Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Customer Insights consultant

Customer experience manager - Utrecht - 17-04-2021 Naar vacature  

Algemene informatie

Standplaats: Utrecht
KVK maakt zich klaar voor de toekomst en heeft hiervoor een ambitieuze strategie KVK’24 gedefinieerd. KVK transformeert naar een agile werkende digitale organisatie, die sterk inspeelt op de behoeften van de klant. We maken onze dienstverlening flexibeler en onze IT up-to-date. Alles om het leven van de ondernemer makkelijker te maken: KVK werkt voor ondernemers!

Deze transformatie vergt ondernemerschap en een data driven mindset.

Jouw kracht

Jouw passie is het leven van onze klanten, ondernemend Nederland, makkelijker maken. Als customer experience manager ben jij het middelpunt van de actie waar klantbehoefte de (digitale) dienstverlening van KVK ontmoet. Jij analyseert onze klanten, je brengt hun beleving en behoeften in kaart en weet dit te vertalen in concrete voorstellen, experimenten en projecten om een betere klantbeleving te bieden.

Daarnaast weet je het belang van klantgedreven werken uit te drukken en andere collega's met goede verhalen te enthousiasmeren om meer vanuit klantperspectief te handelen.

Wat we vragen
Dagelijks ben jij op onderzoek uit om de ondernemer nog beter te leren kennen. Je hebt een bewezen track record in het analyseren en verbeteren van klantervaringen en -behoeften Je innoveert door klantinzichten, marktinzichten en data-analyses om te zetten in verbeterde en nieuwe functionaliteiten, (digitale) producten en diensten. Je identificeert de interactiemomenten en brengt het gedrag van de ondernemer in kaart op basis van zowel data als kwalitatieve interviews met collega’s, die dagelijks met de ondernemers spreken.

Je volgt actief ontwikkelingen in customer experience en customer journey management en draagt actief bij aan het vergroten van kennis en ervaring, het verbeteren van de KVK klantreis methodiek en ontwikkelen van het vakgebied.

Binnen KVK stimuleer je klantgedreven samenwerking tussen disciplines om op basis van inzichten en analyses de klantervaring van de doelgroep te verbeteren. Denk hierbij aan ondernemersadviseurs, content creators, designers en marketeers. Met een multidisciplinair team werk je samen aan een onderscheidende waarde propositie. Vanuit jouw senioriteit adviseer je Product Owners bij het maken van keuzes in het portfolio.

Functieprofiel

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega en komen graag met je in contact als jij je herkent in het volgende profiel:
  • Een afgeronde HBO en/of WO opleiding;
  • Aantoonbare meerjarige ervaring met het ontwerpen van de gewenste klantreis en doorvertaling naar concrete (digitale) producten en diensten op basis van data;
  • Conceptueel vermogen (design thinking) en analytisch vermogen;
  • Data- en resultaatgedreven;
  • Overtuigingskracht en verbindende kwaliteiten om effectief te acteren op het snijvlak van business en IT.

Wat wij jou bieden

Een uitdagende functie waar je je passie in kwijt kunt en dagelijks nieuwe mogelijkheden tegenkomt. Met veel ruimte en vrijheid om zelfstandig te handelen en tot mooie resultaten te komen. Zo lever je een belangrijke bijdrage aan het succes en de herkenbaarheid van de KvK. En dan ook nog:

  • Een fulltime functieschaal 10 en 11 en bedraagt maximaal €5318,- per maand obv 38 uur afhankelijk van opleiding, kennis en werkervaring;
  • Veel mogelijkheden voor inhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling;
  • Een individueel keuzebudget van 16,37% over het salaris;
  • Shuttel vervoerskaart;
  • Ruim 35 vakantiedagen (inclusief 12 ADV-dagen op basis van fulltime inzet);
  • Goede verlof-, pensioen en ziektekostenregeling.
Werken voor ondernemers
Als KVK stimuleren we ondernemerschap. We laten ondernemers starten, innoveren en groeien in binnen- en buitenland. We beheren het Handelsregister en leveren informatie, diensten en producten aan ondernemers. Dit doen we zoveel mogelijk online. We zijn een publieke, landelijke organisatie met zo’n 1400 betrokken medewerkers die oog hebben voor maatschappelijk belang. Om het beste uit onszelf te halen, werken we aan onze talenten en ontwikkelen we ons voortdurend. We dagen onszelf elke keer opnieuw uit om ondernemers in Nederland vooruit te helpen.

meer...



Meer vacatures van Customer experience manager