Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Management Assistent HYPE (28-36 uur)

Ggz Centraal - Amersfoort - 03-06-2022 Naar vacature  

Proactief ondersteuning bieden aan het behandelteam en management van HYPE en zorgen dat alles op rolletjes loopt. Jij zorgt ervoor.

Regio:
Amersfoort

Aantal uren per week:
36

Vakgebied:
Management, staf en ondersteuning

Opleidingsniveau:
MBO
Deze vacature delen

Zo werk jij

Voor wie jij er bent? Cliënten en behandelaren van HYPE. Als managementassistent zorg jij dat het proces vanaf verwijzing tot de eerste behandeling zo prettig mogelijk verloopt voor cliënten. Kortom, je bent er als managementassistent door:

  • het aanspreekpunt voor cliënten en behandelaren te zijn.
  • (nieuwe) cliënten in te plannen en uit te nodigen van voor intakes en diagnostiekafspraken.
  • complexe planningen te maken en de zorgtrajecten administratief in het EPD te verwerken.
Daarnaast ondersteun je als management assistent op een proactieve manier de manager. Je beheert telefoon-, e-mail-, en postverkeer en verzorgt en archiveert alle correspondentie. Daarnaast heb je een belangrijke rol in lopende projecten op het gebied van innovatie en wetenschappelijk onderzoek.

Kortom je hebt als management assistent een belangrijke rol in de taken rond innovatie en wetenschappelijk onderzoek door:
  • zorg te dragen voor agendabeheer van de manager.
  • mede aanspreekpunt te zijn voor interne en externe contacten.
  • vergaderingen voor te bereiden en je verzorgt de verslaglegging, daarnaast houdt je de acties in de gaten die voortkomen uit de vergaderingen.
  • je bereidt overeenkomsten en facturen voor op het gebied van scholing.
  • je draagt bij aan de administratieve ondersteuning, ook van wetenschappelijk onderzoek.
Je werkt in deze functie nauw samen met alle collega’s betrokken bij patiëntenzorg, wetenschappelijk onderzoek en innovatie binnen en buiten HYPE. Wij zoeken een proactieve teamspeler die in staat is om vanuit goed overzicht te kunnen schakelen tussen het ondersteunen van de verschillende taken die HYPE heeft op het gebied van patiëntenzorg, innovatie, wetenschappelijk onderzoek en deskundigheidsbevordering.

Hoe je ons team het beste kunt omschrijven? Enthousiast, de wil om te blijven innoveren en betrokken bij elkaar en bij de cliënten. En het belangrijkste: we hebben plezier in wat we doen. We werken samen met ketenpartners en belangrijke naasten van onze cliënten, om de levens van kwetsbare jongeren te verbeteren.

Wij zorgen voor jou

Mogelijkheden binnen GGz Centraal zijn er genoeg. Omdat we een grote organisatie zijn met verschillende werklocaties kunnen we inspelen op ontwikkelwensen, functie-inhoud, type behandelprogramma en woon-werkafstand. Samen kijken we naar wat jij nodig hebt in je werk. Op professioneel én persoonlijk vlak: we zien wie je bent. Betere zorg begint bij jou en daar ondersteunen en faciliteren we je graag in. Ook kun je als management assistent bij GGz Centraal rekenen op:

  • een bruto maandsalaris tussen €1.996,- en € 3.101,- (CAO GGZ, functiegroep 40) op basis van 36 uur.
  • een contract voor 28-36 uur per week voor een jaar. Bij wederzijds enthousiasme gaan we uit van een verlenging van het contract.
  • een eindejaarsuitkering en een goede pensioenregeling.
  • 166 verlofuren en 35 levensfase-uren op basis van 36 uur. Zo willen we bijdragen aan een goede werk-privébalans.
  • een meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden. Daarmee heb je de mogelijkheid om jouw salaris fiscaalvriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets, een aanvullende pensioenregeling of extra verlof.
Een referentiecheck is onderdeel van ons aannamebeleid. Bij indiensttreding vragen we je om een actuele Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). Wij vragen deze voor je aan en vergoeden de kosten.

Jouw kwaliteiten

Je bent flexibel en stressbestendig, daarbij behoud je je gastvrijheid en geef je ruimte aan onverwachte zaken. Naast een organisatietalent, ben je communicatief vaardig en heb je affiniteit met onze doelgroep. Je bent een belangrijke steun en toeverlaat en een spin in het web. Omdat je werkt met vertrouwelijke informatie hechten wij veel waarde aan integriteit en betrouwbaarheid. Daarnaast heb je ook:

  • minimaal een afgeronde mbo-opleiding tot management assistent/ directiesecretaresse.
  • goede vaardigheid en kennis van Excel, Word, Outlook en Sharepoint.
  • een nauwkeurige manier van werken, waarmee je zorgt voor een strakke en effectieve planning.

Met elkaar

Bij GGz Centraal rekenen elk jaar zo’n 25.000 cliënten op ons als de specialist in geestelijke gezondheidszorg. Samen met bijna 3.000 collega’s willen we elke dag het verschil maken voor onze cliënten. Dit doen wij deskundig en vanuit betrokkenheid. En door te verbinden, te innoveren en op elkaar te bouwen. Zo werken we samen aan de ggz van nu en van morgen. Meer weten over onze strategische koers? Je leest het

.
HYPE is een expertisecentrum voor vroege interventie van borderline persoonlijkheidsstoornis (BPS). Vanuit dit centrum wordt diagnostiek en behandeling voor jongeren van 12-25 jaar met kenmerken van BPS geboden. Daarnaast richt HYPE zich op innovatie in de zorg van deze doelgroep en wetenschappelijk onderzoek. Over de resultaten van ons onderzoek en onze expertise uit de behandelkamer, verzorgen wij deskundigheidsbevordering aan professionals in de GGZ en ketenpartners. We werken daarom nauw samen met een breed netwerk van professionals in de GGZ en ketenpartners, universiteiten, kenniscentra, opleidingsinstituten. Wil je meer weten over ons, de behandeling en onze missie, bekijk dan onze website:

Versterk ons

Zet jouw talenten in als management assistent op de plek waar het er écht toe doet: versterk HYPE bij GGz Centraal.

Na de sluitingsdatum zal de procedure in sneltreinvaart worden gevoerd volgens onderstaande planning:
Maandag 27 juni, brievenselectie en bericht kandidaten.
Dinsdagochtend 28 juni, eerste gesprekken.
Woensdagmiddag 29 juni, tweede gesprekken.
Donderdagochtend 30 juni, arbeidsvoorwaardengesprek.
meer...



Meer vacatures van Ggz Centraal