Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Customer Experience (CX) Manager
In deze brede functie geef je leiding aan de teamleads van Marketing Productie, Customer Service, CRM/Loyalty en Online Marketing van America Today, maar ook die van MS Mode en Coolcat Junior. We zijn met de drie merken online en offline actief in Frankrijk, Spanje, Nederland, Duitsland en België.
In de rol van Customer Experience Manager ben je verantwoordelijk voor de CX strategie om de totale klantwaarde te verhogen d.m.v. het optimaliseren van de gehele customer journey. Daarnaast vertegenwoordig je het klantperspectief in het Management Team en heb je een adviserende en verbindende rol m.b.t. beleving van onze klant.
A day @ America Today
- Ontwikkeling, opvolging en uitvoering van optimalisatie van de customer journey strategie van onze drie merken;
- Verantwoordelijk voor de P&L van de CX organisatie en de juiste inzet van het marketingbudget (omnichannel)in nauwe samenwerking met de Brand Marketeers en sturend op ROI/ROAS;
- Het managen en ontwikkelen van een CX organisatie waarbij op een efficiënte wijze effectieve content- en middelen worden ingezet aansluitend bij de merkidentiteit en gestelde doelen;
- Verantwoordelijk voor een optimale realisatie van marketingcampagnes passend bij de gestelde brand guide Lines en commerciële doelstellingen. Hierbij speciale aandacht voor het werven van nieuwe klanten, sturend op gezonde CAC;
- Optimalisatie klanttevredenheid, klantrelatie en klantloyaliteit
- Initiëren en voortgang bewaken van projecten en projectplanningen (binnen tijdsschema’s en budget);
- Leidinggeven, coaching en ontwikkeling van het team en zorgdragen voor een goede
Profiel
Als Customer Experience Manager ben jij de drijvende kracht om America Today, MS Mode en Coolcat Junior klantgerichter te maken. Jij staat voor onze klant in de organisatie en helpt onze teams bij de vertaling van klantbehoefte naar concrete oplossingen.Je bent energiek, gedreven en resultaatgericht. Jouw passie is de klant, binnen je eigen afdeling als daarbuiten zorg je voor een klant minded attitude. Dit lukt je door je uitstekende communicatieve vaardigheden en sparringpartnerschap.
Wat breng je mee?
- Minimaal 5 jaar recente werkervaring binnen Customer Experience Management of Digital Marketing Management;
- Een afgeronde relevante HBO of WO opleiding, Bedrijfseconomie of Consument Psychologie is een pré;
- Aantoonbare kennis m.b.t. klant-en markonderzoek;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Beheersing van een extra taal, Frans en/of Spaans is een pre;
- Competenties die je succesvol maken in deze functie zijn: strategisch en tactisch kunnen denken/handelen, resultaatgerichtheid, sturing geven, conceptueel vermogen, ondernemend.
Wij bieden jou een afwisselende job binnen een jonge organisatie in de modebranche. Je bent omringd door gedreven collega’s in een informele sfeer op een modern hoofdkantoor met bar, relaxte binnentuin, gym en niet te vergeten heerlijke lunches. We werken nu gedeeltelijk vanuit huis, maar straks gelukkig weer meer op kantoor. Upload je CV en motivatie and be part of our family!
meer...
Meer vacatures van America Today