Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Campaign Manager

Schiphol - 17-06-2021 Naar vacature  

Plaatsingsdatum: 07/12/2021
Opleidingsniveau
Master WO
Salarisschaal
van 4.100 tot 5.750 euro
Aantal uren
36 - 36
Locatie
Evert van de Beekstraat 202 Schiphol

De stappen in de sollicitatieprocedure:

  • Vacature open
(Huidige stap)
  • CV selectie
  • Eerste gesprek
  • Tweede gesprek
  • Salaris aanbod
  • Onboarding

De functie

Campa
ign
Manager
De manier waarop we reizen en wat reizigers verwachten van een luchthaven verandert in een rap tempo. We boeken online, krijgen persoonlijk digitaal reis- en koopadvies op onze smartphone en willen steeds meer in control zijn over ons eigen reisproces van parkeerplaats tot aan de gate.

Dit vraagt om
omnichannel
campagnes die worden
opgezet en gestuurd door een
datagedreven
Camp
aign
Manager.

De Functie

Binnen de afdeling Marketing en Customer Experience zoeken wij een data en performance gedreven Campaign Manager.
De Campaign Manager zorgt voor goede synergie op het gebied van strategie en planning gedurende de gehele customer journey.
Je hebt sterke digitale focus en snapt hoe diverse media met elkaar interacteren en hoe hier maximaal resultaat uit te halen is.
Je hebt een hands-on mentaliteit, bent scherp in analyses en gaat doortastend en projectmatig te werk. Je beschikt over de drive om bestaande processen te challengen en te verbeteren. Je realiseert je dat je alleen succesvol kan zijn als je draagvlak creëert en samenwerkt. In een dynamisch speelveld binnen de afdeling Marketing en Customer Experience en binnen de business area Schiphol Commercial doorzie je de situatie en zet je je overtuigingskracht in om je doelen te bereiken. Je inspireert mensen en bent sociaal vaardig.

Jij bent

We zijn op zoek naar de Campaign Manager die:
  • op basis van data het maximale uit de (digitale) mediamix voor Schiphol weet te halen.
  • op basis van data komt tot inzichten, ideeën en plannen en deze evalueert op basis van incrementeel business resultaat.
  • ervaring heeft met de wisselwerking die concept, creatie en media op elkaar hebben en hier middelen vrij in denkt en regisseert.
  • ervaring heeft met klantsegmentatie en de opvolging daarvan in diverse digitale kanalen.
  • ervaring heeft met CRO op zowel website als campagne uitingen.
  • nieuwe initiatieven creëert t.b.v. het verbeteren van de conversie en online experience op alle digitale kanalen van Schiphol.
  • verantwoordelijk is voor een goede relatie en samenwerking met het reclame- en mediabureau.
  • zorgt voor een goede kwaliteit van de briefings, evenals de output van het bureau.
  • het campagne budget beheert en bewaakt.
De
functie eisen
  • aantoonbare werkervaring met performance campagnes en e-commerce
  • hands-on ervaring met het inkopen van digitale media vanuit een regisseursrol
  • aantoonbare ondernemende eigenschappen, je bent een versneller binnen een corporate omgeving
  • kritische en analytische vaardigheid
  • ervaring aan media/performance bureaukant is een pre
  • Google Analytics kent voor jou geen geheimen
  • ervaring met Google Ads en Facebook Ad Manager is een must
  • ervaring met Marketing Automation is een pre
meer...



Meer vacatures van Schiphol