Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Contract Management Assistent
Merchandising & Sourcing
Delen
Wij bieden jou
Iedere dag vijf miljoen gevulde bordjes; dat is de impact van Albert Heijn op Nederland.Je zorgt ervoor dat wij als retailer vooroplopen in vernieuwing en dat Nederland iedere dag lekker en gezond kan eten.
Werken bij Albert Heijn betekent onze klanten iedere dag te voorzien van de beste en gezondste producten. Hiermee bieden we alle ingrediënten voor een beter leven voor iedereen.
Bij de marktleider in de Nederlandse retail heb je toegang tot best in class en inspirerende opleidingen en begeleiding, waarbij jij regie houdt over jouw eigen ontwikkeling en loopbaan.
Bij Albert Heijn ben je onderdeel van een groeiende, dynamisch en succesvolle organisatie. Als marktleider in Nederland lopen we, samen met jou, voorop in vernieuwing.
Een open cultuur waar je samenwerkt met collega’s die verstand van zaken hebben en net als jij graag dat extra stapje zet.
Jouw nieuwe baan en werkplek
Merchandising & Sourcing Assistent Contract ManagementJuli 2021 – Hoofdkantoor Ahold Delhaize Zaandam – Fulltime (40 uur)
Als collega binnen Contract Management laat je geen steen omgekeerd als het gaat om het zo secuur en juist mogelijk opstellen en verwerken van onze contracten met onze leveranciers, van A-Merk tot eigen merk. Iedere afspraak is vastgelegd, juridisch waterdicht en de cijfers kloppen. Lijkt het jou een uitdaging om deze klus achter onze winkeldeals te verzorgen? Heb je affiniteit met financiële processen en werken in een commerciële omgeving? En hebben we aan jou een collega die zaken nauwkeurig en gestructureerd oppakt? Lees dan door!
Dit ga je bij ons doen.
Als Contract Management Assistent ben je verantwoordelijk voor het zo secuur en volledig mogelijk verwerken van de juridische, financiële en administratieve gegevens binnen onze Trade-contracten voor Albert Heijn, Gall & Gall, Etos & AH Media Services.Meer in detail:
Je zorgt voor de juiste opbouw van nieuwe leveranciers en vanzelfsprekend is het onderhouden van deze data essentieel
Je zorgt voor het opmaken van professionele, kwalitatieve contracten en zorgt ervoor dat alle afgesloten deals volgens de Ahold Delhaize richtlijnen worden verwerkt.
Je legt alle onderdelen van een contract vast in financiële waardes in ons IT-systeem.
Je bent proactief in het adviseren over de juridische en financiële inhoud van contracten. Hierbij toets jij de juistheid ervan en zo nodig herstel je eventuele fouten.
Je bent bezig met het onderhouden van professionele communicatielijnen met de verschillende interne stakeholders en leveranciers. Je fungeert als eerste aanspreekpunt ten behoeve van Sourcing Manager, Category Manager en Business Controller voor de informatie-uitwisseling inzake Contract Management.
Tot slot bewaak je de voortgang van het proces en signaleer je tijdig eventuele (dreigende) vertragingen.
Jouw nieuwe werkplek en collega’s.
Jouw nieuwe werkplek vind je (normaliter) op ons hoofdkantoor in Zaandam, om precies te zijn op de 3e etage in de D-toren. Alles wat je samen met jouw collega’s doet is (indirect) zichtbaar in onze winkels en bij de mensen thuis.Je zal deel uit maken van het team Merchandising & Sourcing Contract Management, wat hoort bij de afdeling Strategic Sourcing & Support. Vanuit deze afdeling ontwikkelen we programma’s en beleid voor Sourcing van A-Brand & Own Brand assortiment, en zijn wij voor ons vers assortiment verantwoordelijk voor de lange termijn visie en borging bij strategische partners. Kennis, kunde en relevante tooling van en voor Sourcing Managers zijn de focuspunten.
Benieuwd naar de mensen met wie je direct samenwerkt? Het team is zeer divers en bestaat uit 6 collega’s. Binnen het team heerst een prettige en informele sfeer, waarbij humor enerzijds en hard werken anderzijds kenmerkend is.
Covid 19.
Onze grootste prioriteit is de gezondheid van onze medewerkers en klanten. En ook wij houden ons aan de adviezen en richtlijnen van het RIVM en de overheid. Dit betekent dat onze collega's van het hoofdkantoor momenteel grotendeels vanuit huis werken. We verwachten dat we in de toekomst zowel gedeeltelijk thuis, als op kantoor werken. We zorgen voor een goede digitale verbinding met elkaar, zodat we met plezier blijven samen werken. Alle gesprekken voor jouw sollicitatie zullen via video plaatsvinden.Dit bieden we jou
- We betalen je inzet terug met een instapsalaris van 2630 tot 3200 euro bruto per maand bij een fulltime werkweek, afhankelijk van ervaring. Wij betalen in periodes van 4 weken (13 keer per jaar dus).
- The Winner Takes It All? AH is ABBA niet: je werkt mee aan onze winst en ontvangt dus een winstuitkering. Van 45 tot 130% van je gemiddelde periodesalaris om precies te zijn.
- We sparen samen voor je pensioen. Alleen: wij betalen ruim vier keer zo veel als jij zelf inlegt. Zo ben je ook later verzekerd van een goed inkomen 🙂
- Je kunt 45 (ja, vijf-en-veertig) dagen met vakantie: 25,5 vast, 19,5 ADV. Veel plezier!
- Je ontwikkelt je continu. Door ideeën met collega’s uit te wisselen. En door deep dives in ons learning platform. Kost je alleen tijd (en dus geen geld).
- Een moderne laptop en smartphone zijn ‘inbegrepen’. Bovendien hamster je kortingen. Op verzekeringen en boodschappen bijvoorbeeld.
Dit breng je mee
Alsgrootste supermarkt van Nederland vullen we met onze 100.000 medewerkers dagelijks zo'n 5 miljoen borden. En als het aan ons ligt, doen we dat binnenkort samen met jou als onze nieuwe collega. En specifiek voor de functie van Contract Management Assistent heb je een sterk cijfermatig inzicht en een proactieve en zelfstandige werkhouding.
Ook beschik je over:
HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur op het gebied van bedrijfskunde of commerciële economie.
Affiniteit met een commerciële werkomgeving gericht op contractbeheer en/of het verzamelen van financiële gegevens.
Kennis van administratieve systemen (waaronder Excel).
Tot slot bezit je de volgende competenties:
Je beschikt overeen goede mondelinge en schriftelijke communicatie (Nederlands en Engels).
Je kunt goed plannen en bent uiteraard nauwkeurig, secuur en gestructureerd in het doen van jouw werk.
Je weet van aanpakken, je wilt problemen oplossen en je kunt onder druk presteren.
Je bent flexibel en vindt het tijdens piekperiodes geen probleem om samen wat langer door te werken.
Je krijgt energie van het werken in een team.
meer...
Meer vacatures van Albert Heijn