Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Coördinator Projectverhuizingen 12 april Full

Mumc - Maastricht - 14-04-2024 Naar vacature  

Procesgroep Ontvangst & Bedrijfsveiligheid
Beroepsgroep
Facilitair & Technisch
Vacaturenummer
v24.0209
Ja, ik wil deze baan!
Wat ga je doen?
In de nieuwe functie van Coördinator projectverhuizingen ondersteun je de uitrol van projecten binnen het Strategisch Vastgoed Plan. Als gevolg van het grote aantal projecten dat op stapel staat, zullen veel verhuisbewegingen gaan plaatsvinden. In jouw functie ben je verantwoordelijk voor het plannen, coördineren en uitvoeren van verhuisprojecten voor de afdelingen van MUMC+. Je zorgt ervoor dat verhuizingen soepel verlopen en dat alle betrokken partijen goed geïnformeerd en tevreden zijn.

De belangrijkste taken die bij deze functie horen zijn:

1. Projectplanning

Opstellen van gedetailleerde verhuisplannen, inclusief tijdlijnen, diensten en benodigdheden.
Coördineren van de logistiek en het toewijzen van taken aan het verhuisteam.

2. Werkgroep verhuizingen

Samenstellen van een werkgroep verhuizing. De werkgroep voorzitten en de opvolging van afspraken bewaken.

3. Communicatie

Primair aanspreekpunt voor de afdeling, verhuispersoneel en andere betrokken partijen.
Informeren van de afdeling over de voortgang, wijzigingen en verwachtingen.
De medewerkers van de afdeling voorbereiden en gereedmaken voor de verhuizing.

4. Budgetbeheer

Zorgen voor kostenefficiënte oplossingen en het bewaken van de financiële aspecten.

5. Coördinatie

Tijdens de verhuisdag leidinggeven aan en coördineren van verhuispersoneel, inclusief het instrueren van taken en het waarborgen van veiligheidsnormen.

Aanvragen van facilitaire ondersteuning en toezicht op de uitvoer.

6. Kwaliteitsborging

Zorgen voor de kwaliteit van de verleende verhuisservices.
Evalueren van het verloop van de verhuisprojecten en het implementeren van verbeteringen indien nodig.
De afdelingen sleutelklaar opleveren.

7. Nazorg

Afvoeren van overtollige en achtergebleven zaken uit het verhuisgebied waar de gebruiker vertrekt.
Coördineren schoonmaak / herstelwerkzaamheden in verhuisgebied.

8. Documentatie

Bijhouden van nauwkeurige administratie en documentatie met betrekking tot het verhuisproces.
Rapporteren over de voortgang aan stakeholders.
Naast bovengenoemde taken participeer je ook in facilitaire projecten zoals het ontwikkelen van een centraal vervangingsplan voor meubilair en een implementatieplan voor watertappunten, de implementatie van het hybride werkconcept, participatie in aanbestedingstrajecten. Ook verwachten we een bijdrage aan het ontplooien van nieuwe initiatieven bijvoorbeeld duurzame oplossingen op het gebied van kantoormeubilair.

Wat vragen wij van jou?
We zijn op zoek naar een gedreven, enthousiaste collega die graag de handen uit de mouwen steekt en de organisatie ontzorgt. Je bent nieuwsgierig en samenwerken is voor jou vanzelfsprekend.

Je hebt een HBO opleiding afgerond in de logistiek, facility management of een ander gerelateerd vakgebied. Je hebt ervaring met projectmatig werken, bij voorkeur in de verhuis- of logistieke sector.

Jouw communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen zijn uitstekend.
Je hebt goede organisatorische vaardigheden, houdt het overzicht, ziet relaties en afhankelijkheden met andere projecten en ontwikkelingen en anticipeert hier proactief op. Je kunt onder druk werken en met weerstand om te gaan. Daarnaast beschik je over een VCA vol certificaat of heb je de bereidheid dit te behalen. Ervaring met ondersteunende systemen zoals Planon en Dalux is een pré.

