Inloggen - Registreer  

Ambtelijk Secretaris Cliëntenraad Diakonessenhuis

Ncz - Utrecht - 04-11-2022 Naar vacature  

De cliëntenraad van het Diakonessenhuis in Utrecht is op zoek naar een Ambtelijk Secretaris voor 8 uur per week, op HBO-niveau.

Hier kom je te werken

Je werkt voor de Cliëntenraad (CR), een belangrijk en wettelijk adviesorgaan voor het ziekenhuis en het Medisch Specialistisch Bedrijf Domstad (MSBD). De CR behartigt de belangen van de patiënten en levert vanuit het cliëntenperspectief een bijdrage aan het bevorderen van kwaliteit, doelmatigheid en veiligheid van de zorg voor alle cliënten van het ziekenhuis, zowel voor de patiënten als hun verwanten en bezoekers van het Diakonessenhuis.

De Cliëntenraad bestaat uit een ambitieus team van zes leden, waarvan twee leden het dagelijks bestuur vormen. De Secretaris Raad van Bestuur is je hiërarchisch leidinggevende. Functioneel word je aangestuurd door de voorzitter CR.

Dit ga je doen

Je ondersteunt de CR bij de uitoefening van zijn taak en je bent in het ziekenhuis het aanspreekpunt voor en visitekaartje van de CR.
Dit betreft o.a. het voorbereiden en notuleren van vergaderingen, het maken van afspraken en organiseren van bijeenkomsten. Je voert de interne- en externe correspondentie uit, ondersteunt de CR bij het opstellen van adviezen en bent verantwoordelijk voor procedurele zaken zoals het bijhouden van overzichten en uitvoeren van acties.

Je werkt veelal zelfstandig, hebt veel vrijheid en kunt je werk grotendeels zelf vormgeven en voelt aan wanneer je zaken moet afstemmen, met de voorzitter de CR-leden of collega’s in het ziekenhuis.

Op maandag vergadert de CR. Daarnaast is er alle ruimte om je inzet naar eigen inzicht in te vullen.

Dit bieden zij

  • Een modern en centraal gelegen ziekenhuis met een ambitieuze visie op de toekomst
  • Een uitdagende functie waarin jouw bijdrage van meerwaarde is bij het behalen van de ambitieuze doelstellingen van de CR
  • Een salaris volgens FWG-groep 50 (minimaal € 2.759,- en maximaal € 3.922,- bruto per maand bij een volledige werkweek), plus een eindejaarsuitkering en vakantietoeslag van ieder 8,33%.
  • Persoonlijk opleidingsbudget van € 750,- en de mogelijkheid om zelf bepaalde arbeidsvoorwaarden samen te stellen, zoals bedrijfsfitness, een fietsregeling of extra reiskostenvergoeding
  • Een collegiale en informele werksfeer met veel ruimte om je werk naar eigen inzicht vorm te geven.

Dit heb jij in huis

  • Je hebt een afgeronde opleiding op Hbo-niveau en minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel in woord als geschrift
  • Je beschikt over goede kennis van Microsoft Office en bent digitaal zeer vaardig
  • Je werkt zelfstandig en ordelijk, je bent gericht op samenwerken en in staat om te gaan met soms tegenstrijdige belangen. Daarnaast ben je stressbestendig, servicegericht, integer en een doorzetter
  • Kennis van een ziekenhuisorganisatie en een adviesorgaan is een pré.

Meer weten over deze vacature?

Vraag het Lianne Ossenkoppele, Secretaris Raad van Bestuur, 088-250 5494.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Ncz