
- 40 uur per week beschikbaar;
- Begrip van het concept van klant- en servicegerichtheid.
Meer vacatures van Vanad Engage