Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Klantreismanager Klant & Service

Uwv - Amsterdam - 28-07-2021 Naar vacature  

Amsterdam Sloterdijk, 32 - 38 uur

(het formulier is geoptimaliseerd voor desktop gebruik)

Deel dit artikel:

Verstuur deze informatie per mail


U gaat de volgende webpagina doorsturen:
Naam is een verplicht veld
Verkeerd emailadres
Verkeerd emailadres
Verstuur

Wat je gaat doen

Je bent verantwoordelijk voor het optimaal functioneren van de klantreis van de klanten van UWV. Je weet wat nodig is om een klantgerichte transitie te realiseren in een grote en complexe organisatie. Hierbij anticipeer je op klantbehoeften en geef je altijd prioriteit aan klanttevredenheid.

Je houdt je met name bezig met de onderstaande werkzaamheden:
  • je organiseert presentaties, workshops en interactieve sessies om de klantgerichtheid te bevorderen;
  • je communiceert organisatiedoelstellingen op een enthousiaste wijze naar medewerkers UWV breed en voert stakeholder management uit;
  • je coördineert alle werkzaamheden die nodig zijn om een multidisciplinair klantreisteam bij elkaar te brengen;
  • je vertaalt strategie en klantonderzoeken en klantdata naar concrete activiteiten;
  • je weet mensen aan je te binden, je verhaal over te brengen en cultuur te doorbreken. Je denkt altijd drie stappen vooruit en weet goed de verdieping te realiseren;
  • je neemt deel in meerdere projecten tegelijk.
Verder werk je nauw samen met diverse marktonderzoekers, gedragswetenschappers, customer intelligence analisten, innovatiemanagers, klantcommunicatieadviseurs en productontwikkelaars.

In deze positie kun je het verschil gaan maken bij de grootste digitale dienstverlener van Nederland. UWV is een dienstverlener die de transitie maakt naar werken vanuit de behoefte van de klant.

Wat we van je verwachten

Allereerst ben je een enthousiaste en prettige collega, die graag samenwerkt (zowel binnen het team als buiten de afdeling). Klantgericht denken en handelen zit in je DNA. Continu verbeteren is een van jouw belangrijkste drijfveren. Je kan goed alleen aan de slag gaan en durft concrete stappen te nemen. Daarnaast verwachten we:

  • een afgerond hbo-/wo-diploma;
  • andere relevante voltooide opleidingen op het gebied van workshop-/projectleiding;
  • ervaring met het in kaart brengen van klantreizen, servicedesign en design thinking;
  • uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden en je presenteert graag;
  • ruime ervaring in het begeleiden van workshops volgens de servicedesign en design thinking methodiek;
  • ervaring met service blueprints;
  • ervaring met Miro, Mural of soortgelijke tools;
  • je bent pragmatisch en daadkrachtig;
  • je hebt ervaring met het werken in of met een grote organisatie. Je weet wat dat met zich mee brengt qua netwerken, besluitvorming en het initiëren van verandertrajecten;
  • je hebt ervaring met het vertalen van klantonderzoeken en klantdata naar concrete verbeteringen.

Wat je van ons kan verwachten

Werken bij UWV betekent aandacht voor je ontwikkeling als vakman, een goede werk-privé balans en aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. Je komt in een dynamische en complexe werkomgeving terecht, waar initiatief nemen en samenwerken hoog in het vaandel staan. De functie is afwisselend en veelzijdig. Daarnaast krijg je de kans bij te dragen aan het perspectief van onze klanten. Verder kun je het volgende van ons verwachten:

  • een bruto maandsalaris dat ligt tussen € 3.713,27 en € 5.058,63 (bij een 38-urige werkweek);
  • een 13e maand;
  • een goede pensioenvoorziening;
  • aantrekkelijke studiemogelijkheden;
  • een werkplek die goed te bereiken is met ov;
  • een (gedeeltelijke) reiskostenvergoeding.
Het betreft een functie voor 32 - 38 uur per week.

Iets meer over Klant & Service binnen ons bedrijf

Waar of in welke functie je ook werkt bij UWV, je draagt bij aan iets dat groter is dan jezelf. Het is altijd zinvol én inhoudelijk uitdagend: werk met

zinhoud
noemen we dat. Je komt te werken bij de divisie Klant & Service, bij de afdeling Klantexpertise in het team Klantbeleving.
Bij de divisie Klant & Service geven we invulling aan
zinhoud
door met elkaar te werken aan persoonlijke en waardevolle dienstverlening voor al onze klanten. We willen dat zij zich goed geholpen voelen, UWV als betrouwbaar ervaren en gemakkelijk hun zaken bij ons kunnen regelen. Goede dienstverlening begint met kennis over klanttevredenheid, de werking van de verschillende dienstverleningskanalen, klantprocessen en het gedrag van klanten.

De afdeling Klantexpertise
onderzoekt en
analyseert onze data en bouwt zo grondig kennis op over het gedrag van onze klanten en de uitvoeringsprocessen van UWV. Klantexpertise vertaalt signalen uit verschillende databronnen naar concrete adviezen om onze dienstverlening te verbeteren en de klanttevredenheid en efficiëntie te verhogen. Dat doen wij door onze kernactiviteiten doorlopend te verbeteren en te innoveren, te experimenteren met nieuwe vormen van dienstverlening én door omnichannel-dienstverlening te implementeren. De afdeling Klantexpertise bestaat uit twee teams: Klantbeleving en Customer Intelligence. De afdeling bestaat uit marktonderzoekers, gedragsspecialisten, analisten en dataspecialisten. Onze kernactiviteiten zijn:

  • informeren van klanten;
  • beantwoorden van klantvragen (telefonisch en digitaal);
  • realiseren van meer en betere digitale dienstverlening (o.a. doorontwikkeling uwv.nl en werk.nl);
  • afhandelen van individuele klachten van klanten;
  • aan de hand van klantonderzoek adviseren aan de organisatieonderdelen hoe de
  • dienstverlening kan verbeteren;
  • in gesprek met klanten via cliëntenraden.
meer...



Meer vacatures van Uwv