Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Functioneel Beheerder AFAS HBO IT

Vgz - Beek - 12-01-2021 Naar vacature  

Bij VGZ hebben we een heldere missie: samen werken aan een gezonder Nederland, elke dag weer. Als Functioneel Beheerder AFAS draag je bij aan het realiseren van deze missie. Dit door o.a. het oplossen van incidenten en het, middels functioneel beheer, ondersteunen van de bedrijfsvoering. Nieuwsgierig geworden? Bekijk hier de hele vacature.

Deel vacature
Deel vacature

Dit is wat je gaat doen

Als Functioneel Beheerder AFAS is geen dag hetzelfde. Je bent werkzaam binnen een zelforganiserend team en werkt met name voor de HR afdeling en het beheer van AFAS. Naast je uitgebreide takenpakket, wordt jouw hulp ook ingeroepen bij incidenten. Goede structuur, proactieve communicatie en stressbestendigheid zijn dan ook onmisbaar. Geen dag is hetzelfde.

Jouw taken bestaan daarnaast uit:
Het ondersteunen van gebruikers
Binnen de functie van Functioneel Beheerder AFAS ondersteun je de gebruikers. Je neemt tweedelijns incidenten, meldingen en verzoeken in ontvangst en analyseert deze. Je zorgt voor een proactieve communicatie met de gebruikers en inventariseert de informatiebehoeften. Afwijkingen en knelpunten worden gesignaleerd en geef jij door. Je neemt daarnaast ook deel aan voorlichtingen voor gebruikers bij nieuwe applicaties en functionaliteiten.

Het beheren van organisatiebrede functionaliteiten, autorisaties en applicaties
Organisatiebreed beheer jij de functionaliteiten en applicaties, zodat deze up to date zijn en probleemloos door de eindgebruikers gebruikt kunnen worden. Eventuele knelpunten en wijzigingen worden dan ook geanalyseerd en vertaald naar specificaties en oplossingen. Je neemt deel aan (interne) klantgroepen en communiceert en adviseert hierbinnen ten aanzien van het eigen aandachtsgebied. Toegekende autorisaties worden gecontroleerd en periodiek geëvalueerd. Je zorgt ervoor dat de processen van A tot Z goed verlopen en krijgt hier energie van.

Doorontwikkeling van de applicatie
Één van jouw kerntaken is het doorontwikkelen van de applicatie AFAS. Complexe vraagstukken analyseer je en los je (wanneer mogelijk) zelfstandig op. Indien nodig haal je extra informatie en kennis op bij de AFAS expert/consultant. Je volgt de ontwikkelingen binnen de bedrijfsvoering en onderneemt actie wanneer dat nodig is, zodat de applicaties continu op de beste manier worden ingezet.

Contact onderhouden en kennisdeling
Jij fungeert als inhoudelijke vraagbaak en deelt je kennis met een ieder die daarom vraagt. Je participeert in ICT gerelateerde projecten, vervult hierbinnen een expertrol en bewaakt de samenhang tussen de applicaties. Omdat we met veel externe leveranciers en stakeholders werken, is het belangrijk dat je met hen ook goed contact onderhoudt.

Het opstellen van rapportages
Je beoordeelt een rapportageverzoek op haalbaarheid, maakbaarheid, rechtmatigheid en doelmatigheid. Daarnaast stel je op verzoek van de business informatierapportages beschikbaar op basis van de in de applicatie geregistreerde data. Tot slot worden door jou periodiek beheerrapportages opgesteld op basis van de afgesproken servicelevels.

Samenwerken aan een gezonder Nederland. Wat betekent dat voor jou?
Wij hebben oog voor ontwikkeling. Ontwikkeling van de juiste zorgoplossingen en jouw persoonlijke groei. Samen kijken we wat er bij jou speelt en hoe we jou kunnen helpen. Op deze manier krijg jij ruimte om met jouw unieke talent te werken aan projecten, binnen een omgeving waar expertise en innovatieve ideeën centraal staan.

Daarnaast bieden wij jou:
Een salaris tussen de € 2725,- en € 4355,- b/m op basis van 38 uur;
Een uitgebreide studieregeling gericht op ontwikkeling, loopbaan en de verbreding van je inzetbaarheid;
Een persoonlijk opleidingsbudget van € 500,- per jaar;
Vakantiegeld (8%) en dertiende maand (8,33%);
Uitgebreide pensioenregeling bij SBZ Pensioen;
  • Zorgverzekering via de VGZ-personeelscollectiviteit. Naast aantrekkelijke kortingen, ontvang je een werkgeversbijdrage van € 57,- bruto per maand;
  • Het gezondste kantoor van Nederland & een gefaciliteerde arbo-proof thuiswerkplek.
Dit is wat jij meebrengt
Waar wij voor staan? Daar kun jij je in vinden. Jij vindt het namelijk belangrijk dat het werk dat je doet, impact heeft op onze maatschappij. Jij maakt samen met collega’s vanuit verschillende afdelingen plannen. Omdat jij doelgericht bent en nauwkeurig werkt, ben jij in staat om resultaten te behalen.

Je bent proactief, een echte aanpakker en denkt mee met wat de klant nodig heeft.

Bovendien staan de volgende zaken op de cv:
  • Een afgeronde HBO opleiding in de richting van IT;
  • Aantoonbare kennis van BiSL;
  • Basis kennis van ITIL, Prince II;
  • Kennis van en ervaring in HR processen.
  • Bereid zijn om een nieuwe applicatie eigen te maken of ervaring met HR applicaties
Goede Zorg voor iedereen maak je mogelijk mét iedereen. Dat betekent samenwerken met elkaar aan producten die zinnig zijn voor de maatschappij. Ongeacht wie je bent. Het gaat bij VGZ juist om wie JIJ bent en om JOUW talent. Zo dragen we met diverse teams bij aan onze samenleving en geven we samen zin in werk.

Voorop in gezondheid en zorg

Samen werken aan een gezonder Nederland en toekomstbestendige zorg, voor iedereen. Dát is waar wij ons iedere dag voor inzetten. We zijn een coöperatie zonder winstoogmerk en willen voorop lopen in het ontwikkelen en aanbieden van gemakkelijke, vernieuwende en passende oplossingen op het gebied van gezondheid én zorg.

Klaar om het verschil te maken?

Werken bij VGZ betekent werken in een organisatie waar integriteit centraal staat. Pas dan kunnen onze verzekerden en samenwerkingspartners er namelijk écht op vertrouwen dat de informatie die zij met ons delen, in goede handen is. Ook financiële integriteit waarbij we op een transparante en bewuste manier omgaan met financiële middelen, hoort daarbij. Om deze integriteit te kunnen waarborgen, screenen wij iedereen die werkzaamheden gaat verrichten voor VGZ. Ook zijn wij als zorgverzekeraar wettelijk verplicht om de betrouwbaarheid van medewerkers in een integriteitsgevoelige functie te onderbouwen.

Dat wij als organisatie een grote verantwoordelijkheid dragen, voelen wij. Risicobewust handelen is dan ook voor iedere VGZ’er een belangrijk onderdeel van het werk.

Ben jij op zoek naar een afwisselende functie binnen de IT? En wil jij hierdoor een bijdrage leveren aan de Zinnige Zorg strategie van VGZ? Solliciteer dan vandaag nog via onderstaande knop. Wij zien jouw sollicitatie graag tegemoet. Heb je nog vragen over de vacature? Neem dan gerust contact op met Denise van Beek, Recruiter bij Coöperatie VGZ.

meer...



Meer vacatures van Vgz