Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Support Engineer
Voiceworks is de partner in ondernemerschap. Sinds de start in 2005 zijn wij uitgegroeid tot een belangrijke speler in de ICT- en telecommarkt voor het MKB. Wij stellen onze partners in staat de toon te zetten in hun markt met behulp van innovatieve technologie die wij (bijna) allemaal zelf ontwikkelen.
Ook zijn wij sinds 2018 onderdeel van de Europese Unified Communications-groep Enreach. Samen zijn wij op missie om ‘meaningful human contact’ mogelijk te maken. Samen, want alle bedrijven binnen de groep dragen bij aan intelligente, geïntegreerde contactoplossingen voor de zakelijke markt. En wij richten ons daarbij op Nederland.
En binnen Voiceworks? Daar zet jij de toon. Daar krijg je ook alle ruimte voor. Zo werken we bijvoorbeeld met Holacracy: een zelfsturend organisatiemodel zonder hiërarchie, mét eigen verantwoordelijkheid. Dit geeft jou de vrijheid zelf aan het roer van je carrière te staan en bij te dragen vanuit jouw kracht.
Ondernemerschap zit in ons DNA. Bij jou ook?
Ter uitbreiding van ons team in Almere zijn wij momenteel op zoek naar een
Support Engineer (2e lijn)
Locatie: AlmereStartdatum: Z.s.m.
Omvang: 32 – 40 uur per week
Word jij onze nieuwe collega?
Vind je het leuk om te puzzelen? Overzie je graag complexe technische omgevingen? Kun je moelijke zaken simpel verwoorden? Dan zou dit wel eens dé baan voor jou kunnen zijn!Wat ga je doen als Support Engineer?
Bij Voiceworks ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze partners. Dit zijn géén eindgebruikers maar mensen met technische kennis waar je samen mee spart over complexe vraagstukken.Met jouw kennis van IT, netwerken en/of telecom kun je snel aan de slag en zul je gaandeweg meer en meer leren over onze systemen. De meeste van deze systemen zijn door onszelf ontwikkeld. Jij vindt het leuk om je jezelf te gaan verdiepen in deze complexe omgevingen: Van breedband en (mobiele) telefonie tot Coligo, onze collaboration suite.
Dit doe je door zelf op onderzoek uit te gaan, bijvoorbeeld aan de hand van een incident, het spitten in technische documentatie, het volgen van trainingen en natuurlijk kun je ook terugvallen op fijne en behulpzame collega’s. Het kan even duren maar uiteindelijk zul je de omgeving wel onder de knie krijgen!
Wie ben jij?
Je vindt het leuk om om onze technische partners te helpen incidenten en complexe vraagstukken op te lossen. Hier staat soms grote druk achter, maar ondanks dat blijf je rustig, vriendelijk en oplossingsgericht. Kortom je bent servicegericht, empathisch, zelfverzekerd, communicatief vaardig en niet bang om het gesprek aan te gaan met klanten.Ervaring op het gebied van technisch support is nodig om snel in deze rol bij te kunnen dragen. Dit kan in een soortgelijke rol zijn, maar ook in de rol van bijvoorbeeld systeem- of netwerkbeheerder. Je hebt passie voor de telecombranche en ICT. Je belangrijkste tools zijn je hersenen 😉 Verder ga je werken met bijvoorbeeld Jira, Wireshark, Graylog, Hepic en ons eigen platform ‘Operator’. Heb je deze kennis nog niet; dan leren we je dat!
Je bent een zelfstarter die nieuwsgierig op zoek gaat naar antwoorden en mogelijkheden. Je weet snel verbanden te leggen en komt proactief met ideeën. Je staat open voor feedback, bent een teamspeler en komt bekend te staan als fijne collega!
Heb je interesse?
Dan is het goed om te weten dat je terecht komt in een informele, no-nonsense cultuur met veel ruimte voor initiatieven en persoonlijke groei. Onze kernwaarden zijn dan ook: Open, Exciting, and Beyond!meer...
Meer vacatures van Voiceworks