Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
District Manager Mobility Midden
Ben jij de vrouw- of man die in staat is het beste uit een team te halen waardoor je opvalt met het realiseren van de commerciële- en organisatiedoelstellingen?
Ken je de activiteiten en verwachtingen van de klant en weet je hoe jouw team daar perfect op in kan spelen zodat klantwensen overtroffen worden? Dan is dit de baan voor jou!
Functiebeschrijving
In deze functie geef je operationeel leiding aan 8 medewerkers in de regio Midden Nederland waarbij de focus ligt op het ontwikkelen van je medewerkers, het behalen van resultaten en het organiseren van diverse werkzaamheden. Het klantenbestand van je team bestaat uit bedrijven in de mobiliteitsbranche, zoals (universele) garages, werkplaatsen, schadeherstelbedrijven, transportbedrijven, loonwerkers en landbouw mechanisatie bedrijven.De mobiliteitsbranche is volop in ontwikkeling en hierop spelen we in door onze klant centraal te stellen. Dit doen we door vanuit een ‘klantenexpert-team’ de beste oplossingen te bieden en ons te verbinden aan klanten met meer kanalen dan enkel de traditionele buitendienst. Het is aan jou om hierin de drijvende kracht te zijn, op natuurlijke wijze én met betrokkenheid leiding te geven.
Wat ga je doen?
- Je bent verantwoordelijk voor het begeleiden, informeren en aansturen van de Field Sales Support medewerkers (medewerkers die zorgen dat klanten behouden blijven en daar waar mogelijk up- of cross selling realiseren);
- Je stemt af met Sales- en Accountmanagers en zorgt dat de overdracht van nieuwe klanten naar jouw team/medewerkers goed verloopt. Je zorgt ervoor dat alle betrokkenen goed geïnformeerd zijn en de klant uiteindelijk naar volle tevredenheid wordt bediend door de verschillende kanalen;
- Je stuurt het team op basis van kwantitatieve cijfers en door meereisdagen, coachgesprekken en maandelijkse vergaderingen. Je volgt de ontwikkeling van KPI’s, ziet toe op naleving van routeplanning en andere beleidsafspraken;
- Je bent, wanneer nodig, de verbindende factor tussen het team, salesmanagement en ondersteunende binnendienst afdelingen;
- Je geeft leiding aan verandering, bent toegankelijk en communiceert helder en eenduidig richting je team;
- Je signaleert bij voorkeur vanuit eigen ervaring en relaties in de mobiliteitsbranche marktkansen voor je team en weet deze succesvol om te zetten;
- Je staat de buitendienst met raad en daad bij in de dagelijkse praktijk;
- Je zorgt voor een goede sfeer en een positief teamgevoel;
- Jouw drive is om je team succesvol te laten zijn en je bent pas tevreden als de gestelde targets zijn behaald;
- Maandelijks maak je een omzetprognose en jaarlijks de begroting.
Functie-eisen
- Hbo werk- en denkniveau;
- Minimaal 3 jaar werkervaring in het aansturen van een team;
- Bewezen zelfstandig en succesvol in het samenwerken, ontwikkelen van medewerkers en het behalen van doelstellingen;
- Je bent een inspirator en motivator;
- Gelijktijdig leidinggeven en meedraaien ‘in het veld’ gaat je gemakkelijk af.
Wat bieden we je
- Een solide familiebedrijf waar klanttevredenheid en digitalisering hoogste prioriteit hebben;
- Een sterke cultuur met heldere kernwaarden;
- Een team waarin zakelijk succes maar ook een prettige werksfeer en samenwerking centraal staan;
- Een goed loon met daarbij uitstekende resultaatgerichte beloning;
- Opleidings- en trainingsmogelijkheden en persoonlijke begeleiding;
- Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een leaseauto, pensioenregeling op basis van middelloon, onkostenvergoeding en een riante verlofregeling;
- Met behulp van ons opleidingscentrum, door persoonlijke coaching en via onze online academie kunnen jouw skills maximaal ontwikkeld worden
Onze opdrachtgever
Berner is dé partner voor onder meer truck- en transportbedrijven, garagisten, dealerbedrijven en bouw-, timmer- en installatiebedrijven in Europa.Niet alleen vanwege de kwalitatieve producten voor de professional, maar juist vanwege hun
services
,
kennis
en het
contact
dat hun accountmanagers, specialisten en klantenservice dagelijks met hun klanten hebben.
In 1957 startte oprichter Albert Berner zijn schroevenhandel in het Duitse Kϋnzelsau. Vandaag de dag telt het familiebedrijf Berner 6.500 medewerkers in Europa, waarvan 350 in de Benelux.
Persoonlijk advies, dat is hun kracht:
we reageren heel precies en snel om specifieke vragen van de klant professioneel op te lossen. Deskundigheid, partnerschap, betrouwbaarheid, vriendelijkheid en passie voor het vak, dat is waar Berner voor staat. Zij zijn daar waar de klant hen nodig heeft. In de werkplaats, via hun klantenservice of online via hun webshop.- Midden-Nederland
- Mobiliteit
- Vast
- Fulltime
Deel deze vacature
Direct solliciteren
Ben jij de ideale kandidaat voor deze functie? Solliciteer dan direct!meer...
Meer vacatures van Sterk in bedrijf