Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Directie assistent

Twente.com/vacatures - via Jobsonline - Almelo - 16-04-2024 Naar vacature  

Twente.com/vacatures

  • Almelo
15-04-2024
Ben jij Management- of Directie assistent en wil je graag aan de slag bij een maatschappelijk relevante organisatie? Kom dan werken bij Karakter in Overijssel!

Karakter is er voor kinderen en jongeren met complexe psychiatrische problemen. We kunnen zorg inzetten op het gebied van o.a. Autisme, ADHD, stemming-, angst- en overige stoornissen, hechtingsproblematiek, trauma, depressie en regulatieproblemen. Bij Karakter werk je op een open en prettige manier en vind je ruimte voor eigen initiatieven en ontwikkeling. We werken vanuit 3 regio's: Gelderland, Overijssel en Karakter Universitair Centrum. Je gaat aan de slag binnen het hechte en gemotiveerde managementteam van de regio Overijssel, die de 2 Regiodirecteuren en het managementteam ondersteunt. In deze dynamische functie is geen dag hetzelfde en werk je nauw samen met de 2 Regiodirecteuren. Mede door jouw inzet zorg je ervoor dat ze optimaal hun werk kunnen doen!

Functiebeschrijving

Als Directie assistent maak je deel uit van het management team en heb je daarbinnen een belangrijke rol. Het managementteam werkt op onze locaties in Almelo, Enschede, Hengelo en Zwolle. In jouw rol bied je secretariële, organisatorische en administratieve ondersteuning aan de Regiodirectie en in het verlengde daarvan ook aan het totale managementteam. Je werkt hoofdzakelijk vanuit de locatie Almelo, maar ook in afstemming met elkaar mogelijk op andere locaties of vanuit huis. Concreet houden je werkzaamheden in:

  • zelfstandig beheren en bewaken van de agenda's van de 2 Regiodirecteuren, voorbereiden en organiseren van overleggen en bijeenkomsten en het bewaken van de voortgang van diverse organisatorische zaken
  • voorbereiden van de afspraken van de directie, er voor zorgen dat afspraken gedoseerd en overwogen gepland worden en structuur hierin houden
  • zelfstandig beoordelen en verwerken van in- en uitgaande e-mail, archivering van documenten, verzorgen van correspondentie en uitwerken van presentaties en notities
  • verzamelen, verwerken en controleren van gegevens, zoals personele mutaties
  • organiseren van bijeenkomsten voor medewerkers, zoals afscheid en jubileum
  • ondersteunen bij de voorbereiding van specifieke onderwerpen/bijeenkomsten, verzamelen van informatie en rapportages en notuleren van vergaderingen waar nodig
  • je werkdagen zijn in overleg, maar we zouden het wel fijn vinden als je in ieder geval op dinsdag kan werken

Functie-eisen

  • een hbo werk- en denkniveau en een afgeronde opleiding tot management assistent of directiesecretaresse
  • minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie
  • je houdt ervan om zaken te organiseren en te structureren en dat doe je op een klantvriendelijke en tactvolle wijze
  • ruime ervaring met en kennis van MS Office
  • integriteit, uitstekende communicatieve vaardigheden en zelfredzaam
  • weloverwogen en snel kunnen handelen met aandacht voor detail en makkelijk kunnen schakelen tussen werkzaamheden
  • je hebt er geen bezwaar tegen af en toe buiten werktijd iets te doen

Arbeidsvoorwaarden

  • salariëring en overige arbeidsvoorwaarden conform de cao GGZ (FWG 44 of 45, maximaal €3.863 bruto per maand op basis van 36 uur per week), inschaling op basis van jouw kennis en ervaring
  • een jaarcontract met de intentie deze te verlengen
  • we treffen elkaar wekelijks op 1 van onze locaties en bieden je de mogelijkheid om vanuit huis te werken
  • fijne, betrokken collega's met wie je nauw in een team samenwerkt
  • vakantiegeld 8%, eindejaarsuitkering 8,33% en vakantiedagen 166 uur (op fulltime basis)
  • een jaarlijks balansbudget van € 500 bruto (op basis van 36 uur per week), naar eigen inzicht te besteden
  • LFB (levensfasebudget) 35 uur (op fulltime basis) en pensioenfonds PFWZ met premieverdeling 50-50 werkgever-werknemer
  • reiskostenvergoeding woon-werkverkeer conform cao en kilometervergoeding zakelijke kilometers € 0,36 bruto per kilometer
  • vitaliteitsregeling waarbij je een bijdrage kan ontvangen voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of contributie van een sportclub, opleidingen en collectieve verzekeringen
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Twente.com/vacatures
Meer Directie assistent vacatures