Inloggen - Registreer  

HR Administratief Medewerker

Royal Haskoningdhv - Rotterdam - 14-03-2024 Naar vacature  

Ben je servicegericht, heb je enige ervaring op het gebied van HR-processen en HR-administratie, vind je het prettig als alles georganiseerd is en haal je voldoening uit tevreden klanten? Lees dan verder en ontdek of deze baan bij je past!

 

Wat ga je doen als HR Administratief Medewerker

Je verwerkt een breed scala aan administratieve taken, variërend van de uitvoering van de salarisadministratie tot de toepassing van arbeidsvoorwaarden. Daarnaast fungeer je als aanspreekpunt voor vragen over onze lokale en wereldwijde HR-beleidsregels en procedures. Je informeert hiermee onze (internationale) werknemers (onze klanten) en behandelt vragen die via ons gecentraliseerde kennis- en casemanagementsysteem worden gesteld. Je vervult de volgende taken en verantwoordelijkheden samen met je collega's:

  • Nauwkeurige en soepele afhandeling van binnenkomende HR-gerelateerde vragen;
  • Afhankelijk van je focusgebied, dagelijkse administratieve verwerking van een gevarieerd scala aan gegevenswijzigingen in ons HR-kernsysteem;
  • Opstellen van (contractuele) documentatie met betrekking tot arbeidsovereenkomsten en arbeidsvoorwaarden (bijvoorbeeld arbeidsovereenkomsten, bevestigingen van benoemingen, toepassing van individuele arbeidsvoorwaarden);
  • Uitvoering en ondersteuning bij onze jaarlijkse cyclus en/of eenmalige HR-processen voor de landen die we bedienen;
  • Communicatie en samenwerking met onze belanghebbenden zoals managers, werknemers, collega's op HR-gebied en experts;
  • Bijdragen aan de kwaliteit van onze dienstverlening door verbeteringen te identificeren in onze werkprocessen en kennisartikelen;
  • Effectief en constructief samenwerken met het team.

Waar je komt te werken

Royal HaskoningDHV is een wereldwijd ingenieurs-, projectmanagement- en adviesbureau, met 6.000 collega's verspreid over 140 landen. Wij als People Services team maken deel uit van de afdeling Global Services. Ons team bestaat uit ongeveer 20 enthousiaste internationale collega's. Wij communiceren met onze medewerkers via een online platform, chat of telefoon. Onze afdeling is opgezet in een front- en backoffice, en sommigen van ons behandelen specifieke onderwerpen. We bedienen voornamelijk Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Indonesië en Zuid-Afrika, maar assisteren ook collega’s uit andere landen indien nodig. Als een energiek en gedreven team werken we nauw samen om ervoor te zorgen dat alle 'hire-to-retire-administratie nauwkeurig en op tijd wordt verwerkt. Ook zorgen we ervoor dat de jaarlijkse HR-processen op een professionele en vlotte manier verlopen.

Wat je meeneemt

Wij zoeken een energieke dienstverlener die voldoening haalt uit de professionele afhandeling van de dagelijkse stroom van HR gerelateerde vragen en datawijzigingen.

  • Relevante bacheloropleiding of MBO met een aantal jaren administratieve werkervaring (bijv. HRM, bedrijfskunde of aanverwant);
  • 32-40 uur per week beschikbaar;
  • Vloeiend in het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Bekend met het standaard Microsoft Office pakket;
  • Bekend met AFAS Profit is een pré;
  • Teamspeler, pragmatisch, het hebben van een positieve 'can do'-mentaliteit en in staat om onder druk te werken.

Wat wij je bieden

De kans om te werken aan uitdagende projecten samen met gelijkgestemde, slimme collega’s. Het team bestaat uit diverse en enthousiaste collega's die een positieve impact willen maken. Daarnaast bieden we je:

  • Een goede werk-privé balans
  • De mogelijkheid om je te blijven ontwikkelen, bijvoorbeeld met nieuwe taken en verantwoordelijkheden, of doorstromen naar andere functies binnen de organisatie;
  • Je krijgt 28 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek;
  • Een goed salaris en pensioenopbouw via ons eigen pensioenfonds;
  • Persoonlijk budget waarmee het mogelijk is om extra vrije dagen of bijvoorbeeld een fiets te kunnen kopen of je kan het laten uitkeren als bonus;
  • Een werkplek op ons kantoor in Rotterdam of Nijmegen en reiskostenvergoeding of een NS-Business Card
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Royal Haskoningdhv