Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Enthousiaste, leergierige medewerker P&O Service
Ben jij de nieuwe collega die wij zoeken?
Waar ga je werken
Ons team van P&O bestaat uit P&O Service, P&O-Advies, opleidingsafdeling De WerkWijzer en Flexbureau Maatwerk. Wij ondersteunen de organisatie bij allerlei zaken rondom het P&O beleid binnen onze organisaties. De afdeling P&O Service bestaat uit 3 medewerkers P&O Service en 1 Proces & Data Consulent. We hebben met elkaar de ambitie om onze dienstverlening, processen en systemen te blijven verbeteren en nog meer aan te laten sluiten bij de wensen van onze medewerkers.Wat ga je doen
Jij bent de vraagbaak voor teamleiders en medewerkers op het gebied van operationele P&O onderwerpen. Je krijgt daarbij te maken met een grote diversiteit aan vragen waarbij jij de medewerker op 1 zet. Je zorgt voor een tijdige en juiste verwerking van de administratieve P&O processen op het gebied van de in-, door- en uitstroom, werving & selectie, ziekteverzuim en jubilea. Je stelt arbeidscontracten op, doet salarisvoorstellen en adviseert over mogelijke contractsoorten. Je zorgt ervoor dat maandelijks alle mutaties worden verwerkt voor de salarisuitbetaling. Waar nodig stem je af met de collega’s van de salarisadministratie. Je beheert de mailbox en verwerkt de mails en verzoeken, beantwoordt de verschillende vragen en verwerkt de binnenkomende mutaties. Daarnaast beantwoord je verschillende P&O gerelateerde vragen via de telefoon. Kortom; jij zorgt ervoor dat het hele administratieve P&O proces goed verloopt.Wat breng je mee
Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Je hebt een service- en klantgerichte instelling. Onder tijdsdruk weet je de juiste prioriteiten te stellen en weet je je staande te houden. Je bent iemand die vooruit denkt en niet afwacht, maar direct actie onderneemt. Je brengt jouw ideeën in en spart met jouw collega’s over nieuwe mogelijkheden en kansen. Daarnaast werk je nauwkeurig en ben je discreet. Ook heb je een relevante afgeronde MBO of HBO opleiding (bij voorkeur richting personeelszaken/HRM). Vanuit jouw werkervaring in een soortgelijke functie of jouw kennis die je hebt opgedaan tijdens de opleiding breng jij een duidelijke visie mee. Je bent bekend met de algemene wet- en regelgeving omtrent het P&O vakgebied. Heb je ervaring met MS-office en een geautomatiseerd personeelsinformatiesysteem zoals Afas? Wacht dan niet langer en solliciteer snel!Wat hebben we jou te bieden?
Wij bieden een tijdelijke functie tot en met september 2023 in verband met het zwangerschapsverlof van onze collega. Daarnaast bieden wij jou een fijne werkplek met enthousiaste collega’s en ruimte om mee te denken! De arbeidsovereenkomst is voor bepaalde tijd, tot en met september 2023. De Arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO-Gehandicaptenzorg. Het salaris ingedeeld in FWG 40 (maximaal € 3.154,00 op basis van 36 uur per week). De werkdagen zijn in ieder geval maandag, dinsdag en donderdag. Ook hebben we een goede pensioenregeling, een vaste eindejaarsuitkering van 8,33% en een vakantietoeslag van 8%. Daarnaast ontvang je 40% belastingvoordeel op leuke extra's naast je salaris (FiscFree).Wat je verder nog moet weten
Kom je bij de Baalderborg Groep in dienst, dan vragen we jou een recente VOG in te leveren. Daarnaast is het bij de Baalderborg Groep gebruikelijk om referenties op te vragen bij voorgaande werkgevers.meer...
Meer vacatures van Baalderborg Groep