Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Secretaresse / Backoffice medewerker bij Loondesk

Loondesk - Berlicum - 06-05-2022 Naar vacature  

Ben jij de duizendpoot die wij zoeken? 

Goed geregelde lonen en contracten zijn voor elke ondernemer van groot belang. En werkgevers zijn geholpen met heldere en duidelijke informatie.
Daar hebben we bij Loondesk ons specialisme van gemaakt. We nemen bedrijven alle zorgen uit handen voor o.a. salarisadministratie en arbeidscontracten. Ook bieden wij advies en ondersteuning bij ziekteverzuim, vraagstukken, pensioenen en arbeidscontractbeëindigingen. Daar komt veel bij kijken. En daarom staat teamwork bij ons centraal!

Jij al secretaresse bent een écht duizendpoot en een van de drijvende krachten achter een goed team. Verder sta jij onze fijne klanten altijd vriendelijk te woord, helpt ze verder waar nodig óf zorgt ervoor dat vragen bij de juiste salarisadministrateur komen. Hierbij is een persoonlijke benadering belangrijk en ondersteun jij de interne organisatie op secretarieel, administratief en facilitair gebied.

Wij zoeken versterking voor ons kantoor in Berlicum. Hier werken wij in een open kantoortuin waar het Brabants gezellig is en alles draait om goed samenwerken.

Je baan
Met jouw ervaring ben je een betrouwbare, vriendelijke en open collega voor de klant, maar ook voor de rest van het team. Op jou kunnen ze écht bouwen.

Hiernaast ben jij verantwoordelijk voor;
  • Een klantvriendelijke en efficiënte afhandeling van al het telefoonverkeer.
  • Het ontvangen van bezoekers met een grote glimlach.
  • Beheren van de algemene mailbox en agenda’s.
  • Het vastleggen van alle inkomende mutaties op de juiste manier.
  • Het dagelijks versturen van de loonstroken en het verwerken van de loonaangiftes.
  • Het actueel houden van alle CRM klantgegevens in ons systeem.
  • Je informeert klanten over wijzigingen en actiepunten in ons eigen Loondesk portaal
  • Je ondersteunt je collega’s bij het opstellen van standaard arbeidscontracten en verwerkt verzuimregistraties.
  • Het bewaken en vastleggen van machtigingen
  • Het verwerken van alle in- en uitgaande post
  • Alle facilitaire zaken op ons kantoor.
En wanneer jij nog ruimte hebt in je planning, ondersteun jij je collega’s graag waar nodig.
Wat wij verwachten
Een relevante opleiding op MBO niveau in een administratieve/secretariële richting. Daarnaast heb je een prettige telefoonstem en een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Je bent representaties, werkt secuur, geordend en bent resultaatgericht. Balletjes hooghouden is jouw specialiteit. Je kunt goed prioriteiten stellen en werkt graag onder druk, want hoe dan ook; onze klant is koning!

Je bent betrokken, flexibel en hebt aandacht voor perfectie en kwaliteit. Woonachtig in de omgeving Berlicum/’s-Hertogenbosch
  • Je zoek een full-time baan.
  • Kennis van AFAS is een pré.
Een team waar je energie van krijgt
Waar je ook werkt bij ons en wat je ook doet, je voelt overal de kracht van samenwerking. Vaak gaat die samenwerking verder dan je eigen team. We zijn meer dan een bedrijf; ook een netwerk waardoor jij – en opdrachtgevers! – makkelijk in verbinding staan met specialisten. Dat netwerk verbreedt je horizon.

We investeren veel in aangename werkplekken en een goede werksfeer. Van koffie tot elke dag vers fruit en een aangename plek om samen te eten; er wordt goed voor je gezorgd.

Goed werk heeft ook alles te maken met vooruit komen. Het geeft energie om steeds meer te kunnen betekenen voor opdrachtgevers en voor collega’s. Iedereen krijgt bij ons kansen om te trainen, iets bij te leren of een studie te volgen. Maar ook in het dagelijkse werk is coaching, inspiratie en teamspirit elke dag van belang.

  • Naast een goed salaris bieden we je een aantrekkelijke pensioenregeling.
  • 25 vakantiedagen.
  • Goede opleidingsmogelijkheden en aandacht voor persoonlijk groei en ontwikkeling. Zo hebben we o.a. onze eigen academie.
meer...



Meer vacatures van Loondesk