Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Teammanager Onsite

Centralpoint - Nijmegen - 30-04-2021 Naar vacature  

Jij vindt het geweldig om elke dag, met jouw team, de SLA’s van onze klanten te halen en te worden ge-audit op de kwaliteit die we leveren

Wat doet een Teammanager Onsite bij Centralpoint

Als Teammanager Onsite ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding over en de organisatie van de afdeling Onsite. Je bent een belangrijke schakel tussen buiten- en binnendienst en je vertegenwoordigt de buitendienst regelmatig in overleggen met andere afdelingen. Je ziet inhoudelijk toe op de werkzaamheden en geeft coaching en inhoudelijke begeleiding aan je medewerkers. Tevens ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en opleiding van je medewerkers en zorg je voor de juiste kennis en vaardigheden bij hen. Je organiseert en leidt teamoverleggen en je voert zelfstandig functionering- en beoordelingsgesprekken. Je geeft input ten behoeve van beleid en procesoptimalisatie voor de buitendienst. Je draagt zorg voor het dagelijkse onderhoud, beheer en inzet van mensen en materieel. Tenslotte houd je toezicht op het werk van derden en verzorgt de afhandeling van escalaties en klachten.

Waar draag je aan bij?
  • Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding en organisatie van de afdeling Onsite, de ontwikkeling en opleiding van jouw medewerkers en het realiseren van de afgesproken servicelevels met de klant (productiviteit of foutpercentage)
  • Je organiseert en bent voorzitter van teamoverleggen, en je voert zelfstandig functionerings- en beoordelingsgesprekken
  • Je geeft input op het gebied van het beleid en procesoptimalisatie voor de buitendienst
  • Je draagt zorg voor het dagelijkse onderhoud, beheer en inzet van mensen en materieel
  • Tenslotte houd je toezicht op de kwaliteit van het werk en verzorgt de afhandeling van escalaties en klachten.

Het team

De afdeling Onsite heeft 20 medewerkers en is verantwoordelijk voor de kpi’s op het gebied van kwaliteit en snelheid.

Er zijn verschillende functies binnen de afdeling Onsite, namelijk:
  • Repaircentermedewerker; reparaties op hardware van onze klanten
  • Onsite Repair; reparaties op hardware op locatie van onze klanten
  • IMAC/D Service; kleine installaties op locatie bij onze klanten
De afdeling Onsite is onderdeel van de unit Operations Proces die bestaat uit vier afdelingen: Onsite (20 medewerkers), Planning & Parts (12 medewerkers), Inhouse Services (30 medewerkers) en Warehousing (40 medewerkers) Je rapporteert aan

onze Manager Operations Proces.

Wat neem je mee?

Ben jij zelfsturend, verantwoordelijk en initiatiefrijk en zorg jij dat de kpi's van de klant worden nageleefd? Dan is dit een functie voor jou!

Wat we verder belangrijk vinden is:
  • Dat jouw werk- en denkniveau mbo+/hbo is
  • Je minimaal vier jaar ervaring hebt in een leidinggevende of coördinerende rol
  • Je niet terugdeinst voor de dynamiek in een commerciële organisatie met grote afnemers
  • Resultaat- en oplossingsgericht

Wat mag je van ons verwachten

  • Een salaris dat past bij jouw opleiding en werkervaring
  • Naast je salaris krijg je ook een eindejaarsuitkering en winstuitkering (samen gemiddeld een 13de maand)
  • Je pensioenbijdrage wordt volledig vergoed en je kan meedoen aan onze collectieve zorgverzekering
  • Om genoeg tijd te hebben voor leuke dingen krijg je 27 vakantiedagen per jaar
  • Tegen inkoopprijs kan je IT-Hardware (voor eigen gebruik) aanschaffen via onze webshop
  • Reiskostenvergoeding van € 0,19 cent per km (max. 50 km enkele reis) of volledige OV-vergoeding
  • Samen met jouw manager maak je een persoonlijk ontwikkelplan, we vinden het belangrijk dat hier aandacht aan wordt gegeven. Jij toch ook?
  • Via de Academy van Centralpoint kun jij veel interessante trainingen en seminars volgen, je bent immers nooit uitgeleerd!
  • Ben jij uitgegroeid binnen je huidige functie? Dan kijken wij samen met jou naar andere mogelijkheden binnen Centralpoint, vele gingen je al voor
  • Gratis fruit
  • Last but not least, we hebben gezellige vrijdagmiddagborrels, teamuitjes, een fantastisch kerstfeest, interne marketingacties én we zijn we sponsor van de Zevenheuvelenloop. Waar kijk jij al naar uit?

Werken bij Centralpoint

Centralpoint is de
grootste merkonafhankelijke IT-leverancier
van de
Benelux
en specialist in IT-oplossingen voor organisaties, klein en groot. Wij zijn professionals voor professionals en zorgen dat onze klant altijd en overal zorgeloos kan werken met de beste technologie. Voor elk IT-vraagstuk hebben we een concrete oplossing. We houden het eenvoudig waar het kan en creëren duidelijkheid bij complexe IT-uitdagingen. Of dat nu gaat om beveiliging, dataopslag, connectiviteit, mobiel werken, beheer of onderhoud en logistiek. Wij doen alleen waar we goed in zijn, zodat anderen dat ook kunnen doen. Wat de IT-vraag ook is: get IT done.

Wist je dat we dit jaar het keurmerk voor ‘Beste Werkgever’ hebben mogen ontvangen? We scoren boven het gemiddelde van Nederland en daarom zijn we nu officieel World-class Workplace. Je snapt dat we daar erg trots op zijn! Onze medewerkers werken bij Centralpoint om het plezier en de uitdaging. Bij elke afdeling zie je onze kernwaarden, uitdaging, plezier en de klant centraal terugkomen.

Ik kom graag met je in contact!

Is je interesse gewekt of heb je vragen over deze vacature? Laat het dan zeker weten! Voor deze functie kan je contact opnemen met Sabine Wenneker, Recruitment Project Manager, 06 - 82 23 89 63 en sabine.wenneker@centralpoint.nl 

meer...



Meer vacatures van Centralpoint