SEA / Paid Media specialist (32 36 uur)
- SEA / Paid Media specialist Apeldoorn (32 – 36 uur)
Ondertussen krijg je een mail waarin staat dat over 2 maanden een nieuwe franchisenemer start in een bepaalde regio. Je verdiept je in de franchisenemer, gebruikt lokale USP's en vertaalt deze naar advertenties en bijbehorende extensies. Ook zet je een lokale Facebook campagne op voor deze nieuwe franchisenemer, want zichtbaarheid is een belangrijk onderdeel in onze funnel. Een mooie kans om lokaal vindbaar te worden en (toekomstige) opdrachtgevers kennis te laten maken met een lokale uitvaartverzorger.
Naar aanleiding van ons wekelijks marketingoverleg op maandagochtend hoor je dat een uitvaartcentrum gerenoveerd is en dat er nieuwe faciliteiten aangeboden worden. Natuurlijk verwerk je dit in de advertenties van deze locatie, om zo relevant en up to date te blijven.
Dat is precies de reden waarom je SEA / Paid Media specialist bent geworden. Vanuit jouw functie lever jij een belangrijke bijdrage aan onze missie: voor iedereen een afscheid met een goed gevoel.
de baan
Als SEA / Paid Media Specialist ontwikkel en pak je grootschalige (lokale) SEA en Social campagnes aan met een focus op klantrelevantie. Gezien de enorme hoeveelheid lokale campagnes voor Monuta Uitvaart weet je een grote mate van eigenaarschap te pakken. Je signaleert kansen, bedreigingen en marktrends en speelt daar snel op in. Daarnaast durf je te experimenteren met innovatieve strategieën om met jouw analytische inzichten te bepalen wat werkt voor de klant.Je zet SEA campagnes op voor ruim 100 lokale Monuta pagina's met als doel om mensen te helpen de juiste keuze voor een uitvaartverzorger te maken. Je maakt hierbij optimaal gebruik van de lokale eigenschappen/pluspunten van een vestiging. Daarnaast zet je SEA campagnes op waarin we mensen zoveel mogelijk willen inspireren over de mogelijkheden bij een uitvaart en willen stimuleren om afscheid bespreekbaar te maken.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Monuta