Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Project Administratief Ondersteuner, 24-28 uur p/w // Ypenburg

Assistant2 - Den-haag - 02-12-2022 Naar vacature  

Vind jij duurzaamheid ook zo belangrijk? Werk jij graag projectmatig en houd je van afwisseling? Dat kom goed uit! Onze Partner, een ingenieursbureau in de Randstad, is op zoek naar een Project Administratief Ondersteuner. Geïnteresseerd? Kom snel kennismaken. Bel

of mail naar
.

Goed om te weten! 95% van al onze banen loopt uit in een 

 bij onze Partner met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%. En dat houden we graag zo.

Wat doe je zoal als Project Administratief Ondersteuner?

Als Project Ondersteuner ben jij verantwoordelijk voor de projectadministratie. Je controleert offertes, corrigeert rapportages, verwerkt facturen, maakt projectdossiers aan en overlegt met de projectmanagers. Hiernaast plan je afspraken in, verwerk je de binnenkomende ziekmeldingen en organiseer je de personeelsuitjes en andere vieringen. Een mooie, afwisselende baan dus! Ben jij die enthousiaste, flexibele Ondersteuner met oog voor detail die wij zoeken? Dan komen we graag met je in contact! Reageer door te bellen naar

of mail
. We houden van korte lijnen.

Welke skills breng jij mee als Project Administratief Ondersteuner?

Voor (F)ons zijn de vaardigheden en passie voor het vak belangrijker dan diploma’s!

  • Mbo4 werk- en denkniveau
  • werkervaring als Project Ondersteuner;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift;
  • beheersing van het MS Office pakket en Teams;
  • communicatief vaardig, organisatorisch en in staat om prioriteiten te stellen;
  • enthousiast, accuraat en flexibel.

En wat krijg je ervoor terug?

  • Een afwisselende baan voor 24-28 uur per week;
  • flexibele werkuren en hybride werken;
  • jouw steentje bijdragen aan de ontwikkeling en verduurzaming van de stad;
  • jezelf verder ontwikkelen als Project Ondersteuner;
  • een kantoor dat uitstekend bereikbaar is met het openbaar vervoer;
  • ruimte voor jouw ontwikkeling, zowel zakelijk als op persoonlijk vlak;
  • uitstekende begeleiding vanuit 
A2
; Persoonlijk, aangevuld met 
.

Je arbeidsvoorwaarden

  • Uitstekend marktconform salaris, 100% reiskostenvergoeding op basis van OV, studiekostenregeling, laptop, telefoon etc.;
  • je ontvangt voor de periode dat jij via 

Assistant2

 werkt een project/arbeidsovereenkomst;
  • pensioenregeling vanaf start;
  • 8,33% vakantiegeld;
  • 25 vakantiedagen;
  • 2 doorbetaalde trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals 

,
,
,
 
 
 etc… als onderdeel van jouw persoonlijk 
.

Even voorstellen, Assistant2. Wij plaatsen, begeleiden en ontwikkelen sinds 2007 Assistants van nu én morgen. In heel Nederland.

 Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht. Van (Management, Event en HR) Assistant en Secretaresse tot Office Manager/Alleskunner, en van

Project Assistant

/Spin in het web tot Executive Assistant/Sparringpartner. En ook als Trainings- of Travel- / Teamcoördinator in dit leuke en uitdagende beroep!
 

Voor (F)ons zijn vaardigheden en passie voor het vak, belangrijker dan diploma’s.

Details

  • Ervaring:
0 tot 3 jaar, 3 tot 6 jaar
  • Gewenste startdatum:
01-02-2023
  • Einddatum:
Vaste baan
  • Werkweek:
24-28 uur
  • Cultuur:
ingenieurs, duurzaamheid, informeel
  • Opleiding:
Mbo 4
  • Regio:
Den Haag, Wassenaar, Voorburg, Leidschendam, Rijswijk, Nootdorp, Ypenburg

Vragen?

Stuur een e-mail naar
of bel

kennismaken

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk

meer...



Meer vacatures van Assistant2