Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Digital Customer Support Expert

Legend - Rotterdam - 27-01-2022 Naar vacature  

De uitdaging, door de transitie in de afgelopen jaren naar een digital customer journey zoeken wij voor onze nieuwe afdeling een nieuwe collega. Samen met jouw collega’s van het digital customer support team, zorg jij ervoor dat onze slogan driving the world uitgedragen wordt. Dit doe je door klanten te adviseren en te ontzorgen in hun digital customer journey.

Digital Customer Support Expert, Rotterdam

Digital Customer Support Expert, Rotterdam

SEW Eurodrive is als organisatie continu bezig haar processen te verbeteren. Automatisering, Lean ondersteund door IT speelt hier een cruciale rol. Zonder IT zouden driekeer zoveel mensen nodig zijn dan nu. In de afgelopen jaren, maar ook zeker in de komende jaren wordt dit verder vorm gegeven.

De verkoop doet onze inside sales afdeling, maar juist de interactie tussen klanten en digitalisering is jouw domein. Dit strekt zich uit van het samen met de klant opzetten van digitale bestelmethodes zoals EDI, ESIS, webshop, het onderhouden van de website, tot aan het overnemen van een chatgesprek. De werkzaamheden voer je uit volgens vastgelegde instructies en binnen de afgesproken tijdlijnen. Je bewaakt de status van de verschillende digitale kanalen en bent een onderdeel van het ICT team. Wat ga je verder doen:

  • Het technisch en commercieel beoordelen van en adviseren over het gebruik van digitale verkoopondersteuning;
  • Ondersteunen van klanten en medewerkers op het gebied de digitale verkoop (EDI, Provider, ESIS, webshop, etc.), inrichting en gebruik website, software voor digitale communicatie (chat, mail, etc.) en andere nieuwe digitale manieren om klanten te binden en verkoopprocessen te optimaliseren;
  • Jij bent het eerste externe en interne aanspreekpunt voor uitleg over de digitale mogelijkheden, opzetten digitale interactie en problemen bij gebruik digitale interactie ;
  • Je hebt nauw contact met de SEW IT organisatie voor het implementeren en upgrade van de software nodig voor de digitale verkoopondersteuning.

Wat krijg je van ons?

  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, je krijgt de mogelijkheid één opleiding per jaar te volgen
  • Mogelijkheid voor een 4-daagse werkweek tegen een fulltime salaris
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals naast je 24 vakantiedagen maar liefst 13 extra ADV dagen
  • Een 13e en 14e (bonus) maand en 5% extra vergoeding op je salaris wat je kan uitkeren in tijd of geld
  • Salaris tussen de €2.810 en €4.328 per maand
  • Een sportschool op je werk met groepslessen door een professionele trainer
  • Een actieve personeelsvereniging om je collega’s ook op een andere manier te leren kennen, plezier te hebben en samen te werken

Wie zoeken wij?

  • Een afgeronde bedrijfskundige, commerciële of IT opleiding op HBO niveau
  • Sterke affiniteit met IT systemen, bij voorkeur in een technische omgeving
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

Wie zijn wij?

SEW-Eurodrive is een toonaangevende producent van elektromotoren, tandwielkasten en frequentieregelaars. Van advies tot engineering en design, van installatie tot het geven van trainingen aan gebruikers: SEW-Eurodrive biedt het allemaal. Wereldwijd werken er ruim 17.000 mensen bij SEW-Eurodrive, van wie ruim 150 medewerkers in Nederland. Vernieuwing en een persoonlijke benadering kenmerken ons familiebedrijf dat 90 jaar bestaat.

Wij beschikken in Rotterdam over eigen engineering, verkoop en assemblage (lean manufacturing) voor de Nederlandse markt. Dit zorgt voor een autonome vestiging met veel ruimte voor ontwikkeling en nieuwe ideeën van medewerkers.

Wij komen graag met jou in contact

meer...



Meer vacatures van Legend