Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Technical Engineer Enterprise Technology

Pro-Act - Oosterhout - 24-05-2023 Naar vacature  

Voor onze eindklant Smurfit Kappa waar wij pereferred supplier zijn, zijn wij op zoek naar een Technical Engineer Enterprise Technology.
  • Startdatum: asap
  • Uiterlijke startdatum: 1 juli 2023
  • Einddatum: 31-12-2023 met zeer waarschijnlijke verlenging.
  • Inzet: 40 uur per week
  • Locatie: 3 dagen Oosterhout, 2 dagen remote
  • Gesprekken bij opdrachtgever: donderdag 1 juni
Smurfit Kappa is een van ’s werelds toonaangevende leveranciers van op papier gebaseerde verpakkingsoplossingen, met ongeveer 47.000 werknemers verspreid over 400 productielocaties in 34 landen.

Global IS is gevestigd in Oosterhout, Nederland. Global Infrastructure is de organisatie binnen Global IS die verantwoordelijk is voor de levering van veel IT-infrastructuur-, netwerk-, systeem- en beveiligingsdiensten van de groep. De meeste van de diensten zijn gebaseerd op Microsoft-oplossingen en worden aan de Smurfit Kappa-organisatie geleverd vanuit de cloud of vanuit de centrale datacenters in Nieuwegein, Rotterdam, Miami en San Diego. De Technical Engineer rapporteert aan de Manager Infrastructuur, Cloud en Hosting.

OVER DE ROL

De Technical Engineer Enterprise Technology is verantwoordelijk voor het afhandelen en monitoren van incidenten en serviceverzoeken van een Enterprise IT-infrastructuur, dit omvat ook regulier infrastructuur operationeel werk binnen Windows Platforms, VMware, Storage, Backup, Operational Activities, maar ook op het gebied van server compliancy . Naast het operationele werk kan de je participeren in projecten binnen de Global Infrastructure organisatie zoals de datacenter consolidatie en centralisatie en de nieuwe back-up oplossing o.b.v. Veeam.

Hoofdtaken/belangrijkste
  • Melden en afhandelen van Incidenten en Service Requests van de ICT-infrastructuur en/of bedrijfsapplicaties volgens de Incident Management procedures.
  • Zorgen dat de afgesproken Service Level Agreement (SLA) wordt nagekomen en de klanten op de hoogte houden van het afhandelingsproces.
  • Monitoring van de geleverde IT-diensten en applicaties.
  • Alle onderdelen van de centraal beheerde technische ICT-infrastructuur en/of bedrijfsapplicaties onderhouden en handelen op alle gemelde onderwerpen.
  • Onderhoud de serverfarms (1000+ servers) met de nieuwste patches en zorg voor nalevingsniveaus.
  • Indien nodig problemen escaleren naar de gespecialiseerde Global Infrastructure-teams of leveranciers en de voortgang bewaken.
  • Bijdragen aan het definiëren en verbeteren van werkpakketten en standaardwerkwijzen.
  • Onderhouden en aanvullen van de informatie kennisbank en FAQ.
  • Voldoende kennis hebben van de ondersteunde omgeving en voeling houden met nieuwe technische ontwikkelingen.
  • Ontwikkelen en actualiseren van technische richtlijnen en kennisbankdocumentatie.

Vereisten:
  • HBO werk-/denk niveau;
  • Minimaal 3-5 jaar ervaring met het ondersteunen van Enterprise ondernemingen met Windows-platforms, VMware vSphere, opslag-/back-uptechnologieën, netwerkvaardigheden in TCP/IP en Cisco-switching;
  • Goede kennis van IT-dienstverlening (ITIL);
  • Kennis van MECM/SCCM;
  • Kennis van SCOM;
  • Kennis van Intune;
  • Kennis van Exchange / Exchange Online;
  • Kennis van WSUS;
  • Kennis van File/Print/DHCP services;
  • Vloeiend in het spreken en documenteren van het Engels;
  • Teamspeler, communicatief sterk en sociaal vaardig;
  • Sterke klantfocus op dienstverlening.
meer...



Meer vacatures van Pro-Act