Hoe ziet je werkomgeving er uit?
Het Facilitair Bedrijf, als een van de servicebedrijven in het MUMC+, heeft als doel het ‘ontzorgen’ van het primaire proces (patiëntenzorg, onderzoek en onderwijs) door middel van het leveren van huisvestingsfaciliteiten, producten en dienstverlening.

Onze missie is ‘Onze service = uw succes!’.
We verlenen onze diensten vanuit vier procesgroepen, te weten Ontvangst & Bedrijfsveiligheid, Logistiek, Techniek & Duurzaamheid (T&D) en Catering. Ondersteunende werkzaamheden en centrale staftaken t.b.v. het FB zijn ondergebracht bij de afdeling Bedrijfsvoering. Dit alles doen we met een enthousiast en deskundig team.

Jij vindt het, net als wij, belangrijk om iets voor een ander te betekenen. Samenwerken is voor jou een vanzelfsprekendheid en met jouw klantgerichtheid, pro-activiteit en resultaatgerichtheid draag jij bij aan de realisatie van onze ambities!

Wij maken onze missie een succes door:
  • In regie te zijn. Dit betekent dat we ‘in control’ zijn voor wat betreft producten en diensten die we inkopen én producten en diensten die we zelf uitvoeren vanuit eigen dienstverlening.
  • Wendbaar te blijven. Onze omgeving verandert veelvuldig. Als Facilitair Bedrijf moeten we meebewegen met vraag en aanbod. Dit vraagt om flexibele, duurzaam inzetbare medewerkers.
  • In verbinding te staan. Klantvragen zullen integraal vanuit ons Facilitair Bedrijf worden opgepakt. We geven meer dan alleen sec antwoord op de vraag. Waar mogelijk werken we intensief samen met de andere servicebedrijven.
Ons succes meten we af aan de tevredenheid van onze klanten, medewerkers en leveranciers en aan de pijlers effectiviteit & efficiency, financiële gezondheid, risicobeheersing & veiligheid.

Het Facilitair Bedrijf is ISO 9001 gecertificeerd.
De Coördinator projectverhuizingen is werkzaam binnen de procesgroep Ontvangst & Bedrijfsveiligheid (O&B) bij het expertisecentrum. Vanuit het expertisecentrum worden de directie, manager en teamleiders ondersteund op een breed aantal beleidsterreinen. De projectmedewerker werkt nauw samen met de projectleiders en adviseurs van Bureau Vastgoed & Huisvesting, de adviseurs inrichting en de projectmanager bouw Facilitair Bedrijf.

Arbeidsovereenkomst
Het betreft een tijdelijke arbeidsovereenkomst van 1 jaar voor gemiddeld 28-36 uur per week conform artikel 2.4.2 van de Cao umc.
Wat bieden wij?
De Cao universitair medische centra (umc) is op deze functie van toepassing.

Wij bieden je:
  • Eindejaarsuitkering van 8,3% van je bruto jaarsalaris;
  • Goede pensioenvoorziening bij het ABP;
  • Mogelijkheid om je collectief te verzekeren voor o.a. ziektekosten (umc) en arbeidsongeschiktheid (Loyalis);
  • Cao à la Carte, waaronder bijvoorbeeld een fietsregeling en fitnessabonnement;
  • Diverse incompany trainingen en mogelijkheid tot ontwikkeling via e-learning methodiek.
Salaris
Afhankelijk van opleiding en ervaring zal er een passend salarisaanbod worden gedaan conform de Cao umc.
Heb je nog vragen?
Voor meer informatie over de functie, de sollicitatieprocedure of overige vragen kun je contact opnemen met Team Recruitment. Bereikbaar iedere werkdag op telefoonnummer: 043-387 59 77 of per mail:

Meer algemene informatie over arbeidsvoorwaarden en werken bij het Maastricht UMC+ is te vinden op
.

Een screening en/of online assessment kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Mumc
Meer Coördinator Projectverhuizingen 12 april Full vacatures