Inloggen - Registreer  

Customer Support Specialist - Accountancy Software

Wolters Kluwer Tax and Accounting Nederla - via Jobsonline - Hoevelaken - 29-02-2024 Naar vacature  

Wolters Kluwer Tax and Accounting Nederland B.V.

  • Hoevelaken
27-02-2024

Customer Support Specialist

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging waar jij het aanspreekpunt bent voor onze klanten en hen adviseert over onze softwareproducten in de accountancy:

Twinfield, Alure en Dossierflow

? Ben je een betrokken teamplayer met een positieve houding en wil je er alles aan doen om onze klanten te ondersteunen? Lees dan snel verder!

Wolters Kluwer (Tax & Accounting)

De divisie Tax & Accounting levert software aan financiële professionals. Internationaal behoren we tot de top van boekhoudsoftwareleveranciers en hieraan gerelateerde diensten. Dankzij onze producten kunnen accountants, boekhouders en ondernemers eenvoudig en veilig werken. Dit doen we in Nederland samen met een team van ongeveer 175 collega’s en met collega’s in Oekraïne, Roemenië en India.

En innovatie staat bij ons niet stil! Recentelijk zijn er twee nieuwe producten in de markt gezet, waaronder een uniek platform dat ervoor zorgt dat accountants nog slimmer en efficiënter kunnen samenwerken met hun klanten. Daarnaast staat er nog veel meer op de planning!

Wolters Kluwer

is een snelgroeiend, financieel gezond en beursgenoteerd bedrijf. Als je bij ons komt werken, word je onderdeel van een wereldwijd en divers team van 20.000 collega’s. Als leverancier van professionele informatie, software-oplossingen en diensten stelt Wolters Kluwer professionals in staat beter zaken te doen en complexe problemen vol vertrouwen op te lossen in een voortdurend veranderende wereld

Wat ga je doen als Customer Support Specialist?

Als Customer Support Specialist ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, zowel telefonisch als ook via de mail. Je ondersteunt onze klanten bij de complexere, specifiek op de Twinfield applicatie gerichte vragen. Door jouw accurate en snelle beantwoording van de vragen zorg jij voor een optimale klanttevredenheid. Zo weten onze klanten maximaal gebruik te maken van ons systeem.

Daarnaast geef je als Customer Support Specialist niet alleen het beste advies, maar draag je ook bij aan het creëren en verbeteren van content.
Als je bij ons komt werken, is iedere dag anders! Echter blijft ons doel hetzelfde: Zorgen dat klanten optimaal gebruik maken van onze software en het bieden van een uitstekende klantbeleving op een vriendelijke, persoonlijke en efficiënte manier op het moment dat er toch hulp nodig is. Dit alles doen we als hecht en gezellig team, waarin naast een professionele houding en goede samenwerking, humor centraal staat.

Wie ben jij als Customer Support Specialist?

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een klantgerichte functie;
  • Je hebt een klantgerichte houding;
  • Je bent communicatief sterk;
  • Je bent een aanpakker en oplossingsgericht;
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en ook redelijk Engels (in woord en schrift).

Wat bieden wij jou als Customer Support Specialist?

  • Een 32 tot 40-urige werkweek;
  • Een goed marktconform salaris;
  • Een gezonde balans tussen thuis en op kantoor in Hoevelaken werken;
  • Bij een fulltime werkweek 25 vakantiedagen;
  • Een interessante pensioenregeling;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen Twinfield (bijvoorbeeld het geven van klant trainingen of consultancy), doorgroeimogelijkheden binnen Wolters Kluwer en eventueel ook internationale doorgroeimogelijkheden.

Bij ons op kantoor in Hoevelaken:

  • Goede koffie van versgebrande fairtrade bonen en iedere dag vers fruit;
  • Een gratis en goed verzorgde lunch;
  • Een relaxruimte met een pooltafel, tafeltennis en voetbaltafel;
  • Wij beschikken over voldoende parkeerplekken. Ons kantoor staat op drie minuten loopafstand van het station.
meer...

Naar vacature