Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Management Assistent
Je bent servicegericht, assertief en je krijgt energie van plannen, organiseren en klantcontact.
Wil jij bij één van de top tien accountancy- en belastingadvieskantoren van Nederland werken? Maar dan wel in een betrokken team, waar je gezien en gehoord wordt? En de mogelijkheid krijgt om jezelf volop te ontwikkelen? Dan is Baker Tilly jouw match. Dit is een plek waar ruimte is voor jouw ideeën. Waar we successen vieren, met collega's die écht willen en kiezen voor elkaar in plaats van ieder voor zich. Enthousiast? Dan maken wij graag kennis met jou!
“Bij Baker Tilly is geen dag hetzelfde!”
Jaqueline Verweij
Manager Recruitment
Jouw baan
Ben jij servicegericht & assertief, heb jij oog voor kwaliteit en ben jij zeer bedreven in het plannen en organiseren van werkzaamheden? Dan is de baan van Management Assistent voor onze vestiging in Zwolle iets voor jou.Baker Tilly is een ambitieuze organisatie die hard aan de weg timmert. Wij zijn de ondernemer naast de ondernemer. Als Management Assistant speel je een essentiële rol in de organisatie. Binnen onze vestiging in Zwolle werk je in een open en informele cultuur en draag je direct bij aan het leveren van kwalitatief hoogwaardige diensten voor klanten.
Voor onze vestiging in Zwolle zoeken wij een flexibele, proactieve, assertieve en servicegerichte Management Assistant die stevig in zijn of haar schoenen staat. Het proactief ontzorgen van twee partners is je voornaamste uitdaging. Als Management Assistant maak je onderdeel uit van de afdelingen en ben je actief betrokken bij het opzetten en beheren van de dagelijkse workflow. Jij denkt mee en helpt ook in de voorbereiding en organisatie van bijeenkomsten met cliënten of interne vergaderingen.
Andere taken waar je aan kan denken bij deze functie zijn o.a.:
- Complex agendabeheer van twee partners;
- Je bewaakt emailcorrespondentie van beide partners;
- Coördineren van organisatorische werkzaamheden/ voorbereiden van vergaderingen;
- Je neemt deel aan het Klant & Markt team;
- Offertes en (klant-)presentaties e.d. voorbereiden (PowerPoint);
- Bewaken/uitvoeren diverse administratieve processen/ CRM systeem;
- Je organiseert diverse overleggen of eventuele uitjes voor de collega's.
Gaat dit over jou?
Vaardigheden die je goed kunt gebruiken voor deze job:
Gaat dit over jou?
IconJe bent een echte teamspeler
Jij bent een mensenmens en de schakel tussen collega's, manager en klant.Icon
Je bent proactief
Afwachten? Niks voor jou. Als jij een kans ziet ga je erop af.Icon
Je bent in control
Jij houdt van structuur. Je organiseert, houdt overzicht en plant realistisch.Icon
Je bent analytisch
Hoofdzaak of bijzaak? Dat verschil zie jij meteen. Je komt makkelijk tot de kern, signaleert trends en houdt het overzicht.Icon
Je vindt altijd een oplossing
Jij rent niet weg van problemen. Je ziet ze als een uitdaging en vindt voor ieder probleem een oplossing.Icon
Je weet wat je (beter) kunt
Jij wilt jezelf ontwikkelen en staat open voor nieuwe kansen. Bij Baker Tilly zijn die er volop!Je bent een echte teamspeler
Je bent een echte teamspeler
Jij bent een mensenmens en de schakel tussen collega's, manager en klant.Je bent proactief
Je bent proactief
Afwachten? Niks voor jou. Als jij een kans ziet ga je erop af.Je bent in control
Je bent in control
Jij houdt van structuur. Je organiseert, houdt overzicht en plant realistisch.Toon alles
Dit breng jij verder mee
Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau;Je hebt een secretariële/ management assistent opleiding, HEAO MER, Small Business and Retail Management of Hoger hotel School afgerond;
Je beschikt over goede kennis van Microsoft Office en je bent zeer bedreven met PowerPoint;
Je bent beschikbaar voor 32 uur per week.
Gelukkig zijn wij allemaal anders. Werken bij Baker Tilly betekent werken bij een werkgever die inziet dat onze verschillen ons juist sterker maken. Hebben wij jou enthousiast gemaakt over deze functie, maar twijfel jij nog of deze voldoende bij je past? Neem dan zeker contact op met een van onze recruiters om je twijfel en vragen samen rustig te bespreken. Wij horen heel graag van je.
- De functie zal volgens het functiehuis van Baker Tilly ingeschaald worden onder de functie Secretary
Dit krijg je van ons
Jij gaat ervoor, elke werkdag weer. Voor je plezier én voor de volgende arbeidsvoorwaarden:Dit krijg je van ons
IconEen bruto maandsalaris tussen € 2.310 en € 3.851 met groeiperspectief.
Daarnaast krijg je vakantiegeld van 8 1/3 procent van je bruto jaarsalaris.Icon
Flexibele (hybride) werktijden.
Het gaat immers om wat je doet en niet wanneer je het doet.Icon
32 vakantiedagen per jaar
omdat wij een gezond werk-privé balans belangrijk vinden.Icon
Een goede reiskostenvergoeding.
Zo kun je gaan en staan waar jij wilt.Icon
Volop ontwikkelingsmogelijkheden.
Zo hebben wij een breed aanbod van trainingen, waarmee je zelf de regie pakt over jouw eigen leer- en ontwikkelactiviteiten.Icon
Een laptop, de nieuwste iPhone.
Zo ben je klaar om snel aan de slag te gaan!Een bruto maandsalaris tussen € 2.310 en € 3.851 met groeiperspectief.
Daarnaast krijg je vakantiegeld van 8 1/3 procent van je bruto jaarsalaris.Flexibele (hybride) werktijden.
Het gaat immers om wat je doet en niet wanneer je het doet.32 vakantiedagen per jaar
omdat wij een gezond werk-privé balans belangrijk vinden.Toon alles
Ja, ik wil deze baan!
Solliciteer via onderstaande button. Je hoeft alleen je cv te uploaden, maar een leuke motivatiebrief is altijd welkom.Heb je nog vragen?
Stel ze aan onze collega. Of kom langs voor een (virtuele) kop koffie!Nadine Schuurmans
Corporate Recruiter (Zwolle, Groningen, Almelo)meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Baker Tilly
Meer Management Assistent vacatures