Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Administratief medewerker hbo 3 jaar

KroeseWevers - Enschede - 04-05-2021 Naar vacature  

Ben jij proactief, stressbestendig, analytisch sterk en ken je alle ins en outs van Excel en Power BI? Heb jij een aantal jaar werkervaring in een financiële en of administratieve functie en ben jij toe aan de volgende stap in jouw carrière? Als assistent controller bij KroeseWevers zet je jouw kennis en ervaring in om de de financiële administratie uit te voeren. Je houdt je onder andere bezig met het wagenparkbeheer en het opstellen van diverse contracten. Ook vind je het leuk om na te denken over vernieuwing en stel je ideeën voor om de administratieve processen te optimaliseren. Je komt te werken op de financiële afdeling, die bestaat uit een hecht team met een open en informele werksfeer.

Deel deze vacature

Wat doe je als assistent controller?

Je beheert de leasecontracten van het wagenpark.
Je ondersteunt het team bij dagelijkse werkzaamheden.
Je biedt ondersteuning bij het leveren van managementinformatie en draagt bij aan de efficiëntie van dit proces.
Je bent verantwoordelijk voor het bijhouden en de verbetering van het studiekostencontractenbeheer.
Je initieert de optimalisatie van administratieve processen.
Je verwerkt financiële boekingen zoals inkoopfacturen.

Wie ben jij en wat breng je mee?

Je hebt hbo werk- en denkniveau.
Je beschikt over enkele jaren werkervaring in een vergelijkbare functie en bent beschikbaar voor minimaal 32 uur per week.
Je hebt kennis van en ervaring met boekhouden.
Je kent alle ins en outs van Excel en Power BI.
Je bent proactief en stressbestendig.
Je bent zelfstandig in het uitvoeren van jouw werkzaamheden en lost problemen proactief op.
John Koster
Senior manager finance
“Een belangrijke doelstelling van onze afdeling is het verder optimaliseren van onze interne financiële administratie en de (interne) processen die hiermee samenhangen. Voel jij je met jouw kennis en expertise aangetrokken tot deze vacature? Dan ben jij wellicht de persoon die wij zoeken voor ons team.”

Wat wij jou bieden?

Een uitdagende baan met afwisselende werkzaamheden.
Veel aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling.
31 vrije dagen (waarvan 27 vakantiedagen en 4 ATV dagen).
Een leuke werksfeer, fijne collega’s en toffe (team)uitjes.
Een premievrije pensioenopbouw.
Een open cultuur waarbinnen je snelt kunt schakelen.

KroeseWevers als werkgever

KroeseWevers is een zakelijke, professionele en groeiende organisatie met 8 vestigingen in Noord- en Oost-Nederland. Met een fantastisch team van meer dan 400 mensen adviseren wij klanten. Dit doen wij met veel passie en plezier en al meer dan 40 jaar.

Ons doel is het volledig en resultaatgericht adviseren van onze klanten met onze multidisciplinaire dienstverlening op het gebied van accountancy, belastingadvies en aanverwante financiële diensten.

Bij KroeseWevers werk je veel samen met collega’s binnen je eigen discipline, maar ook uit andere disciplines. Hierdoor leer je veel van je collega’s en zij van jou. Het leveren van hoogwaardige kennis, kwaliteit en de persoonlijke benadering van onze klanten staat bij ons centraal. Net als jouw ontwikkeling. Want als jij je vaktechnisch en persoonlijk goed ontwikkelt, dan plukt iedereen hier de vruchten van: jij, KroeseWevers én de klant.

Een goede balans tussen werk en privé́ vinden wij belangrijk en hier werken wij samen aan. Net als aan onze vitaliteit. Meer weten over werken bij KroeseWevers? Bekijk dan onderstaande video.

meer...



Meer vacatures van KroeseWevers