Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

HR Business Partner

Breman - Genemuiden - 18-02-2021 Naar vacature  

"Zevenhont, De Blokmat 17, 8281 JH Genemuiden, Netherlands"
Algemeen
32 - 40 uur
Human Relations
Vacature fulltime
Als Human Relationship (HR) Business Partner binnen de Breman Installatiegroep ben jij sparringpartner en adviseur met een focus op mens-, organisatie- en leiderschapsontwikkeling. Het HR-team bouwt vanuit het Breman-DNA en onze strategie aan een energiepositieve en mensgerichte organisatie. Hierin zijn onze collega’s geen resource, maar bouwen we aan duurzame relaties. Dit is de kern van onze HR-organisatie met jou als ambassadeur. Dit doe je op divisieniveau vanuit een centraal HR-team. Oftewel, je werkt met en voor verschillende vestigingen in het land, in samenwerking met HR-collega’s uit ons Expertisecentrum en andere HR-onderdelen vanuit Zwolle.

Als HR Business Partner werk je op tactisch en strategisch niveau. Jij zorgt dat de centrale HR strategie, beleid, structuur en cultuur op vestigingen wordt toegepast. Op vestigingsniveau ondersteun je management teams en vestigingsdirecties met HR-advies, voor het behalen van de bedrijfsdoelen. Hierbij krijg je tools en input van collega’s in het HR-Expertisecentrum en andere HR-onderdelen. In deze functie rapporteer je aan de centrale HR-directeur.

Wat ga je doen?

De rol van HR Business Partner bij Breman is breed en divers. Hieronder vind je verschillende werkzaamheden die binnen je functie voorbij (kunnen) komen:

  • Je bent gevraagd en ongevraagd sparringpartner voor vestigingsdirecties en lokale management teams.
  • Je ontwikkelt en vertaalt samen met de vestigingsdirecteuren hun bedrijfsdoelstellingen naar HR acties en strategie.
  • Je ondersteunt vestigingen bij het implementeren en uitvoeren van centraal HR-beleid.
  • Je richt je op medewerker-, team-, organisatie-, cultuur- en leiderschapsontwikkeling:
  • Doorvertaling Breman DNA
  • Opvolging medewerker tevredenheidsonderzoeken
  • Vlootschouw en successieplanning
  • Strategische personeelsplanning
  • Je traint en ontwikkelt lokale management op onze vestigingen.
  • Je bent sparringpartner voor lokale HR medewerker/adviseur.
  • Je bent aanjager van verzuimbeleid en beheersing op de lokale bedrijven.
  • Je zorgt voor kennisoverdracht voor HR binnen de vestigingen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het implementeren, controleren, adviseren en signaleren van het centrale HR beleid en afwijkingen hiervan.
  • Je ondersteunt en adviseert leidinggevenden bij gespreksvoering.
  • Je adviseert leidinggevenden bij juridische procedures.
  • Je bent betrokken bij sollicitatieprocedures voor leidinggevende functies.
  • Je bent betrokken bij de uitrol van nieuwe HR processen i.s.m. vestigingsadministratie/HR medewerker/vestigingsdirecteur.
  • Wanneer nodig, of op uitnodiging ben je aanwezig bij OR overleggen.
  • Je houdt je bezig met het binden van onze talenten, zorgdragen voor doorgroeimogelijkheden van onze potentials.
  • Je speelt in op nieuwe HR ontwikkelingen o.a. aangaande nieuwe wet- en regelgeving.
  • Je begeleidt trajecten die gaan over samenvoegingen of sluiting Breman vestigingen.
  • Je verzorgt input voor Q-gesprekken.

Iedereen energiepositief

Wij zijn Breman. Een familiebedrijf van ruim 1600 installatie-experts die vanuit 24 vestigingen bouwen aan een toekomst vol duurzame technische installaties. Iedereen energiepositief in 2025, dat is ons doel. Dan geven wij meer energie terug dan het kost aan medewerkers, klanten en de aarde. En als we samen werken, kunnen we vandaag al het verschil maken voor morgen. Dát is waar wij voor gaan en waar jij een impactvolle bijdrage aan kan leveren.

Wat doet Breman?

De collega’s bij de gespecialiseerde Breman vestigingen zijn werkzaam binnen de divisies woningbouw, woningbeheer, utiliteit, woningrenovatie, en binnen onze eigen installatiefabriek. Onze collega’s houden zich dagelijks bezig met duurzame energiesystemen, verwarmingsinstallaties, elektrotechniek, regeltechniek, luchtreinigingsinstallaties en service en onderhoud voor de zakelijke en particuliere markt. Op de kantoren zorgen onze werkvoorbereiders, tekenaars, engineers, ICT-ers, HR-specialisten en alle andere collega’s ervoor dat onze vakmensen op locatie hun werk optimaal kunnen uitvoeren.

Breman Centrale Diensten

Breman Centrale Diensten ondersteunt onze vestigingen in het hele land. Met zo’n 70 vakkundige en gezellige collega’s zorgen we er samen voor dat de bedrijven in het land de informatie, tools, administratieve en proces ondersteuning ontvangen voor de dagelijkse gang van zaken. Denk hierbij aan ondersteuning op het gebied van IT, inkoop, salarisadministratie, HR, communicatie, marketing, en juridische zaken.

Het Breman familiegevoel

We bestaan bijna 100 jaar en zijn één van de grootste installatiebedrijven van Nederland. Toch voel je bij ons de warmte van een familie en een hechte groep. Bij Breman draait het om de mens! Zonder onze mensen kunnen wij niet bestaan. Daarom investeren we in jou. Met onze eigen Breman Academy bieden we opleidingen en kansen voor persoonlijke groei. Samen leren we, maken we fouten en helpen we elkaar vooruit. Kortom, we werken samen als een echte familie.

Dit neem je mee

  • Je hebt een afgeronde academische opleiding met specialisatie HR.
  • Minimaal 5 jaar werkervaring als HR Business Partner.
  • Je bezit uitstekende communicatieve vaardigheden, verbind je gemakkelijk met anderen en een hoge mate van organisatiesensitiviteit.
  • Je kunt je gemakkelijk bewegen in een informele en praktische organisatiecultuur.
  • Je kunt omgaan met diversiteit van vraagstukken en medewerkers.
  • Gericht op samenwerking en je zoekt voortdurend hoe je vanuit HR de bedrijven kunt versterken.
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Dit krijg je van ons

Bij Breman ben jij de specialist. Daarom krijg je veel verantwoordelijkheid en neem je zelf het initiatief. Wist je dat letterlijk íedereen meebeslist binnen Breman? Jij dus ook!

Onze arbeidsvoorwaarden. Wat dacht je van:
  • De nieuwste materialen & tools
  • Doorgroeimogelijkheden & E-learning platform
  • Een goed salaris die mee gaat met jouw ontwikkeling + winstregeling
  • Per jaar 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen (o.b.v. fulltime dienstverband)
Daarnaast biedt Breman goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Zo krijg je een goede pensioenregeling, verzekering van werknemersrisico’s, een personeelsvoordeelwinkel en een actieve personeelsverenging. Wist je dat je tevens via Breman je droomfiets kan kopen? Wij bieden de mogelijkheid om fiscaal voordelig een gloednieuwe fiets te leasen.

Naast werken maken we natuurlijk ook tijd voor gezellige bedrijfsuitjes, barbecues of andere evenementen. Met als hoogtepunt het jaarlijkse landelijke Breman event waarbij álle bedrijven en collega’s samenkomen.

meer...



Meer vacatures van Breman