Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker Service & Support - Mandarijn sprekend
Wat ga je doen als Medewerker Service & Support - Mandarijn sprekend (Meppel)
Medewerker Service & Support - Mandarijn sprekend (Meppel)
De functie
Ten behoeve van onze Chinese klanten en prospects zijn wij op zoek naar een Mandarijn sprekende Medewerker Service & Support. Word jij enthousiast van de hele dag Chinees praten, relatiemanagement en het verder ontwikkelen van je salestalent? En doe je dit graag bij een organisatie die volop carrièremogelijkheden te bieden heeft? Zoek dan niet verder!Wat ga je doen?
我们找的就是你!Als Medewerker Service & Support ben je een vraagbaak voor klanten en leveranciers van Bidfood aan zowel de telefoon als bij ons afhaalservicepunt. De Bidfood Angliss formule faciliteert de Chinese horecaondernemer in de fastfood branche. Samen met de Accountmanager Angliss zijn jullie het directe aanspreekpunt van de Chinese klanten met betrekking tot vragen en klachten. Na je inwerkperiode ben je goed op de hoogte van het assortiment en de diensten van Bidfood, zodat je vragen professioneel, snel en vriendelijk kunt beantwoorden. Als een klant zich meldt met een probleem los jij het issue in no time op. Waar nodig schakel je hiervoor met onze overige interne afdelingen. Met deze klantgerichte en oplossingsgerichte drive zorg jij ervoor dat de klant zich kan richten op het optimaal bedienen van zijn gasten. Medewerkers, collega’s en klanten waarderen je betrouwbaarheid, professionaliteit en uitstekende communicatieve vaardigheden.
Vereisten
De nieuwe medewerker service & support - mandarijn sprekend (meppel) die wij zoeken
- Beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift én de Chinese taal (普通话) in woord (vereiste) en geschrift (pré)
- Is in het bezit van een relevante MBO opleiding in commerciële richting
- Heeft meerdere jaren ervaring als klantenservicemedewerker en/of binnen een klant contact center, bij voorkeur in de logistieke sector
- Beschikt over uitstekende organisatorische en communicatieve vaardigheden, waaronder WeChat
- Is stressbestendig, heeft een proactieve instelling en beschikt over een vriendelijke overtuigingskracht
- Heeft affiniteit met de Foodindustrie en commerciële/logistieke processen
- Is een "self-starter" die in staat is om snel te schakelen, zelfstandig te acteren en oplossingsgericht te denken
- Is gemotiveerd, een echte teamplayer en ambitieus! Er zijn diverse doorgroeimogelijkheden mogelijk
{{AANBOD}}
- Een afwisselende functie binnen een organisatie die volop in beweging is
- Een professionele werkomgeving en de mogelijkheid jezelf verder te ontwikkelen
- Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, zoals 25 vakantiedagen, meer dan 100 online trainingen en een salaris conform de FSGIL cao
- Een team met fijne collega's
- Een contract voor bepaalde tijd, met bij een wederzijdse klik uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd.
Over Bidfood
Bidfood maakt foodprofessionals succesvoller
Op onze online marktplaats is iedere chef, kok en ondernemer verbonden met het mooiste internationale én lokale aanbod. Eenvoudig besteld en tot in de keuken bezorgd. Onze focus ligt volledig op de professionele foodwereld: van cafetaria tot cateraar, van kantine tot zorginstelling en van hotel tot restaurant.Boven alles zijn wij een mensenbedrijf. Onze aanpak is persoonlijk. Samen zullen we ons altijd sterk maken voor onze klanten. Ieder vanuit zijn of haar eigen vakkennis, samen voor het best haalbare resultaat. Als geen ander begrijpen wij de unieke wensen en uitdagingen van iedere foodprofessional.
Liefde voor eten en drinken verbindt ons. En onze klantgerichtheid misschien nog wel meer. Samen bouwen we elke dag vol trots aan de mooiste marktplaats voor foodprofessionals.
meer...
Meer vacatures van Bidfood