Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

1e aanspreekpunt en medewerker Telefonisch Punt

Woerden - 01-06-2023 Naar vacature  

Team Klant Contact Centrum (KCC) zoekt een 1e aanspreekpunt en medewerker Telefonisch Informatie Punt (TIP).
36 uur | € 2.545 tot € 4.052 | mbo

3 redenen waarom jij als 1e aanspreekpunt en medewerker TIP wil werken bij de Gemeente Woerden:
  • Met jouw dienstverlenende instelling maak jij telefonisch het verschil voor onze inwoners. Denk jij mee over optimalisering van onze (telefonische) dienstverlening?
  • Je wordt onderdeel van een gezellig, resultaatgericht en ambitieus online team, dat staat voor een optimale klantbeleving.
  • Onbeperkt volgen van opleidingen en trainingen bij de Groene Hart Academie.

Functie

Gemiddeld ben je 50% van je tijd inzetbaar als eerste aanspreekpunt voor de collega’s van TIP. Ook verzorg je de bezetting en maak je rapportages. Je schakelt met de Strategisch Adviseur Online Dienstverlening om zo de informatievoorziening en onze dienstverlening te verbeteren.

De overige uren ben je voor de inwoners van Woerden en Oudewater het aanspreekpunt én ben je het visitekaartje van onze organisatie. Als medewerker TIP voorzie jij inwoners, ondernemers en instellingen van informatie. De diversiteit aan vragen en mensen waar je mee te maken krijgt is groot maar heeft één gemene deler: de klant staat voor jou centraal. Dienstverlenend en adequaat weet jij de juiste service te verlenen en het ‘wow’-gevoel over te brengen.

Dit doe je door:
  • Zorg te dragen voor de bezetting.
  • Aanlevering en verbetering van de maandelijkse rapportages te verzorgen.
  • De schakel te zijn tussen TIP en de Strategisch Adviseur Online dienstverlening.
  • Het voeren van inkomende telefoongesprekken waarin je door het stellen van de juiste vragen en met kennis van de organisatie en systemen snel de juiste informatie verstrekt.
  • Inkomende gesprekken die niet binnen het TIP kunnen worden afgehandeld, door te verbinden met collega’s en externe organisaties.
  • Het signaleren van verbeterpunten en hier proactief in doorpakken.

Team en organisatie

Het Telefonisch Informatie Punt (TIP) bestaat uit 6 medewerkers die 5 dagen per week onze inwoners telefonisch te woord staan. TIP is onderdeel van het Klant Contact Centrum (KCC). Het KCC bestaat daarnaast uit Burgerzaken, Receptie en Bodes. Samen zijn wij het gezicht én de stem van de gemeente Woerden en Oudewater.

Wat neem je mee?

Competenties

  • Je bent klantgericht en beschikt over inlevingsvermogen.
  • Je schakelt moeiteloos tussen verschillende gespreksrollen en stijlen.
  • Je luistert goed en weet door de vraag achter de vraag te stellen snel tot de kern te komen. Je gaat hier oplossingsgericht mee om en hebt daarbij de juiste kennis. Is de vraag complexer, dan vind je snel een antwoord in onze kennissystemen.
  • Je hebt gevoel voor ICT-middelen.
  • Je voelt je verantwoordelijk voor jouw werk en bent omgevingsbewust. Hierdoor reageer je flexibel en proactief op elke situatie.
  • Je denkt gevraagd én ongevraagd mee om zo het team en onze dienstverlening naar een nog hoger niveau te brengen.

Kennis en ervaring

  • Een afgeronde MBO-4 opleiding.
  • Ervaring op een KCC, het is een pré wanneer dit binnen een gemeentelijke organisatie was.
  • Ervaring in administratieve werkzaamheden, het verzorgen van roosters en maandelijkse rapportages.
  • Ervaring met ICT- en kennissystemen.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Aantoonbare ervaring met gesprekstechnieken, met voorkeur die gesprekstechnieken waarbij zakelijkheid en dienstverlening in elkaar samengaan.

Arbeidsvoorwaarden

Bij de gemeente Woerden hebben wij oog voor jou. Als professional maar ook als individu. De sfeer is innovatief, dynamisch en persoonlijk. In onze gemeente krijg je vrijheid om hier de invulling aan te geven die bij jou het beste past.

Concreet bieden we het volgende:
  • Een salaris van minimaal € 2.545 (aanloopschaal 7) en maximaal € 4.052 (schaal 8).
  • Een Individueel Keuze Budget van 17,05%.
  • Alle ruimte voor een goede balans tussen werk en privé.
  • Veel aandacht en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
  • Bij goed functioneren, krijg je na een jaar een vast contract.
  • Een iPhone, laptop, een thuiswerkvergoeding en een vergoeding voor de inrichting van je thuiswerkplek.
  • De mogelijkheid om gebruik te maken van onze Groene Hart Academie, interne opleidingen en trainingen. Ook kun je deelnemen aan projectgroepen of gebruik maken van onze interne coachpool. Ook hebben wij een erg leuke personeelsvereniging!
meer...



Meer vacatures van Woerden