Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Office Manager team Risk & Compliance

Wur - Wageningen - 23-04-2024 Naar vacature  

article_published_on_label
19 april 2024
Locatie
Wageningen
Einddatum
wo 15 mei 2024
Reageren

Jouw baan

Ben jij de verbindende schakel die de werkzaamheden binnen ons team Risk & Compliance wil coördineren? Wil je deel uitmaken van een internationale en innovatieve omgeving waarin we werken aan oplossingen voor urgente wereldwijde thema’s zoals klimaatverandering, stikstofvermindering en biodiversiteit? Dan zijn we op zoek naar jou als onze nieuwe Office Manager!

De stafdienst Risk & Compliance houdt zich bezig met verschillende onderwerpen, zoals privacy, information security, kwaliteitszorg, modellen/databases, arbeidshygiëne, milieu en veiligheid. Om de experts op deze onderwerpen te ondersteunen en zo bij te dragen aan het verzekeren van een veilige en compliance-gedreven werkomgeving, zijn we op zoek naar een Office Manager.

De functie

Als Office Manager heb je een coördinerende rol in het team. Je schakelt makkelijk tussen de verschillende disciplines, houdt overzicht, structureert en draagt bij aan het optimaliseren van onze interne processen. Daarnaast draag je zorg voor een overzichtelijk documentbeheer.

Het betreft een deels nieuwe functie en er is ruimte voor eigen inbreng. Deze rol biedt daarnaast de mogelijkheid om te groeien en je vaardigheden verder te ontwikkelen binnen een dynamische en stimulerende werkomgeving, zelfs als je nog niet alle gevraagde ervaring hebt.

De aanstelling als Office Manager is 0,6-1,0 fte (in overleg).

Wat ga je doen?

  • je bent naast alle specialisten de spin in het web die zorgt voor het optimaliseren van processen, het doen van verbetervoorstellen en, waar mogelijk, ook de implementatie ervan;
  • je stelt een helder beleid op over documentbeheer en autorisaties daarop, zodat documenten ontsloten zijn binnen de afdeling, binnen ESG en waar nodig extern. Hierbij werk je proactief, maar altijd in afstemming met de collega’s van de afdeling;
  • je zorgt ervoor dat de specialisten in de afdeling zich op hun kerntaken kunnen richten en pakt zelfstandig taken op zoals bijvoorbeeld de aanvragen van vergunningen of Arbo-gerelateerde aanvragen;
  • je ondersteunt het afdelingshoofd door rapportageformats op te stellen, waarbij je makkelijk schakelt tussen de disciplines op het gebied van Arbo, Milieu, (data-)Veiligheid, Kwaliteit en Privacy;
  • je stuurt projecten aan, dan wel participeert in projecten;
  • je coördineert en ondersteunt bij onder meer audits, veiligheidsrondes, risico-inventarisaties en de werkplekinrichting en houdt hierbij je collega’s scherp
  • je ondersteunt de BHV organisatie, bijvoorbeeld door het organiseren van trainingen en het up-to-date houden van het calamiteitenplan;
  • je bent contactpersoon voor bijvoorbeeld e-herkenning, aanbestedingen en de inkoop van bedrijfskleding.

Jouw kwaliteiten

Jouw Kwaliteiten
  • je hebt een HBO werk- en denkniveau en hebt ervaring als bijvoorbeeld Office Manager, Secretaris of een vergelijkbare functie;
  • je hebt een goede kennis van de Nederlandse (C1) en Engelse (B2) taal, in woord en geschrift.
Wie ben je?
  • je hebt een proactieve houding en houdt van aanpakken;
  • je bent organisatorisch en communicatief (zowel mondeling als schriftelijk) sterk en zoekt de verbinding met interne en externe stakeholders;
  • je bent klant- en oplossingsgericht en werkt zelfstandig en nauwkeurig;
  • je hebt een passie voor duurzaamheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Wur
Meer Office Manager team Risk & Compliance vacatures