Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Adviseur Zorgadministratie / DBC-medewerker

Fundamentum - 16-10-2021 Naar vacature  

Adviseur Zorgadministratie / DBC-medewerker

Functieomschrijving

Fundamentum is specialist in het uitvoeren van korte detoxbehandelingen in een medische setting en onder 24 uurs toezicht.
Een detoxopname bij Fundamentum duurt gemiddeld 10 dagen, met uitschieters naar boven, afhankelijk van de soort verslaving, de leeftijd en het gebruikerspatroon.

Na de detox dragen wij patiënten over aan een instelling voor verdere klinische- of ambulante verslavingszorg voor het vervolg van de behandeling.
Het behandelteam bestaat uit verpleegkundigen, verzorgende IG’ers, social workers, (verslavings)artsen en psychiaters.
Wij stimuleren patiënten om de uitgangspunten van het 12-stappen model te omarmen.
Als adviseur zorgadministratie ben je verantwoordelijk voor de zorgadministratie van Fundamentum. Je bent onder andere verantwoordelijk voor het juist, tijdig en volledig registreren van de zorgadministratie. Je denkt actief mee over de implementatie van het nieuwe Zorg Prestatiemodel welke in 2022 wordt ingevoerd en werkt actief mee aan veranderprocessen.

De functie

  • Je controleert de DBC’s conform de geldende regelgeving.
  • Je verwerkt de DBC’s ten behoeve van een correcte facturatie.
  • Je houdt de regelgeving bij op het gebied van DBC’s.
  • je houdt toezicht op en adviseert over de juiste, tijdige en volledige (DBC)-registratie door behandelaren.
  • je signaleert fouten en onderneemt actie om dit in de toekomst te voorkomen.
  • jij bent constant het zorg-administratieve proces aan het analyseren en optimaliseren, hierin ben jij proactief en onderneem je actie wanneer je verbeterpunten ziet.
  • Kortom: Je bent eindverantwoordelijk voor de DBC-registratie!

Wat wij bieden

  • Een geheel zelfstandige functie, waarin je uiteraard wel kunt sparren met je directe collega’s.
  • Een functie die gedeeltelijk van thuis uit uitgevoerd kan worden, minimaal één dag in de week werk je in de kliniek en kun je sparren met je directe collega’s.
  • We bieden goede, marktconforme arbeidsvoorwaarden en volgen hierin de spelregels van de cao GGZ.
  • We vinden ontwikkeling van onze medewerkers erg belangrijk en geven deskundigheidbevordering aan collega’s over het gebied waar we zelf veel kennis van hebben. Daarnaast dragen wij bij aan externe scholing.
  • Je komt terecht in een dynamische en innovatieve organisatie. De sfeer tussen collega’s onderling is collegiaal en informeel. Er is weinig hiërarchie, de lijnen zijn kort en er is veel ruimte is voor eigen verantwoordelijkheid. Persoonlijk, toegewijd en doelgericht zijn woorden die onze organisatie kenmerken.

Vragen?

Je kunt al je vragen stellen aan HR@fundamentum.nl of bel met Hilweh de Klerk op nummer

06-33103123

.

Inhoudelijke vragen?

je kunt inhoudelijke vragen over de functie stellen aan Tanja Hundscheid op nummer: 06-10676677
Acquisitie is vooralsnog niet nodig, voor vragen kun je je wenden tot Hilweh de Klerk, recruiter.

Functievereisten

Wat wij vragen

Je hebt een relevante opleiding op minimaal HBO niveau.
  • Enige ervaring met en kennis van DBC verwerking is een pré. Bezit je al kennis en heb je ervaring in de GGZ op het gebied van de zorgadministratie, dan heb je helemaal een streepje voor.
  • Daarnaast beschik je over kennis en ervaring met het valideren en factureren van DBC's.
  • Je bent sociaal en oplettend.
  • Je kunt goed prioriteiten stellen en delegeren.
  • Je signaleert eventuele knelpunten en gaat altijd op zoek naar de juiste oplossing. Van nature ben je een zelfstandige werker die tevens goed functioneert binnen het team op operationeel niveau.
meer...



Meer vacatures van Fundamentum