Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Shopping Center Manager
Shopping Center Manager
Organisatie
RPG Asset Management B.V.Functie
Facilitair managerBranche
VastgoedbeheerderDatum
25-02-2021Locatie
UtrechtRPG Asset Management is op zoek naar een gedreven shopping center manager.
Ben jij een echte spin in het web, staat dienstverlening in een winkelomgeving bij jou centraal en wil je graag zelf handen uit de mouwen steken? Dan gaan wij graag met je in gesprek.Bij RPG Asset Management zijn wij continu bezig om het maximale rendement te halen uit onze gevarieerde onroerend goed portefeuille. Wij focussen ons op groei van zowel de assets als onze mensen. De huidige portefeuille bestaat voornamelijk uit kantoren in de Randstad en winkels verspreid over heel Nederland, aangevuld met diverse residentiële objecten en (her)ontwikkelingsprojecten.
RPG Asset Management is een dynamische organisatie in transitie. We voelen ons met het hele team verantwoordelijk voor de diverse projecten, werken samen en zijn altijd bereid om onszelf te verbeteren. We vinden het belangrijk om de kwaliteiten die iemand bezit tot uiting te laten komen. Wij verwachten dat iemand zelf startend is, zich verantwoordelijk voelt voor de prestaties van zijn of haar object(en)/project(en) en actief meedenkt in het verbeteren van onze organisatie en haar processen.
Voor één van onze assets, een winkelcentrum in omgeving Utrecht, zijn wij opzoek naar een shopping center manager die graag zelfstandig werkt. De shopping center manager zal het merendeel van de tijd op locatie werken, maar ook deels op kantoor in Hoofddorp. Het winkelcentrum en omliggend bezit bestaat momenteel uit 55 winkel/horeca units, 40 woningen en wordt verder uitgebreid met winkelunits en tientallen woningen. Ca. 50% is reeds getransformeerd en nog ca. 50% te gaan. De shoppingcenter manager die we zoeken is o.a. samen met de asset manager verantwoordelijk voor het opstellen, bewaken en uitvoeren van de budgetten en business- en verhuurplannen gericht op rendementsverbetering. Verdere aspecten van jouw nieuwe functie zijn
:
- Verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken binnen het shopping center;
- Actief contact onderhouden met de verschillende huurders en potentiële huurders;
- Aansturen van de externe property manager die verantwoordelijk is voor het technisch en administratief beheer;
- Zorgdragen voor naleving van regelgeving en contractuele afspraken voor schoonmaak, veiligheid, hygiëne, werkgelegenheid en interne regels en procedures;
- Uitrollen locatiebeleid en (laten) uitvoeren van de daarbij behorende acties en evenementen;
- Leveren van actieve bijdrage aan- en het uitvoeren van positionering en marketingbeleid van het shopping center;
- Vertegenwoordigen van verhuurder binnen de vereniging van eigenaren en winkeliersvereniging;
- Vertegenwoordigen belangen van verhuurder naar gemeente en andere instanties;
- Bijdrage leveren aan de ontwikkeling/renovatie van het shopping center;
- Actief verzamelen van data en rapportage aan asset manager;
- Coördineren van onderhouds-, verbouw- en afbouwtrajecten;
- Inkoop/verkoop facturatie en servicekosten beoordelen;
Wat wij vragen:
- HBO/ WO denkniveau; vastgoed/ facilitair gerelateerde opleiding;
- Affiniteit met zowel technische als commerciële aspecten;
- Minimaal 3jr ervaring binnen gerenommeerd en relevante omgeving;
- Ervaring met commerciële verhuur en intensief huurderscontact;
- Nieuwsgierig, assertief en zelf startend;
- Zelfstandig maar bereid om hulp te vragen en samen te werken;
- Goede kennis van de Nederlandse taal;
- Groot verantwoordelijkheidsgevoel en goede communicatieve vaardigheden;
- Minimaal 32 uur en flexibel beschikbaar.
Wat wij jou kunnen bieden:
- Een leuke en dynamische werkomgeving;
- Veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief;
- Marktconform salaris;
- Diverse mogelijkheden voor professionele groei.
Meer vacatures van PropertyProfs