Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Management Assistent Projectuitvoering

Abc Professionals - Amsterdam - 08-06-2022 Naar vacature  

  • Management Assistent Projectuitvoering
×

Deel via e-mail

Management Assistent Projectuitvoering
×

Deel vacature

Management Assistent Projectuitvoering
× Sluiten

Management Assistent Projectuitvoering

Datum plaatsing


:
13-06-2022

Sector


:
Bouw & Utiliteit

Regio


:
Amsterdam

Opleiding


:
MBO
In deze functie van management assistent projectuitvoering draaien je werkzaamheden deels om de wekelijkse planningsvergadering. Deze bereid je goed voor; gaan er monteurs op vakantie, zijn ze ziek, hoe ziet de planning van de projecten eruit? Maar ook of er nieuwe collega’s gaan starten of misschien weg gaan en of er stagiairs gaan beginnen. Tijdens deze vergadering loop je samen met de projectleiders het monteursbestand langs en bespreek je waar ze worden ingezet. Na deze vergadering ga je aan de slag met alle wijzigingen op de planning. Moeten er monteurs ingeleend worden, of houdt de inleen van een of meerdere monteurs op? Deze contacten regel jij zelf.

Heb je de inleen of uitleen van monteurs geregeld, is de omruil van bedrijfsauto’s voor iedereen duidelijk, heb je de huurauto geregeld, dan heb je tijd voor de andere taken die bij je werk horen. Je zorgt ook dat voor nieuwe monteurs het elektrisch gereedschap en de bedrijfskleding tijdig wordt besteld en klaargezet.

Je houdt de vakantieplanning bij, verwerkt de projectinformatie op de langetermijnplanning en je assisteert de directeur projecten in het analyseren van de data en de onderhanden projectoverzichten. Verder organiseer je in overleg met de directeur projecten de chef-monteursvergaderingen en projectleidersvergaderingen en neem je deel aan interne projectevaluaties.

Wij gaan graag met je in gesprek als je in de functie van management assistent projectuitvoering beschikt over onderstaand diploma, ervaring & vaardigheden:

  • je hebt minimaal een mbo 4 diploma;
  • je hebt minimaal 1 jaar werkervaring in een soortgelijke assistentie functie;
  • je hebt ervaring in het werken met uitzendbureaus;
  • je bent een kei in data analyseren, plannen en regelen;
  • je bent proactief, gestructureerd en een echte aanpakker;
  • je kan goed prioriteiten stellen;
  • je hebt minimaal 4 dagen per week beschikbaar (donderdag is verplicht vanwege de planningsvergadering).
De functie-eisen zijn opgesteld als een richtlijn. Mocht je de functie interessant vinden maar voldoe je niet helemaal aan de eisen, dan hoeft dat geen probleem te zijn. Onze projectmanagers kijken verder dan je cv, dat is juist waarin wij ons onderscheiden van andere detacheringsbureaus. En daarom komt het ook regelmatig voor dat we een kandidaat toch weten te bemiddelen naar een functie ook al voldoet een kandidaat niet helemaal aan de eisen.

Stel, jij hebt niveau 3 afgerond maar je hebt een interessante vacature gezien waar niveau 4 voor gevraagd wordt. Dan bestaat de mogelijkheid om niveau 4 af te ronden of te halen op kosten van ABC Professionals. Een leerwerktraject is namelijk bij een aantal van onze opdrachtgevers geen probleem.

meer...



Meer vacatures van Abc Professionals