Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
General Manager bij Center Parcs Port Zélande
Algemene informatie
Entiteit
Je hebt passie voor toerisme en wilt graag in een internationale context werken? Bij Center Parcs bieden we je een prettige, multiculturele omgeving waarin je je professioneel en persoonlijk kunt ontwikkelen.Met maar liefst 28 locaties in 4 landen biedt Center Parcs het hele jaar door een unieke vakantie-ervaring met een combinatie van natuur, water, cottages, recreatie en service. Maak deel uit van onze familie en stap een wereld vol nieuwe kansen binnen bij de Pierre & Vacances-Center Parcs Groep, een Europese leider op het gebied van lokaal toerisme (een netwerk van 300 locaties in Europa en 12.000 werknemers).
Referentie
2022-7860Functiebeschrijving
Functie
Banen op het park - Management parkContract type
Vast contractArbeidsduur
Fulltime/voltijdsFunctietitel
General Manager bij Center Parcs Port ZélandeFunctieomschrijving
Lijkt het jou een enorme uitdaging om verantwoordelijk te zijn voor de parkresultaten van ons mooie park Port Zélande? Wil jij jouw bijdrage leveren aan ons Reinventionplan plan voor het park? Er staat namelijk een refurbishment van het park op de planning voor 2023/2024. Heb jij recente en relevante werkervaring binnen de Hospitality/Leisure branche (of vergelijkbaar)? Heb jij ervaring met het indirect aansturen van een grote span of control? Lees dan snel verder, want bij Center Parcs voor ons park Port Zélande hebben wij de volgende vacature openstaan:General Manager Center Parcs Port Zélande
In jouw rol ben je verantwoordelijk voor de gehele bedrijfsvoering op ons park Port Zélande. Denk hierbij aan alle facetten van parkresultaten tot het operationeel beheer. Met jouw visie op de kracht, eigenheid en de toekomst van ons mooie park weet jij als geen ander onze medewerkers te inspireren, te coachen en uit te dagen tot de beste service en resultaten! En je levert een belangrijke bijdrage aan de specifieke ontwikkeling van het park. Jouw voornaamste taak is om de vooraf met de Managing Director overeengekomen financiële, kwalitatieve en sociale parkresultaten te realiseren waarbij je gebruik maakt van de expertise van onze medewerkers en middelen. Hierin ben je bevoegd alle maatregelen en beslissingen te treffen welke je noodzakelijk acht, uiteraard binnen de beperkingen welke de wet, CAO en interne Center Parcs richtlijnen en procedures stellen. Het is belangrijk dat je in jouw rol ondernemend bent.Je integreert en je bent de schakel tussen verschillende sectoren, de verbindingsofficier naar de directie en stafdiensten op het hoofdkantoor (zoals HR, Revenue, Sales, Recruitment, etc.). Je bent het aanspreekpunt voor externe instanties, maar bovenal gastheer voor zowel de gasten als onze medewerkers. Gastheerschap gaat jou goed af! Zo onderhoud je het contact en werk je samen met de gemeente en diverse partners.
Je draagt zorg voor het onderhoud van de gebouwen en installaties voor de veiligheid, continuïteit en attractiviteit voor onze gasten en medewerkers. Samen met jouw team zorg je voor een onvergetelijke vakantie voor onze gasten waarin zij nieuwe herinneringen maken met hun geliefden! Ons park Port Zélande heeft 706 cottages, 220 campingplaatsen, waarbij je samen met het MT 290 medewerkers aanstuurt, coacht en begeleid.
In jouw rol als General Manager geef je leiding aan het park MT, bestaande uit een Technical Manager, Housekeeping Manager, Operations Manager, Manager Safety & Pool, Finance Manager en de HR Manager. Een dynamisch team die samen met jou het beste resultaat willen bereiken zowel voor onze gasten als voor onze medewerkers. Je ontvangt leiding van Managing Director Center Parcs Nederland.
Aantal uur per week
38Bijzonderheden met betrekking tot de functie (bv. werkuren, reizen etc.)
Wat zijn jouw bijkomende taken en verantwoordelijkheden?
- Je bent verantwoordelijk voor de exploitatie-, investeringsbudgetten en onderhoudsvoorstellen van het park. Ook ben je verantwoordelijk voor de naleving van het veiligheids-, milieu- en arbobeleid zoals omschreven in de zeven SH&E management systemen. Om deze kennis up-to-date te houden volg je opleidingen / trainingen welke door Center Parcs worden aangeboden (o.a. e-learnings).
- Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van het personeelsbeleid zoals, onder andere het voeren van beoordeling- en functioneringsgesprekken en de selectie van nieuwe medewerkers conform de gegeven richtlijnen en onderhoudt het contact met de park OR. Daarnaast adviseer je de directie (on)gevraagd over alle zaken betreffende het beleid of de uitvoering van het beleid van het park.
- Je zorgt voor een optimale NPS score, een goede medewerkerstevredenheid en het is jouw doel om het rendement van het park te verhogen.
- Je neemt jouw aandeel in de pilot van onze Learning Community die recentelijk op het park gestart is.
- Je vertegenwoordigt jouw park tijdens de GM vergaderingen en levert hier een beleidsmatige bijdrage in de optimalisering van de organisatie.
Wat bieden wij ?
Wij bieden
- Een marktconform salarispakket met goede secundaire voorwaarden waaronder een bonusregeling, een leaseauto, personeelspas en kortingen op vakanties bij Center Parcs.
- Een bedrijf met veel mogelijkheden voor verdere ontwikkeling.
- Een afwisselende baan in een dynamische en internationale omgeving bij een van de meest toonaangevende werkgevers in de Leisure branche.
- Een goede werksfeer waar hard werken en plezier maken hand-in-hand gaan.
Locatie
Locatie werkplek
EUROPA, NEDERLAND, Port Zélande - OuddorpCriteria sollicitant
Minimaal gevraagd opleidingsniveau
HBO/Bachelor of vergelijkbaarMinimaal aantal jaren werkervaring
6 tot 10 jaarRijbewijs
JaIT vaardigheden
Competenties
Wanneer ben jij de juiste kandidaat?
- Je beschikt over een bachelor diploma, bij voorkeur in bedrijfskundige richting.
- Je hebt minimaal 5 jaar recente en relevante werkervaring met een vergelijkbare span of control, operationele focus en eindverantwoordelijkheid in een commerciële omgeving.
- Het is belangrijk dat je weet wat mensen beweegt. Actuele kennis op het gebied van bedrijfseconomie, Leisure/Hospitality en/of managementorganisatie heeft onze voorkeur.
- Je bent fulltime beschikbaar met de flexibiliteit tot het werken in weekenden, avonduren en op feestdagen (duty diensten) en bent woonachtig in regio Ouddorp (maximaal één uur reistijd).
- Uitstekende beheersing van de Engelse en Nederlandse taal. Kennis van de Duitse taal is een pre.
Talen
- Engels (Goede kennis - Vloeiend)
- Nederlands (Goede kennis - Vloeiend)
Recruiter Business Card
Naam Recruiter
Sarah MeijerTelefoonnummer Recruiter
+31 (0)10 49 89 830Email Recruiter
meer...
Meer vacatures van Talent Soft