Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Centrale Helpdeskmedewerker ICT

Citaverde - Herten - 19-11-2020 Naar vacature  

Lees snel verder!

Lees meer

CITAVERDE voor het leven

CITAVERDE College is een onderwijsinstelling voor VMBO en MBO en volwassenenonderwijs en heeft zes verschillende locaties in Limburg. Leerlingen met interesse in de groene sector vinden bij het CITAVERDE College een passende opleiding. Wij leveren leerlingen af die doorgaan en helpen in de ontwikkeling naar economisch en ecologisch bloeiende regio’s. CITAVERDE College loopt voorop in vakmanschap en ondernemerschap en zorgt daarmee voor een beter, mooier en leuker leven.

Wij onderscheiden ons op de thema’s Ecologie / Natuur / Biologie / Duurzaamheid / Design / Herontwerp / Internationalisering en Ondernemerschap. Daarbij werkt het CITAVERDE College veel samen met regionale partners in onderwijs, maatschappelijke organisaties, overheden en de beroepspraktijk. Kijk voor meer informatie ook op

.

Wat ga je doen?

Als Centrale Helpdeskmedewerker help je leerlingen, studenten en medewerkers die problemen of vragen hebben met het gebruik van ICT binnen het Bestuursbureau en op locaties. Je belangrijkste taak is het beantwoorden van ICT-gerelateerde vragen en het verhelpen van storingen. Dit kan via het helpdesksysteem Topdesk, de telefoon, via e-mail, of via persoonlijk contact. Daarnaast ben je op een proactieve wijze bezig met (preventief) onderhoud van de ICT-infrastructuur, controleren van back-ups en het onder controle houden van de onderhoudstoestand van de in gebruik zijnde hardware. Je werkt nauw samen met je collega’s van Informatisering en voert met hen op dagelijkse basis formeel en informeel overleg. Ook onderhoud je contacten met andere afdelingen op het Bestuursbureau en op de locaties.

Wie ben je?
​​​​​​
Als Centrale Helpdeskmedewerker ben je proactief, behulpzaam en heb je een open communicatieve en vriendelijke houding naar je collega’s. Je beschouwt collega’s buiten de eigen afdeling als je klanten en probeert ze op een goede wijze te ondersteunen met een hoog servicegehalte. Je hebt geen 9.00-17.00-mentaliteit en bent ook buiten werktijden beschikbaar voor dringende vragen of calamiteiten. Als helpdeskmedewerker begrijp je dat het oplossen van een ICT-probleem belangrijk is.

Wij bieden:
In eerste instantie een tijdelijke aanstelling bij SWGO tot 1-8-2021;
Arbeidsvoorwaarden conform CAO MBO;
Salaris conform functieschaal 5 CAO MBO (inschaling is afhankelijk van kennis en ervaring).en zelfstandige en afwisselende functie met ruimte voor eigen initiatief;

meer...



Meer vacatures van Citaverde