Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Klantenservice Medewerker Scotch and Soda
Klantenservice Medewerker Scotch and Soda(frans/engels)
Contactpersoon
Bij Scotch & Soda ademt er een voor cultuur van kwaliteit, inclusiviteit en creativiteit die versterkt wordt door de medewerkers. Spreekt dit jou aan, heb jij een voorliefde voor mooie materialen en heb jij ook nog is oog voor stijl? Ben jij onze nieuwe Klantenservice Medewerker die graag tijdens kantoortijden aan de slag gaat? Lees dan verder en kom ons team versterken met jouw skills!Wat jij doet
In de rol van klantenservice medewerker voor Scotch & Soda, krijg je te maken met veelzijdige vragen met betrekking tot bestellingen, producten en betalingen. Als klantenservice medewerker krijg je de verantwoordelijkheid om van ieder klantcontact een beleving te maken, waardoor verwachting en beleving van de klant steeds wordt overtroffen.
Als klantenservice medewerker speel je in op de vraag van de klant door goed door te vragen, de beste oplossing te bieden en daarmee de klant de juiste service te verlenen;
Je zult voornamelijk telefonisch klanten te woord staan. Natuurlijk ga je ook e-mails beantwoorden.
Naast service bieden ben je ook een personal shopper met oog voor mode, die de klant kan adviseren in zijn keuzes.
Naast het zijn van een doorgewinterde klantenservice medewerker ben je ook een administratieve duizendpoot, die snel kan schakelen tussen systemen.
Dit staat jou te wachten
Een training om je klaar te stomen voor de werkzaamheden. Omdat we je alles willen leren, krijg je deze training “on the job”. Deze duurt 1 week, is fulltime en uiteraard betaald;
De mogelijkheid om thuis te werken in verband met corona. Zodra het thuiswerkadvies veranderd is het de bedoeling om weer vanuit kantoor te gaan werken. Ook dan blijft de optie om thuis te werken nog wel.
Flexibele werktijden door de ruime openingstijden van Scotch & Soda van maandag tot en met zondag tussen 09:00 en 18:00.
Je kan fulltime of parttime werken maar minimaal 24 uur per week met een maximum van 36 uur;
Verschillende doorgroeimogelijkheden.
Wat wij bieden
Een salaris van €11,43 euro per uur, 8% vakantietoeslag en vakantiedagen (o.b.v. aantal gewerkte uren).
Een 7 maanden contract met 1 maand proeftijd uiteraard met zicht op een onbepaalde tijd contract;
Je krijgt vaste uren op jouw contract, dus sowieso garantie van werk;
VANAD Group biedt meer dan 130 online trainingen aan via GoodHabitz om je persoonlijke ontwikkeling een boost te geven!
Je bent de baas over eigen uren / Flexibele uren op basis van beschikbaarheid·
Een goede reiskostenvergoeding als je verder dan 10km van ons kantoor woont.
Een marktconforme thuiswerkvergoeding.
Doorgroeimogelijkheden. Wist je dat 75% van onze teamleiders doorgegroeid zijn vanuit klantenservice medewerker functies?
Meld jij je niet ziek? Dan krijg je extra vakantiedagen!!
Overuren netjes ieder kwartaal uitbetaald!
Wat wij vragen
Ervaring in de klantenservice dan wel klantcontact is een pré;
- Je spreekt Engels & Frans;
Een klantgerichte instelling met een sterk communicatievermogen;
Wie zijn wij?
VANAD Engage is een facilitair engagementcenter en onderdeel van VANAD Group. Wij geloven in werknemerstevredenheid en persoonlijke ontwikkeling. De klant staat centraal, maar de ontwikkeling van onze medewerker eveneens. We werken vanuit ons hoofdkantoor in Capelle a/d IJssel.
meer...
Meer vacatures van Vanad Engage