Inloggen - Registreer  

Coördinator Winkel

Utrecht Marketing - 18-04-2024 Naar vacature  

Stichting Utrecht Marketing is dé centrale marketing- en promotieorganisatie die Utrecht positioneert en profileert voor (potentiële) bewoners, bezoekers, bedrijven en talenten. Zij richt zich onder meer op bewonersmarketing (Culturele Zondagen, Uitagenda Utrecht, MAG Utrecht), bezoekersmarketing (De Winkel van Utrecht, Domtoren, Utrecht voor Groepen, (internationale) persbewerking), economische en talentmarketing (Utrecht Convention Bureau, economische persbewerking) en het versterken van het merk Utrecht.

Utrecht Marketing streeft ernaar de diversiteit van de samenleving te weerspiegelen in haar personeelsbeleid. Een verscheidenheid aan werknemers betekent immers ook een variatie aan talenten.

Voor onze Winkel van Utrecht (VVV) zijn wij op zoek naar een tijdelijke vervanging als

Coördinator Winkel van Utrecht

(32 uur)

Functieomschrijving

Als Coördinator van de Winkel van Utrecht ben je meewerkend voorman-/vrouw van het winkelteam van de Winkel van Utrecht op het Domplein. Je stuurt het winkelteam aan en coördineert alle dagelijkse taken op de winkelvloer en de webshop.

Je bent het visitekaartje in onze Winkel van Utrecht aan het Domplein en zorgt voor de ontvangst van onze nationale en internationale bezoekers. Je weet ze gastvrij te informeren en te inspireren over alles wat er in Utrecht en de regio te doen is, zowel vanuit de winkel als op Utrechtse evenementen. Ook weet je als geen ander de bezoeker te enthousiasmeren over onze toffe Utrecht producten (veelal van lokale makers) en je hebt een grote affiniteit met Utrecht. Voor tickets voor een bezoek aan de Domtoren, DOMunder, Paleis Lofen of het boeken van een stadswandeling en fietstocht kan men bij jou terecht.

Kortom jij zorgt samen met het team voor een warme, efficiënte en vooral gastvrije ontvangst waarbij je er continu naar streeft de verwachting van de bezoeker te overtreffen.

Taken

Als Coördinator heb jij de volgende taken:
  • Je bent verantwoordelijk voor de operationele aansturing van het winkelteam op de dag zelf en zorgt dat alle winkeltaken worden uitgevoerd.
  • Het winkelteam is gezamenlijk verantwoordelijk voor de uitgifte van tickets aan bezoekers van de Domtoren en andere publiekslocaties op het Domplein en stadswandelingen.
  • Het winkelteam is gezamenlijk verantwoordelijk voor de verkoop van producten uit de Winkel van Utrecht en de webshop, inclusief voorraadbeheer, presentatie, verwerken van webshop bestellingen, etc.
  • Het winkelteam informeert bezoekers over recreatieve mogelijkheden in de stad en regio (VVV).
  • Je beheert de kassa en zorgt voor de opstart en afsluiting van de winkel op de dag zelf.
  • Je monitort de verschillende mailboxen van de winkel en verwerkt aanvragen en verzoeken.
  • Je regelt last-minute roosterwijzigingen voor de winkelmedewerkers (in geval van ziekte etc.)
  • Je bent verantwoordelijk voor 1e lijns klachtafhandeling en operationele probleemoplossingen.
  • Je bent verantwoordelijk voor de veiligheid van medewerkers en bezoekers in de winkel (1e lijns BHV).
  • Je werkt mee aan andere operationele, commerciële en administratieve taken voor de Winkel van Utrecht.

Profiel

Jij bent klantgericht, proactief en gastvrij. Je kan goed zelfstandig, maar ook in teamverband werken. Daarnaast heb je goede commerciële vaardigheden.

Verder heb je / ben je:
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk. Beheersing van een extra vreemde taal is een pré
  • Flexibel inzetbaar. Dit werk vindt juist ook in de weekenden en schoolvakanties plaats, volgens een rooster dat ruim een maand vooraf wordt gedeeld
  • Stressbestendig
  • Een voorbeeldfunctie en coachende rol naar collega’s
  • Klantgericht en heb je commercieel vermogen
  • Woonachtig in of nabij Utrecht

Aanbod & Salaris

Stichting Utrecht Marketing biedt een arbeidsovereenkomst voor de duur van 12 maanden, een marktconform salaris en kent daarnaast prima secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een persoonlijk opleidingsbudget, een ruime verlofregeling en 25% korting op producten uit de Winkel van Utrecht.

Startend per 1 juni 2024.
Salarisindicatie voor deze vacature ligt tussen de € 2.172,- en € 2.895,- bruto per maand (afhankelijk van kennis en ervaring) op basis van een fulltime dienstverband (40 uur).

Contact

Spreekt deze functie jou aan en ben jij de Coördinator die wij zoeken? Reageer dan nu!
Stuur je motivatie en CV t.a.v. Liza Verkroost naar
o.v.v. ‘Coördinator Winkel van Utrecht’.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Utrecht Marketing
Meer Coördinator Winkel vacatures