Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Facilitair adviseur

Ggd Ghor Kennisnet - Leiden - 30-04-2024 Naar vacature  

Reageer voor 6 mei 2024
In verband met uitbreiding van de werkzaamheden en verdere professionalisering van onze dienstverlening is het team Facilitair van
Hecht
op zoek naar een enthousiaste

Facilitair adviseur

voor 32-36 uur per week
Standplaats Leiden / hybride werken

Hecht

bestaat uit GGD Hollands Midden, GHOR Hollands Midden, RAV Hollands Midden en het Zorg- en Veiligheidshuis Hollands Midden.
Het team Facilitair maakt deel uit van de afdeling Centraal Ondersteunende Diensten en is onder andere verantwoordelijk voor de facilitaire ondersteuning van alle onderdelen van

Hecht.
Het team bestaat uit 17 medewerkers, inclusief de operationeel manager.

Wat ga je doen?

Als Facilitair adviseur ben je mede verantwoordelijk voor de facilitaire processen en draag je zorg voor structurering en continue verbetering van de dienstverlening. Je geeft advies en stelt onderdelen van het facilitair beleid op. Hierbij kan je denken aan bijvoorbeeld een Meerjaren Onderhoudsplan voor al onze locaties (zo’n 52 werklocaties), een sleutelplan of productencatalogus. Je werkt zelfstandig om deze onderdelen te implementeren en te monitoren. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor brede facilitaire projecten zoals grote aanbestedingen, huisvestingsprojecten of het wagenparkbeheer. Ook beheer je de contracten en controleer je de diensten/producten van leveranciers, waarbij je fungeert als probleemoplosser en toezichthouder. Je werkt hierbij nauw samen met de operationeel manager Facilitair. Als Facilitair adviseur sta je stevig in je schoenen, je bent klantvriendelijk en een echte teamspeler. Als adviseur help je slimme, efficiënte oplossingen te bedenken voor de facilitaire vraagstukken van onze organisatie. Je voelt je zowel thuis aan de directietafel als in de teams van het primaire proces.

Veel van onze facilitaire taken besteden wij uit. Daarom kunnen wij met een relatief klein, operationeel team alle services goed verzorgen. Samen met de afdeling Inkoop zorg je voor een goede regie op de aanbestedingen. We zijn bezig met het verder professionaliseren en uitbreiden van onze dienstverlening. Dit betekent dat een aantal zaken nog aandacht nodig hebben of zelfs opgestart moeten worden.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Je adviseert over de facilitaire dienstverlening aan het management en primair proces. Je focus ligt bij aanvang op de Regionale Ambulance Voorziening Hollands Midden (RAV) als één van de onderdelen van Hecht;
  • Je bent verantwoordelijk voor de facilitaire processen;
  • Je begeleidt verbouwingen en organiseert verhuizingen;
  • Je draagt zorg voor facilitaire aanbestedingen;
  • Je beheert de lopende contracten.

Wat vragen wij?

  • Je hebt uitstekende kennis van facilitaire processen;
  • Je beschikt over een voltooide, relevante opleiding op hbo-niveau. Je hebt enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent digitaal vaardig, met name op het gebied van facilitaire applicaties; kennis van het pakket Topdesk waarmee wij werken is handig;
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B;
  • Je kunt zelfstandig werken, bent goed in organiseren en je bent flexibel;
  • Je beschikt over uitstekend probleemoplossend vermogen;
  • Je bent sociaal, communicatief vaardig en stressbestendig.

Wat bieden wij?

  • Afhankelijk van leeftijd en ervaring is het minimumsalaris € 3.014,-,- (functieschaal 8) en maximaal € 4.752,- (functieschaal 9), bij 36 uur per week, exclusief een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05%;
  • Dit individueel keuze budget bestaat uit 8% vakantiegeld, 6,8% eindejaarsuitkering en 2,25% overig waarmee je bijvoorbeeld extra verlof, opleidingen of aanschaf van een fiets mee kunt financieren of als extra inkomen kunt laten uitbetalen op een moment dat het jou schikt;

Hecht

volgt de cao Samenwerkende Gemeentelijke Organisaties (SGO) en heeft een aantrekkelijk pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een goede ABP-pensioenregeling waarbij

Hecht

70% van de premie inlegt;
  • Je krijgt de beschikking over een laptop en mobiele telefoon;
  • We starten met een contract voor een jaar met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd bij gebleken geschiktheid;

Hecht

hanteert het concept van hybride werken en heeft een goede voorziening voor de thuiswerkplek. Er kan op alle kantoren en thuis ingelogd worden.
  • Ons hoofdkantoor aan de Parmentierweg 49 in Leiden is gelegen op 10 minuten loopafstand van Leiden CS en de gezellige binnenstad van Leiden. Daarnaast hebben we kantoren in Gouda en in Alphen aan den Rijn (beiden ook nabij CS).

Wil je solliciteren of meer informatie?

Heb je vragen over de functie? Dan kun je contact opnemen met Zwantine Boer, Operationeel manager Facilitair, bereikbaar op telefoonnummer: (088) 308 42 19.

Wil je solliciteren, dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie (cv en motivatiebrief) via de sollicitatiebutton op deze site.
We sluiten deze vacature zodra we de juiste kandidaat hebben gevonden.

En verder belangrijk om te weten:
  • Bij gelijke geschiktheid genieten interne kandidaten de voorkeur.
  • Het aanleveren van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) maakt deel uit van de procedure.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Ggd Ghor Kennisnet
Meer Facilitair adviseur vacatures