Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker Klantcontact, Project Stadsregio
Medewerker Klantcontact, Project Stadsregio Amsterdam (16-32 uur)
Functieomschrijving
Project WRV (WoonRuimteVerdeelsysteem) Stadsregio Amsterdam
Ben jij een student, heb je een tussenjaar of zit je "in between jobs"? Wil je als Medewerker Klantcontact vanaf 16 uur tot 32 uur flexibel werken op een uitdagend project met maatschappelijke impact? Lees dan verder!Dit ben jij. Toch?
De regio heeft besloten tot aanpassing van de regelgeving middels een nieuw puntenstelsel. WoningNet past de systemen voor woningcorporaties in de Stadsregio Amsterdam daarop aan om de uitvoering daarvan mogelijk te maken, zowel voor corporaties als richting woningzoekenden. Jij vindt het belangrijk dat mensen straks goed voorgelicht worden over de effecten van dit puntensysteem op hun inschrijving en op welke wijze ze in aanmerking komen voor een sociale huurwoning. Jij bent iemand die duidelijkheid kan scheppen in een veelvoud van regels en gunt iedere woningzoekende in Stadsregio Amsterdam een zo goed mogelijk advies over een passende huurwoning.Als Medewerker Klantcontact ga je met woningzoekenden in gesprek over de nieuwe spelregels van woonruimtebemiddeling in de regio groot Amsterdam. Je gaat vragen beantwoorden over het wijzigen van de inschrijving - je informeert mensen over het nieuwe beleid en wat de verschillen zijn. Wat zijn de kansen die er nu zijn voor woningzoekenden? Ook weet jij ze gerust te stellen en mee te nemen in deze verandering. Hierbij geef je deskundig advies, om woningzoekenden verder te helpen in hun zoektocht. Dit maakt jou de drijvende kracht van het KCC. En mocht er een klacht binnenkomen, dan weet je die op creatieve en consistente wijze op te lossen. Dat doen we klantgericht en deskundig; in het laatste klanttevredenheidsonderzoek in 2021 werden we met een 8,5 gewaardeerd.
Gedurende de dag heb je volop contact met woningzoekenden via verschillende communicatiekanalen zoals telefoon, email. Door de diversiteit aan vragen en werkzaamheden is het een super afwisselende functie. We gooien je natuurlijk niet meteen in het diepe! De eerste twee weken staat volledig in het teken van het inwerkprogramma onder begeleiding van een kwaliteitscoach.
Voor meer informatie over het project, check:
Functievereisten
Kun jij deze uitdaging aan?
Je hebt een gezonde dosis inlevingsvermogen, een proactieve instelling en bent een communicatief wonder. Je voert duidelijke en efficiënte gesprekken. Daarnaast ben je vlot en correct tijdens de email en chat beantwoording. Uiteraard ben je klantgericht: je uitgangspunt is om de verwachting van de woningzoekenden te overtreffen! Je werkt het beste in een team, want dat is gewoon leuker. Door de telefoon kan iedereen jouw hart sneller horen kloppen voor onze missie; woningzoekenden helpen bij het vinden van een passende woning.Dit zou helpen:
- Enige inbound werkervaring in een klantenservice omgeving, of de drive en interesse om je hierin te ontwikkelen.
- Je hebt goede kennis van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
- Je bent in staat om het probleem van woningzoekenden snel scherp te krijgen.
- Je weet in begrijpelijke taal procedures en regelgeving toe te lichten.
- Je bent resultaatgericht, enthousiast en betrokken.
- Je hebt affiniteit met ICT.
- Je bent minimaal 6 maanden beschikbaar vanaf 6 oktober of per 31 oktober 2022.
- Je bent beschikbaar voor minimaal 16 uur en maximaal 32 uur per week; op vaste dagen werken is mogelijk.
- Je bent de eerste twee weken bij voorkeur 24 of 32 uur beschikbaar voor training.
Wat bieden wij jou?
Ook al zijn de werkzaamheden in ons KCC nog zo afwisselend, wij snappen ook wel dat er meer nodigis om jou te laten solliciteren. Wat is er dan zo bijzonder aan het werken bij WoningNet? Allereerst heb je bij WoningNet niet gewoon een baan, jouw werk heeft impact. Jij verandert, samen met 40 ontzettend leuke collega’s iedere dag de wereld van woningzoekenden. Dit is dus dé kans om aan boord te komen.
Al overtuigd? Je krijgt ook gewoon een goed salaris. Voor deze functie is het instroom salaris € 2.281,- bruto, op basis van 36 uur per week (uurloon bedraagt €14,57 per uur). Werktijden zijn tijdens kantooruren. Je krijgt na je inwerkperiode de mogelijkheid om thuis- en kantoorwerk af te wisselen. (50% op kantoor/50% vanuit huis). Sinds maart 2022 werken wij vanuit een prachtig nieuw pand aan het water in Weesp op vijf minuten loopafstand van Station Weesp. Er is tevens een thuiswerkvergoeding beschikbaar.
Voor aanvullende informatie over project Woonruimteverdeling en hoe het werken bij het KCC eraan toe gaat, kun je klikken op onderstaande links:
- Sociale Huurwoning Zoeken:
Dan zit er dus maar één ding op. Solliciteren maar!
Wij ontvangen graag je CV en motivatie.Heb je vragen? Geef ons een belletje.
(HR/Recruitment) vindt het leuk om van je te horen : T 06-51524079.
Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
meer...Meer vacatures van WoningNet